Norveška prodala pola miliona, Srbija ih ima 300: "Sad se bavimo e-vozilima, za 5 godina biće kasno"

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Sale
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Sale

    23. septembar 2021 | 19:09

    Kad tehnologija baterija bude bezbedna onda cu razmisliti o tome. Ipak vozim porodicu u kolima.. Svega sam se nagledao po Nemackoj s tim baterijama i konkretno izvoze stare u Afriku posto su smrt za okolinu. Rudarenje litijuma unistava okolinu ali je sve ok jer se ne rudari u razvijenim zemljama. Naposletku imate toliku opasnost u slucaju nekog sudara ili prevrtanja kao da vozite sa gomilom plasticnog eksploziva u podu auta. Kao i svaka nova tehnologija prilicno je problematicna.. Kad se to prevazidje mozda i razmislim o tome.. za sad je i dalje najbolje po lokalu mali benzinac a za duga putovanja veliki dizel.

  • Pajko

    22. septembar 2021 | 22:57

    Elektricni automobili dobri su za one vozace koji nevoze puno inace za ljude koji voze svakodnevno po 1000kilometra nisu prednos termickog motora rezervar napunis za 2munuta i mozes da vozis ko covek 1000km a elektricni ima covek da ceka ako na brz punjac kazi sat vreme a inace na obican prikljucak elektricni ceka se 7-8sati...tako da moj licni izbor je termicki motor vozio sam elektricni automobili i nisam zadovoljan jedino sto mogu reci da ubrzavaju super od 0-100....

  • Mladen Radovanović

    22. septembar 2021 | 20:00

    Količina struje - jednako količina uglja ili potrošenog uranijuma za dobijanje iste. Plus proizvodnja batetija pa recikliranje istih ako je to uopšte moguće. Ipak je bicikl iz raja izašao što se tiče ekologije