Sretnu se vozač i pas, pas kaže vozaču: dobar dan kolega! Kakve smo mi kolege, upita vozač. Pas: jel imaš malu kućicu u kojoj provodiš dane? Vozač: imam! Pas:jel se dere gazda na tebe? Vozač: dere se! Pas: jel pisas uz gumu? Vozač:pisam! Pas: jel je...es po putu i plaćaš? Vozač: je...em i plaćam! Pas: e vidiš ja neplaćam al sam te opet ispoštovao kao kolegu!!!
Posao vozaca se danas u Srbiji sastoji u odlazku od jednog dana cekanja na carini, jednog dana cekanja na granici jednog ili dva dana voznje pa opet jedan dan granica plus jedan dan carina. Sve u svemu da mozemo da vozimo kao po Evropi bez cekanja mnogo vise nas bi se odlucilo za taj posao a i plate bi valjda bile vece. Svima dobro
Pravo pitanje je, do kada ce vecina vozaca biti prijavljena na minimalac? Pa naravno da ce otici, bez obzira sto im se razlika plate isplacuje u kesu. O beneicijama da ne govorimo, a na starost treba misliti na vreme.
Ljudi ne beže pre svega zbog plata nego recimo je dovoljno videti samo ovakve pojedine komentare da bi znali u kakvom okruženju živimo među kakvim stručnjacima od kojih se povraća i svi se u sve razumeju i tako je u društvu u firmama u bilo čemu te se ne zna ko šta radi i ko šta treba da radi nego ajd svi sve oruk udri. Što nebi vozač bio i magacioner i fizikalac i organizator i komercijalista i mašinista i dizaličar ,ok ali dokle ? Dok svi ne odemo? Nekad me je sramota što sam vozač a mislim da nebi trebalo. Ako ste "zadovoljni" platom da li je to rešili sve naše probleme? Ne i niko o tome ni ne priča ,dugo ovde bolje biti neće. Bez preterivanja kažem neka me razume ko kako hoće da je većini ljudi mesto u bolnici ili u nekim rančevima dalje od naroda ,ludost preovladava
Nemoj da se nerviras, ovde svi sve znaju i svi su eksperti za sve. Fudbal, kosarku, virus, auto prevoz, globalnu politiku, 5g mreze... a zapravo sede kuci besposleni i lupkaju po tastaturi.
Kao i svuda imaš odgovorne radnike, ali ima i onih koje je zlo zaposliti.Vozači su nisko kvalifikovani radnici i trenutno zarađuju u Srbiji više od lekara ili direktora mnogih kompanija zbog devijacije na tržištu, zbog koje je nastao manjak.I to je sve ok, tako je kako je trenutno i nije to normalno.E sada mnogo je vozača sirovina, lopova, prostih likova, koji zbog te devijacije na tržištu misle da su bitni.Vlasnik im poveri imovinu od 50.000-100.000 evra, tovar koji nekada prelazi vrednost kamiona,da im odličnu platu, a neki od njih gore pomenutih kradu na gorivu, delove, neodgovorno i nesavesno se odnose prema vozilu i tovaru.Zbog povećanja cena rada, povećane konkurencije, manje firme su često na ivici isplatljivosti i ako im još vozači kradu gorivo, unište kamion ili tovar oni su u problemu.Ne razumem vlasnike firmi koji rade bez GPS nadzora, daljinskog nadzora potrošnje goriva, analitike, a za vozače ne brinem imaju odlične uslove svuda i veliki izbor.
Gospodine dragi,ako mislite da je posao toliko lak i dobro placen kao sto kazete,budite i vi vozac.Bez vozaca mozete da zatvorite trasportne firme,i vi iz kancelarija da sednete za volan.
@Gospodine Miroslave, ja sam se fakultetski školovao da ne bi morao da radim fizički naporne poslove i da bih mogao da se bavim prefesijom koja me zanima i u kojoj mogu biti dobar i pristojno ili dobro zarađivati.Posao vozača je nisko kvalifikovani posao, kao i svaki zanatski i sigurno je težak fizički, ali to i jeste odlika nisko kvalifikovanih poslova.Obično su takvi poslovi i lošije plaćeni, a sada se desila anomalija i ti poslovi su trenutno zbog nedostatka vozača postali odlično plaćeni.Meni je zbog toga drago, ali nemoj da sada pravimo još oko toga kako ste nezadovoljni i nedovoljno cenjeni.Plaćeni ste trenutno kao i hirurzi, lekari, inženjeri,pojedini direktori.. sa čijim znanjem, uloženim godinama u obrazovanje, iskustvom, odgovornošću ne možete da se poredite, čak je i degutantno.Zato motaj đevrek, odvali neki narodnjak, uzmi lovu i uživaj, a ako vam ne odgovara poslodavac kao što je ovaj iz teksta, menjate ih, barem vi imate izbora poslodavaca.
Zvog tako visokoobrazovanih koji su kupili diplome ode nasa drzava u PM. Dok je drzavu vodio metalostrugar svima bilo lepo. Ti sedis u kancelariji i nista ne radiš a vozacu glava u torbi. Nemoj ti uporedjivati hirurge i doktore sa vozacima, nisu vozaci krivi što oni imaju male plate. Da im je dobro nebi i oni bezali na zapad.
I ja sam zavrsio visu skolu pa radim kao vozac,radno vreme mi je 25 dana puta 24 sata,pa sami izracunajte kolika mi je satnica,s jedino tako mogu d azaradim da mi porodica solidno zivi u ovoj državi
@Ostoja, ti si upravo potvrdio sve što sam i rekao.Ti si prihvatio da radiš niskokvalifikovan posao, a završio si višu školu, zato što tu možeš da zaradiš više para i lakše da nađeš posao i to je tvoj izbor.Nikada nisam rekao da je lako ili sramota, samo kažem da ne kukaju, jer nikada im bolje nije bilo.
Pa i oni u kancelariji da nece da rade,za koga bi vozili? Sta bi vozili? Mogu i hirurzi da odbijaju posao,sta bi bilo? Pokušaj da pogagjas poslove pa da vidiš sta je stres... Ne samo na poslu, nego i kad dodjes kuci,legnes da spavaš,jedes...
Visokokvalifikovani gospodine, verujte da svi vozači podržavaju vašu borbu za bolji život diplomiranih stručnjaka,kao i svih ostalih radnika itd.i ne shvatam zašto vi ponižavate sve ostale struke i pravite detinjasta poređenja...možda ste visokokvalifikovani,ali ste u svesti vrlo niski i ograničeni kao šoferska kabina...samo onako uzgred da dodam,gde piše da uz fax ide i velika plata, živimo u kapitalizmu i za sve se moraš boriti,a ne mahati diplomom i misliti da si iznad ostalih...
Zaboravio si da kažeš kako vozači imaju radno vreme ......, Kako ih poslodavci teraju da voze na tudje tahograf kartice, ili vožnju na AUT,što je protivzakonito,vreme dnevnog i nedeljnog odmora neću ni da pominjem!!!!!!
To sto imaju vecu platu od doktora, ne znaci da je njima plata velika, vec da je doktoru mala. Ne znam koliko ti imas zivota, ali tvrdim da sve i jedan vozac ima samo jedan, koji svaki, ali svaki dan ne zna hoce li ga sacuvat.,a isti bespovratno trosi po putevima. Ne mislis li da to treba da se plati? Dalje, sirovine jel? Ja sam prosle godine obuci dva nova vozaca, a koji su prethodno bili PROFESORI, istovremeno imam kolegu MASINSKI INZENJER. U komsiluku imam nekoliko osoba (toboze obrazovani) s kojima bas nemam sta pricati. Konobari kradu,majstori zabusavaju, advokati varaju, al mora da se istraje u stereotipima o vozacima. A smio bi da se kladim, iako mislis da su nizeobrazovani, da ti nebi znao da se sluzis sa svom opremom koju danasnji savremeni kamioni poseduju, a o snalazenju i geografiji mislim da je uzaludno pricati. Inace bi znao da sve ovo sto si nabrojao(gps i ostala pomagala) svi imaju. A imaju i obavezna osiguranja robe, tako da to nije opravdanje za neke devijacija. Tako da ubuduće manje kompleksa i frustracija a vise postovana. A i mislim da se ovde moze primijeniti Seseljeva doskocica iz haga,"ako ste ljubomorni na nase viskove testesterona, popravljajte svoje stanje hormonalnim terapijama, a ne umanjivati druge da bi vi bili veliki, pametni, obrazovani. To su maniri intelektualac bez pokrića.
Hvala vam za uvrede (niskokvalifikovani)nikada nam gore nije bilo .Svi nas maltretiraju od čistačice do kojekakvih šefofa,carinika,policije,viljuskarista...Sto se tice obrazovanja mi smo sve osim vozača i danas moraš biti extra kvalifiovan da bi bio takozvani vozac.Sto se zarada tiče nema para koje mogu kupiti život sa porodicom(život koji mi nemamo) a od nas sve i svi zavise.Ako mi stanemo staje i hirurgija ,proizvodnja staje i privreda i poljoprivreda jednom rečju staje život.Hvala vam za kulturnu uvredu.
Trudite se dasa vašim fakultetom ako je državni,postignete platu kao na zapadu a ne da vam smetaju zanatlije kojih više i nemamo kao vozače sa njihovim zaradama jer rade duple smene i mnogo rizikuju,a sve gazde su osigurale kamione ali ne i vozače....težak je to posao..
Koja si ti neškolovana glava. Po tvojoj logici bi čistačica, vozači i konobari trebali da zarađuju više od ljudi koji su fakultetski obrazovani. Radi ono što znaš i umeš. Najbolje je da ne pokušavaš da upotrebljavaš glavu, jer tu nećeš puno naći.
Ne vredi da objašnjavate nekome nešto, kad ta osoba nije pročitala tri knjige u životu. Takve osobe neznanju da vide van svoje šoferke. Kada su toliko pametni, neka otvore svoju firmu i zamenu volan za kancelariju. Nek ulože preko 100.000€ u svoj biznis i neka se dokaže. O pa da. Nisam se setio. Neznaju ni PC da upale. Sa kim da zakažu tovar kad neznaju ni 10 reči engleskog. O ostalim sposobnostima koji im fali, nemoramo da pričamo. Samo napred i nemojte se obazirati na "Paju" i "Jahre"
Vozač teretnih vozila nije nisko kvalifikovano zanimanje.Postoji srednjoškolsko obrazovanje za vozača.Ja sam vozač autobusa i teretnih motornih vozila IV stepen SSS.Otkud je III ili IV stepen NK?
To što svaki drvoseča može da se zaposli kao vozač je posledica sistema u kome živimo,ali jedno je biti profesionalni vozač,a sasvim drugo priučeni taljigaš.
Vi očigledno imate iskustva sa ovom drugom vrstom.
I među fakultetlijama ima teških tupavaca,bitangi i lopova.
@Milan, Ja nisam nikoga vređao niti ponižavao.Ja samo ponavljam, a očigledno ne razumeš( pa ću probati drugim rečnikom), da su pojedinci pomešali ulje i vodu jer su počeli da porede vozača u transportu sa inženjerima i da treba da zarađuju barem toliko i da kukaju.Radim dosta sa transportnim firmama i znam da plate u domaćem saobraćaju idu do 120.000 dinara mesečno, a u međunarodnom od 1200-2500 eura.E sada to što si naveo da niste često kod kuće, carinici, čekanja... Takve probleme i mnogo teže imaju i druge profesije, a omogućeno vam je da zaradite ozbiljan novac. Kada kažem niskokvalifikovan posao odnosi se na što vi ne možete da radite inženjerski posao, doktorski posao, menadžera prodaje..., A svi oni mogu da rade vaš, ako hoće, odnosno za obavljanje posla je neophodna odgovarajuća kategorija,(mnogi smo je dobili i vojsci)kao i neki sertifikati ili licence, često i ne.Ako ti ne odgovara taj posao i ako ti je mnogo težak,zašto ne radiš nešto drugo?
Pa naravno da nema kada se "gazde" domaćih transportnih firmi ponašaju kao bahata stoka. Nisam vozač, moj suprug je, ali šta sam sve videla i proživela sa njim ovih godina, stvarno je stresno i sramotno. Od nekoliko gazdi koje ne plaćaju do onih koji zovu mene u sred noći na moj privatni broj da budim supruga za vanrednu turu!? Dakle kad se gazde unormale, biće i radnika. Većina gazda su to i postale tako što su prvo bili dispečeri koji su se nakrkali od vozača i firme u kojoj su radili, pa kupe neke kamiončiće i glume velike gazde i naravno da ne znaju ni šta je poštovanje drugog ljudskog bića, a kamoli da ga sprovode. Domaći transport se radi kao špedicija, bez dolaska kući i slobodnog dana, plus više i nisi samo vozač nego sam radiš utovar i istovar, dakle i magacionerski posao. Mislite da se to dodatno plaća? Mislite da dobijate dodatnu opremu za ulazak u komoru? Ajde izračunajte za tih 1000 e vi radite 3 smene plus dodatni posao, plus sve sertifikate i sranja dok nakupite,pa dok pojedete nešto (računajući da je samo 1 obrok dnevno 300-500 dinara najmanje).. Plus nespavanje i stres koji trpite od nadrkanog dispečera.. Opet izračunajte da li je dobro plaćen posao 😉
To za citanje karte je jedino u pravu.Dok sam ja vozio nije bilo ni navigacije ni mobilnih telefona.Auto atlas i puna polica karti gradova,pa kad je razmotas po kabini...🙉
Nije tacno da nema vozaca neka daju dnevnicu ko u Nemackoj pa ce svi da se vrate jer dozvola vozaca kosta ko fakultetska diploma pa sto onda vozaci ne bi bili placeni ko inzinjeri
Kakva budalaština.Vozači su nisko kvalifikovani radnici i shodno tome da im za školovanje potrebno 3 godine srednje škole, a često ni toliko tako bi i trebali biti plaćeni. E sada to što je trenutno devijacija na tržištu i manjak vozača, pa je cena rada za taj posao postala veća nego plata inžinjera, lekara, direktora firmi, koji su se školovali često i po 10 godina samo fakultetskog obrazovanja(specijalisti, magistri) imaju višedecenijskog iskustvo i znanje i odgovornosti za upravljanje firmi, od koje stotine zaposlenih hrane svoje porodice,za izgradnju mostova, zgrada, lečenje ljudi... Ti bi da izjednačavaš sa vozačem koji mota djevrek i treba da dostavi robu iz tačke A u tačku B ( naravno da to nije lak posao, ali nije ni visoko uman) i što je najgore trenutno i jeste po primanjima izjednačen.Ja bih voleo da vozači i dalje dobro zarađuju, ko i svi ostali, ali da budemo i realni.
@Deki verovatno si hteo meni da napišeš.
Kao prvo nema potrebe da idem sa tobom, ja znam da je to težak posao i poštujem ga, uostalom najbolji prijatelj se bavi time Ja sam se školovao, završio fakultet, radim već par decenija nešto drugo što je takođe jako teško i stresno i zahteva puno znanja i obrazovanja (iz oblasti novih tehnologija, softverskih razvoja, ekonomije, jezici..) kao i puno iskustava i poznanstava .Takođe putujem dosta kolima, često nisam kod kuće.Ja sam se školovao i konstantno radio na sebi da ne bi morao da radim fizički teške poslove.Verovatno obzirom da voziš međunarodni transport zarađuješ više od mene i to je u redu, takva je trenutna situacija, ali nemojte da kukate, jer vam je realno nikad bolje.Nikada više posla, bolje zarade,nikada niste bili cenjeniji , a za sve to niste osim fizičkog rada uložili ništa(ili vam nije potrebno za obavljanje posla) od obrazovanja, iskustva,jezika... Upoređujete se sa inžinjerima, što je suludo.Tako i moler koji mi je radio stan kuka kako je naporno i uze mi 500 eura za 3 dana rada, a ima osnovnu školu, a ja ga pitam što ne radi nešto drugo ako mu je naporno, a on mi kaže da ne zna ništa drugo i da se nije školovao i da nigde toliko ne može da zaradi, e tako i vi.
Gospodine, mozda nisam uspeo u zivotu, jer sa fakultetom radim kao vozač u jednom od beogradskih Domova Zdravlja... O kakvim to platama lupetate? U Srbiji su vozaci placeni ispod svakog nivoa poštovanja prema poslu koji se obavlja...
Za 37.000din mesečno, pređem dnevno skoro 200km...
Voze se vakcine, lekovi, potrebna oprema za Covid ambulante, pacijenti hemodijalize, infektivni otpad, kurirski, pa čak i blagajnički poslovi...
Dakle, ponižavajuće, za radno mesto vozača se obavlja posao 5 radnih mesta,uz konstantni mobing, prekomerno opterećivanje poslom...
Nikoga ne zanima da se pozabavi problemom vozača u zdravstvu, od kojih zavise životi pacijenata... Ali svi mediji prenose kako Vučić dodatno daje kao procente na platu... Ja za zadnje 3 godine nisam od drzave dobio ni hvala, a o parama nema govora.. plata 37.000din, mobing konstantan, nemoguće je opstati u Beogradu kao neko ko svojim radom pomaže inficiranim, bolesnim osobama... Ali, bitno je da med.sestre prime oko 100.00din...leksri oko 200.00...i mali im...svima!!
@Doktore, debelo si omašio poentu.Ovde se radi o dobro plaćenim poslovima vozača kamiona, kako u domaćem transportu, tako u međunarodnom.Ako si nezadovoljan platom radnim vremenom, odnosom, onda promeniš posao.Kada ne budu imali dovoljno vozača, oni će podići plate kao što su u GSP-u i kao što su uostalom vozačima kamiona.Za plate medicinskih sestara i lekara si se izlupetao za sve pare.Ako ti je to ok, onda ne tražiš novi posao i prihvataš uslove.Mnogi od vas se drže državne firme kao pijan plota i kukaju nad svojom sudbinom zbog neke "sigurnosti".Jedan filozof je rekao"sam biraš kako živiš..."
Vozaci su ziveli kao mali Bogovi do 1991,bilo je ekstra a od tada zive na minimalcu. Bili su gospoda a danas su robovi takozvanih „Gazda“Sva vozila koja se dizu na Lizing ona su Kasko osigurana kao i teret koji se osigurava putem CMR osiguranja do 1000000€
Kakva demagogija.Svaki posao daje svoj doprinos u funkcionisanju i opstanku društva.Jedan mali delić toga je i vozač.Mnoga operativni poslovi su već, a u budućnosti će tek biti zamenjena tehnologijom.Sada već imaš u bankama bankomate koji zamenjuju službenike, autopilote koji su su odmaklom razvoju, robote u raznim proizvodnjama, koji zamenjuju stotine ljudi i koji ne idu na odmore, bolovanja, ne traže platu, trpe mobing, nema više potrebe ni da se putuje na sastanke, već sve online, u radnjama kase za samoposluzivanje...A tek za 10-15 godina ne možeš ni da zamisliš.Opstaće samo specifična znanja, neki zanati, inženjerstvo, programerstvo, umetnost...Opšta znanja će biti automatizovana, zato razmišljajte kada usmeravate svoju decu.
Sreca sto nemoram da vozim kod novokomponovanih, vozio u drzavnoj firmi u vreme blagostanja,pune dnevnice,dobra plata,cak i kilometar placen,zakacio zadnje dve godine ove nove gazde pre penzije,strasno kakvi su to ljudi?
Jest najgori posao jer je jedan od teži. Živiš u 4 kvadrata kao pas. Prođe ti život u čekanju po granicama i pauzama. Nisam vozač ali znam mnoge koji jesu i znam da bez njih ne bi bilo normalnog života. Zato gospodine malo više poštovanja.
Veću glupost nisam pročitao u životu,prema vozačima treba da se ophodite kao prema gospodi jer to je krvav posao,misliš da je lako sesti za volan i voziti izvoli druže sedi i teraj samo ne znam doklećeš stići sa tvojim razmišljanjem
Tu tablu je postavio onaj isti iz unije autoprevoznika koji stalno kuka medijima kako fali vozača i kako država treba da pomogne u tome, koji želi da plati polaganje mladima, a za uzvrat da robuju kod njega par godina... Majstore kad budeš dao normalne uslove i platu nećeš imati problema sa vozačima...
Nije on jedini,svi prevoznici u Novom Sadu su isti,nema velike razlike...njihova filozofija glasi: maksimalno iskorišćenje uz najminimalnije ulaganje!!! Još znaju i na plati da ti zakinu,iz ličnog iskustva ovo pišem(za tri godine tri plate sam dobio kako treba-sve ostale plate je pokušao da me zakine od 50-200eura) plus kazna od 2000eura za koju nisam bio kriv mi je uredno odbijao od plate...a o tome da ne plaćaju bolovanje,da smo prijavljeni na minimalac,beneficijama koje ne postoje a trebalo bi,ne želim ni da spominjem
Pa vi nemate pojma koja je razlika izmedju vozača i šofera..na žalost poslodavca..šofera skoro i da nema..a ovih vozača koji sebe tako nazivaju posle dve godine vožnje..bez iskustva..
Ima još uvek pravih sofera,samo su oni odavno otišli u inostranstvo.A i tamo preko se mogu videti uglavnom sve pred penzijom,mladi ljudi jednostavno ne žele da žive ,,pasji život".Velika su to odricanja,odvojen od svojih najmilijih večito na putu i večito željan svega.Ali ko jednom omirise miris nafte taj više ne može da radi drugi posao.Iz iskustva Vam govori jedna supruga sofera koga voli najviše na svetu.Neka su Vam čisti putevi majstori i da Vas Gospod dragi i dalje čuva.
Cika Velja
Sretnu se vozač i pas, pas kaže vozaču: dobar dan kolega! Kakve smo mi kolege, upita vozač. Pas: jel imaš malu kućicu u kojoj provodiš dane? Vozač: imam! Pas:jel se dere gazda na tebe? Vozač: dere se! Pas: jel pisas uz gumu? Vozač:pisam! Pas: jel je...es po putu i plaćaš? Vozač: je...em i plaćam! Pas: e vidiš ja neplaćam al sam te opet ispoštovao kao kolegu!!!
Podelite komentar
Nije problem voziti
Posao vozaca se danas u Srbiji sastoji u odlazku od jednog dana cekanja na carini, jednog dana cekanja na granici jednog ili dva dana voznje pa opet jedan dan granica plus jedan dan carina. Sve u svemu da mozemo da vozimo kao po Evropi bez cekanja mnogo vise nas bi se odlucilo za taj posao a i plate bi valjda bile vece. Svima dobro
Podelite komentar
seljak
Pravo pitanje je, do kada ce vecina vozaca biti prijavljena na minimalac? Pa naravno da ce otici, bez obzira sto im se razlika plate isplacuje u kesu. O beneicijama da ne govorimo, a na starost treba misliti na vreme.
Podelite komentar
Miomir Mitrić
Ljudi ne beže pre svega zbog plata nego recimo je dovoljno videti samo ovakve pojedine komentare da bi znali u kakvom okruženju živimo među kakvim stručnjacima od kojih se povraća i svi se u sve razumeju i tako je u društvu u firmama u bilo čemu te se ne zna ko šta radi i ko šta treba da radi nego ajd svi sve oruk udri. Što nebi vozač bio i magacioner i fizikalac i organizator i komercijalista i mašinista i dizaličar ,ok ali dokle ? Dok svi ne odemo? Nekad me je sramota što sam vozač a mislim da nebi trebalo. Ako ste "zadovoljni" platom da li je to rešili sve naše probleme? Ne i niko o tome ni ne priča ,dugo ovde bolje biti neće. Bez preterivanja kažem neka me razume ko kako hoće da je većini ljudi mesto u bolnici ili u nekim rančevima dalje od naroda ,ludost preovladava
Podelite komentar
Maja
@Miomir Mitrić
Nemoj da se nerviras, ovde svi sve znaju i svi su eksperti za sve. Fudbal, kosarku, virus, auto prevoz, globalnu politiku, 5g mreze... a zapravo sede kuci besposleni i lupkaju po tastaturi.
Podelite komentar
КМ
Право време да велике аутомобилске компаније, улажу у возила без возача.
Podelite komentar
Deki
@КМ
"Majstore , moze li ovde u rikverc al da ne ocesas drvo i mojega mercedesa" a vozilo kaze ,,moze gazdo al sutra,, autonomna voznja ne biva.
Podelite komentar
Vitez Koja
Kao i svuda imaš odgovorne radnike, ali ima i onih koje je zlo zaposliti.Vozači su nisko kvalifikovani radnici i trenutno zarađuju u Srbiji više od lekara ili direktora mnogih kompanija zbog devijacije na tržištu, zbog koje je nastao manjak.I to je sve ok, tako je kako je trenutno i nije to normalno.E sada mnogo je vozača sirovina, lopova, prostih likova, koji zbog te devijacije na tržištu misle da su bitni.Vlasnik im poveri imovinu od 50.000-100.000 evra, tovar koji nekada prelazi vrednost kamiona,da im odličnu platu, a neki od njih gore pomenutih kradu na gorivu, delove, neodgovorno i nesavesno se odnose prema vozilu i tovaru.Zbog povećanja cena rada, povećane konkurencije, manje firme su često na ivici isplatljivosti i ako im još vozači kradu gorivo, unište kamion ili tovar oni su u problemu.Ne razumem vlasnike firmi koji rade bez GPS nadzora, daljinskog nadzora potrošnje goriva, analitike, a za vozače ne brinem imaju odlične uslove svuda i veliki izbor.
Podelite komentar
Miroslav
@Vitez Koja
Gospodine dragi,ako mislite da je posao toliko lak i dobro placen kao sto kazete,budite i vi vozac.Bez vozaca mozete da zatvorite trasportne firme,i vi iz kancelarija da sednete za volan.
Podelite komentar
Vitez Koja
@Vitez Koja
@Gospodine Miroslave, ja sam se fakultetski školovao da ne bi morao da radim fizički naporne poslove i da bih mogao da se bavim prefesijom koja me zanima i u kojoj mogu biti dobar i pristojno ili dobro zarađivati.Posao vozača je nisko kvalifikovani posao, kao i svaki zanatski i sigurno je težak fizički, ali to i jeste odlika nisko kvalifikovanih poslova.Obično su takvi poslovi i lošije plaćeni, a sada se desila anomalija i ti poslovi su trenutno zbog nedostatka vozača postali odlično plaćeni.Meni je zbog toga drago, ali nemoj da sada pravimo još oko toga kako ste nezadovoljni i nedovoljno cenjeni.Plaćeni ste trenutno kao i hirurzi, lekari, inženjeri,pojedini direktori.. sa čijim znanjem, uloženim godinama u obrazovanje, iskustvom, odgovornošću ne možete da se poredite, čak je i degutantno.Zato motaj đevrek, odvali neki narodnjak, uzmi lovu i uživaj, a ako vam ne odgovara poslodavac kao što je ovaj iz teksta, menjate ih, barem vi imate izbora poslodavaca.
Podelite komentar
Dule
@Vitez Koja
Zvog tako visokoobrazovanih koji su kupili diplome ode nasa drzava u PM. Dok je drzavu vodio metalostrugar svima bilo lepo. Ti sedis u kancelariji i nista ne radiš a vozacu glava u torbi. Nemoj ti uporedjivati hirurge i doktore sa vozacima, nisu vozaci krivi što oni imaju male plate. Da im je dobro nebi i oni bezali na zapad.
Podelite komentar
Ostoja
@Vitez Koja
I ja sam zavrsio visu skolu pa radim kao vozac,radno vreme mi je 25 dana puta 24 sata,pa sami izracunajte kolika mi je satnica,s jedino tako mogu d azaradim da mi porodica solidno zivi u ovoj državi
Podelite komentar
Vitez Koja
@Vitez Koja
@Ostoja, ti si upravo potvrdio sve što sam i rekao.Ti si prihvatio da radiš niskokvalifikovan posao, a završio si višu školu, zato što tu možeš da zaradiš više para i lakše da nađeš posao i to je tvoj izbor.Nikada nisam rekao da je lako ili sramota, samo kažem da ne kukaju, jer nikada im bolje nije bilo.
Podelite komentar
Milan
@Vitez Koja
Pa i oni u kancelariji da nece da rade,za koga bi vozili? Sta bi vozili? Mogu i hirurzi da odbijaju posao,sta bi bilo? Pokušaj da pogagjas poslove pa da vidiš sta je stres... Ne samo na poslu, nego i kad dodjes kuci,legnes da spavaš,jedes...
Podelite komentar
Niskokvalifikovani Vitez Koja
@Vitez Koja
Visokokvalifikovani gospodine, verujte da svi vozači podržavaju vašu borbu za bolji život diplomiranih stručnjaka,kao i svih ostalih radnika itd.i ne shvatam zašto vi ponižavate sve ostale struke i pravite detinjasta poređenja...možda ste visokokvalifikovani,ali ste u svesti vrlo niski i ograničeni kao šoferska kabina...samo onako uzgred da dodam,gde piše da uz fax ide i velika plata, živimo u kapitalizmu i za sve se moraš boriti,a ne mahati diplomom i misliti da si iznad ostalih...
Podelite komentar
PETAR DRASKOVIC
@Vitez Koja
Dobro je placeno ако дочекате исплату што се често не деси....
Podelite komentar
Gall
@Vitez Koja
Zaboravio si da kažeš kako vozači imaju radno vreme ......, Kako ih poslodavci teraju da voze na tudje tahograf kartice, ili vožnju na AUT,što je protivzakonito,vreme dnevnog i nedeljnog odmora neću ni da pominjem!!!!!!
Podelite komentar
Toba
@Vitez Koja
To sto imaju vecu platu od doktora, ne znaci da je njima plata velika, vec da je doktoru mala. Ne znam koliko ti imas zivota, ali tvrdim da sve i jedan vozac ima samo jedan, koji svaki, ali svaki dan ne zna hoce li ga sacuvat.,a isti bespovratno trosi po putevima. Ne mislis li da to treba da se plati? Dalje, sirovine jel? Ja sam prosle godine obuci dva nova vozaca, a koji su prethodno bili PROFESORI, istovremeno imam kolegu MASINSKI INZENJER. U komsiluku imam nekoliko osoba (toboze obrazovani) s kojima bas nemam sta pricati. Konobari kradu,majstori zabusavaju, advokati varaju, al mora da se istraje u stereotipima o vozacima. A smio bi da se kladim, iako mislis da su nizeobrazovani, da ti nebi znao da se sluzis sa svom opremom koju danasnji savremeni kamioni poseduju, a o snalazenju i geografiji mislim da je uzaludno pricati. Inace bi znao da sve ovo sto si nabrojao(gps i ostala pomagala) svi imaju. A imaju i obavezna osiguranja robe, tako da to nije opravdanje za neke devijacija. Tako da ubuduće manje kompleksa i frustracija a vise postovana. A i mislim da se ovde moze primijeniti Seseljeva doskocica iz haga,"ako ste ljubomorni na nase viskove testesterona, popravljajte svoje stanje hormonalnim terapijama, a ne umanjivati druge da bi vi bili veliki, pametni, obrazovani. To su maniri intelektualac bez pokrića.
Podelite komentar
Milan
@Vitez Koja
Hvala vam za uvrede (niskokvalifikovani)nikada nam gore nije bilo .Svi nas maltretiraju od čistačice do kojekakvih šefofa,carinika,policije,viljuskarista...Sto se tice obrazovanja mi smo sve osim vozača i danas moraš biti extra kvalifiovan da bi bio takozvani vozac.Sto se zarada tiče nema para koje mogu kupiti život sa porodicom(život koji mi nemamo) a od nas sve i svi zavise.Ako mi stanemo staje i hirurgija ,proizvodnja staje i privreda i poljoprivreda jednom rečju staje život.Hvala vam za kulturnu uvredu.
Podelite komentar
Miodrag milosavljević
@Vitez Koja
Trudite se dasa vašim fakultetom ako je državni,postignete platu kao na zapadu a ne da vam smetaju zanatlije kojih više i nemamo kao vozače sa njihovim zaradama jer rade duple smene i mnogo rizikuju,a sve gazde su osigurale kamione ali ne i vozače....težak je to posao..
Podelite komentar
Rocky
@Vitez Koja
Koja si ti neškolovana glava. Po tvojoj logici bi čistačica, vozači i konobari trebali da zarađuju više od ljudi koji su fakultetski obrazovani. Radi ono što znaš i umeš. Najbolje je da ne pokušavaš da upotrebljavaš glavu, jer tu nećeš puno naći.
Podelite komentar
Rocky
@Vitez Koja
Ne vredi da objašnjavate nekome nešto, kad ta osoba nije pročitala tri knjige u životu. Takve osobe neznanju da vide van svoje šoferke. Kada su toliko pametni, neka otvore svoju firmu i zamenu volan za kancelariju. Nek ulože preko 100.000€ u svoj biznis i neka se dokaže. O pa da. Nisam se setio. Neznaju ni PC da upale. Sa kim da zakažu tovar kad neznaju ni 10 reči engleskog. O ostalim sposobnostima koji im fali, nemoramo da pričamo. Samo napred i nemojte se obazirati na "Paju" i "Jahre"
Podelite komentar
Jovan
@Vitez Koja
Vozač teretnih vozila nije nisko kvalifikovano zanimanje.Postoji srednjoškolsko obrazovanje za vozača.Ja sam vozač autobusa i teretnih motornih vozila IV stepen SSS.Otkud je III ili IV stepen NK? To što svaki drvoseča može da se zaposli kao vozač je posledica sistema u kome živimo,ali jedno je biti profesionalni vozač,a sasvim drugo priučeni taljigaš. Vi očigledno imate iskustva sa ovom drugom vrstom. I među fakultetlijama ima teških tupavaca,bitangi i lopova.
Podelite komentar
Vitez Koja
@Vitez Koja
@Milan, Ja nisam nikoga vređao niti ponižavao.Ja samo ponavljam, a očigledno ne razumeš( pa ću probati drugim rečnikom), da su pojedinci pomešali ulje i vodu jer su počeli da porede vozača u transportu sa inženjerima i da treba da zarađuju barem toliko i da kukaju.Radim dosta sa transportnim firmama i znam da plate u domaćem saobraćaju idu do 120.000 dinara mesečno, a u međunarodnom od 1200-2500 eura.E sada to što si naveo da niste često kod kuće, carinici, čekanja... Takve probleme i mnogo teže imaju i druge profesije, a omogućeno vam je da zaradite ozbiljan novac. Kada kažem niskokvalifikovan posao odnosi se na što vi ne možete da radite inženjerski posao, doktorski posao, menadžera prodaje..., A svi oni mogu da rade vaš, ako hoće, odnosno za obavljanje posla je neophodna odgovarajuća kategorija,(mnogi smo je dobili i vojsci)kao i neki sertifikati ili licence, često i ne.Ako ti ne odgovara taj posao i ako ti je mnogo težak,zašto ne radiš nešto drugo?
Podelite komentar
Taki
Pa naravno da nema kada se "gazde" domaćih transportnih firmi ponašaju kao bahata stoka. Nisam vozač, moj suprug je, ali šta sam sve videla i proživela sa njim ovih godina, stvarno je stresno i sramotno. Od nekoliko gazdi koje ne plaćaju do onih koji zovu mene u sred noći na moj privatni broj da budim supruga za vanrednu turu!? Dakle kad se gazde unormale, biće i radnika. Većina gazda su to i postale tako što su prvo bili dispečeri koji su se nakrkali od vozača i firme u kojoj su radili, pa kupe neke kamiončiće i glume velike gazde i naravno da ne znaju ni šta je poštovanje drugog ljudskog bića, a kamoli da ga sprovode. Domaći transport se radi kao špedicija, bez dolaska kući i slobodnog dana, plus više i nisi samo vozač nego sam radiš utovar i istovar, dakle i magacionerski posao. Mislite da se to dodatno plaća? Mislite da dobijate dodatnu opremu za ulazak u komoru? Ajde izračunajte za tih 1000 e vi radite 3 smene plus dodatni posao, plus sve sertifikate i sranja dok nakupite,pa dok pojedete nešto (računajući da je samo 1 obrok dnevno 300-500 dinara najmanje).. Plus nespavanje i stres koji trpite od nadrkanog dispečera.. Opet izračunajte da li je dobro plaćen posao 😉
Podelite komentar
ciki
ima vozaca dosta samo nece da vize za mizernu platu kolika je u Srbiji
Podelite komentar
Glas severa
To za citanje karte je jedino u pravu.Dok sam ja vozio nije bilo ni navigacije ni mobilnih telefona.Auto atlas i puna polica karti gradova,pa kad je razmotas po kabini...🙉
Podelite komentar
Milisavljevic Boban
Nije tacno da nema vozaca neka daju dnevnicu ko u Nemackoj pa ce svi da se vrate jer dozvola vozaca kosta ko fakultetska diploma pa sto onda vozaci ne bi bili placeni ko inzinjeri
Podelite komentar
Mile rent-a bubreg
@Milisavljevic Boban
Kakva budalaština.Vozači su nisko kvalifikovani radnici i shodno tome da im za školovanje potrebno 3 godine srednje škole, a često ni toliko tako bi i trebali biti plaćeni. E sada to što je trenutno devijacija na tržištu i manjak vozača, pa je cena rada za taj posao postala veća nego plata inžinjera, lekara, direktora firmi, koji su se školovali često i po 10 godina samo fakultetskog obrazovanja(specijalisti, magistri) imaju višedecenijskog iskustvo i znanje i odgovornosti za upravljanje firmi, od koje stotine zaposlenih hrane svoje porodice,za izgradnju mostova, zgrada, lečenje ljudi... Ti bi da izjednačavaš sa vozačem koji mota djevrek i treba da dostavi robu iz tačke A u tačku B ( naravno da to nije lak posao, ali nije ni visoko uman) i što je najgore trenutno i jeste po primanjima izjednačen.Ja bih voleo da vozači i dalje dobro zarađuju, ko i svi ostali, ali da budemo i realni.
Podelite komentar
Deki
@Milisavljevic Boban
E pa majstore sedni samnom jednu turu, ja vozim ti se vizis, do Belgije i nazad pa onda pisi komentar.
Podelite komentar
Mile rent-a bubreg
@Milisavljevic Boban
@Deki verovatno si hteo meni da napišeš. Kao prvo nema potrebe da idem sa tobom, ja znam da je to težak posao i poštujem ga, uostalom najbolji prijatelj se bavi time Ja sam se školovao, završio fakultet, radim već par decenija nešto drugo što je takođe jako teško i stresno i zahteva puno znanja i obrazovanja (iz oblasti novih tehnologija, softverskih razvoja, ekonomije, jezici..) kao i puno iskustava i poznanstava .Takođe putujem dosta kolima, često nisam kod kuće.Ja sam se školovao i konstantno radio na sebi da ne bi morao da radim fizički teške poslove.Verovatno obzirom da voziš međunarodni transport zarađuješ više od mene i to je u redu, takva je trenutna situacija, ali nemojte da kukate, jer vam je realno nikad bolje.Nikada više posla, bolje zarade,nikada niste bili cenjeniji , a za sve to niste osim fizičkog rada uložili ništa(ili vam nije potrebno za obavljanje posla) od obrazovanja, iskustva,jezika... Upoređujete se sa inžinjerima, što je suludo.Tako i moler koji mi je radio stan kuka kako je naporno i uze mi 500 eura za 3 dana rada, a ima osnovnu školu, a ja ga pitam što ne radi nešto drugo ako mu je naporno, a on mi kaže da ne zna ništa drugo i da se nije školovao i da nigde toliko ne može da zaradi, e tako i vi.
Podelite komentar
Doktor
@Milisavljevic Boban
Gospodine, mozda nisam uspeo u zivotu, jer sa fakultetom radim kao vozač u jednom od beogradskih Domova Zdravlja... O kakvim to platama lupetate? U Srbiji su vozaci placeni ispod svakog nivoa poštovanja prema poslu koji se obavlja... Za 37.000din mesečno, pređem dnevno skoro 200km... Voze se vakcine, lekovi, potrebna oprema za Covid ambulante, pacijenti hemodijalize, infektivni otpad, kurirski, pa čak i blagajnički poslovi... Dakle, ponižavajuće, za radno mesto vozača se obavlja posao 5 radnih mesta,uz konstantni mobing, prekomerno opterećivanje poslom... Nikoga ne zanima da se pozabavi problemom vozača u zdravstvu, od kojih zavise životi pacijenata... Ali svi mediji prenose kako Vučić dodatno daje kao procente na platu... Ja za zadnje 3 godine nisam od drzave dobio ni hvala, a o parama nema govora.. plata 37.000din, mobing konstantan, nemoguće je opstati u Beogradu kao neko ko svojim radom pomaže inficiranim, bolesnim osobama... Ali, bitno je da med.sestre prime oko 100.00din...leksri oko 200.00...i mali im...svima!!
Podelite komentar
Mile rent-a bubreg
@Milisavljevic Boban
@Doktore, debelo si omašio poentu.Ovde se radi o dobro plaćenim poslovima vozača kamiona, kako u domaćem transportu, tako u međunarodnom.Ako si nezadovoljan platom radnim vremenom, odnosom, onda promeniš posao.Kada ne budu imali dovoljno vozača, oni će podići plate kao što su u GSP-u i kao što su uostalom vozačima kamiona.Za plate medicinskih sestara i lekara si se izlupetao za sve pare.Ako ti je to ok, onda ne tražiš novi posao i prihvataš uslove.Mnogi od vas se drže državne firme kao pijan plota i kukaju nad svojom sudbinom zbog neke "sigurnosti".Jedan filozof je rekao"sam biraš kako živiš..."
Podelite komentar
VKV Kocijas
@Milisavljevic Boban
Vozaci su ziveli kao mali Bogovi do 1991,bilo je ekstra a od tada zive na minimalcu. Bili su gospoda a danas su robovi takozvanih „Gazda“Sva vozila koja se dizu na Lizing ona su Kasko osigurana kao i teret koji se osigurava putem CMR osiguranja do 1000000€
Podelite komentar
Milan
Kad shvatite da svi zavisite od vozaca kamiona, vise cete ceniti te ljude na putu koji se susrecu sa svakakvim stvarima da bi prehranili porodice
Podelite komentar
Pera
@Milan
Kakva demagogija.Svaki posao daje svoj doprinos u funkcionisanju i opstanku društva.Jedan mali delić toga je i vozač.Mnoga operativni poslovi su već, a u budućnosti će tek biti zamenjena tehnologijom.Sada već imaš u bankama bankomate koji zamenjuju službenike, autopilote koji su su odmaklom razvoju, robote u raznim proizvodnjama, koji zamenjuju stotine ljudi i koji ne idu na odmore, bolovanja, ne traže platu, trpe mobing, nema više potrebe ni da se putuje na sastanke, već sve online, u radnjama kase za samoposluzivanje...A tek za 10-15 godina ne možeš ni da zamisliš.Opstaće samo specifična znanja, neki zanati, inženjerstvo, programerstvo, umetnost...Opšta znanja će biti automatizovana, zato razmišljajte kada usmeravate svoju decu.
Podelite komentar
Urlele
Sreca sto nemoram da vozim kod novokomponovanih, vozio u drzavnoj firmi u vreme blagostanja,pune dnevnice,dobra plata,cak i kilometar placen,zakacio zadnje dve godine ove nove gazde pre penzije,strasno kakvi su to ljudi?
Podelite komentar
A. P
@Urlele
Nisu gazde zaradili radom zato nepostuju rad.
Podelite komentar
Bluesteel
Najgori posao na svetu,ko ne zna nista da radi ide da vozi
Podelite komentar
Rode
@Bluesteel
A sta ti znas da radis? Ili, ko nema petlju da sedne u kamion i obidje celu evropu taj ne vozi.
Podelite komentar
A. P
@Bluesteel
Sta ti znas da radis, znas da omalo vazavas ljude a tisi ekstra covek, stidi se na komentaru.
Podelite komentar
Zlatko
@Bluesteel
Posalji zenu da je naucim nesto....
Podelite komentar
Realista
@Bluesteel
Jest najgori posao jer je jedan od teži. Živiš u 4 kvadrata kao pas. Prođe ti život u čekanju po granicama i pauzama. Nisam vozač ali znam mnoge koji jesu i znam da bez njih ne bi bilo normalnog života. Zato gospodine malo više poštovanja.
Podelite komentar
Mrki
@Bluesteel
Veću glupost nisam pročitao u životu,prema vozačima treba da se ophodite kao prema gospodi jer to je krvav posao,misliš da je lako sesti za volan i voziti izvoli druže sedi i teraj samo ne znam doklećeš stići sa tvojim razmišljanjem
Podelite komentar
.
Tu tablu je postavio onaj isti iz unije autoprevoznika koji stalno kuka medijima kako fali vozača i kako država treba da pomogne u tome, koji želi da plati polaganje mladima, a za uzvrat da robuju kod njega par godina... Majstore kad budeš dao normalne uslove i platu nećeš imati problema sa vozačima...
Podelite komentar
Hs
Stvar je ponude i potraznje kao u svemu...
Podelite komentar
A. P
Vozaci su ostali, jedini samo upravljaci.
Podelite komentar
Zuki
Nek promene profesiju ako im se ne svidja..
Podelite komentar
Hoki
I ja bi za 1000 evra to radio...
Podelite komentar
vasa paris
Ima i sramnije disovi vozaci su bas maltretirani i lose placeni
Podelite komentar
Ja
Bugarinovic iz Novog Sada
Podelite komentar
Grumf
@Ja
Tako je 😂
Podelite komentar
Kamiondžija
@Ja
Nije on jedini,svi prevoznici u Novom Sadu su isti,nema velike razlike...njihova filozofija glasi: maksimalno iskorišćenje uz najminimalnije ulaganje!!! Još znaju i na plati da ti zakinu,iz ličnog iskustva ovo pišem(za tri godine tri plate sam dobio kako treba-sve ostale plate je pokušao da me zakine od 50-200eura) plus kazna od 2000eura za koju nisam bio kriv mi je uredno odbijao od plate...a o tome da ne plaćaju bolovanje,da smo prijavljeni na minimalac,beneficijama koje ne postoje a trebalo bi,ne želim ni da spominjem
Podelite komentar
Vrtim djevrek
@Ja
vozac.. Sofer.. RABADZIJA :)
Podelite komentar
hahaaa
Pa vi nemate pojma koja je razlika izmedju vozača i šofera..na žalost poslodavca..šofera skoro i da nema..a ovih vozača koji sebe tako nazivaju posle dve godine vožnje..bez iskustva..
Podelite komentar
Maki
@hahaaa
Ima još uvek pravih sofera,samo su oni odavno otišli u inostranstvo.A i tamo preko se mogu videti uglavnom sve pred penzijom,mladi ljudi jednostavno ne žele da žive ,,pasji život".Velika su to odricanja,odvojen od svojih najmilijih večito na putu i večito željan svega.Ali ko jednom omirise miris nafte taj više ne može da radi drugi posao.Iz iskustva Vam govori jedna supruga sofera koga voli najviše na svetu.Neka su Vam čisti putevi majstori i da Vas Gospod dragi i dalje čuva.
Podelite komentar
Drugo
Prevoz robe nije poskupeo što se vlasnika firme tiče..špedicije koje daju posao više zaradjuju od vlasnika firme..tako je to u Srbiji..
Podelite komentar
A. P
Sve ima normalan tok,i rad sa autobusom i kamionom. Sve drugo je suludo.
Podelite komentar
Old Delija
Nadam se da nije opet ona njegova bolest, povreda ce proci. Steta. 🤩🇷🇸
Podelite komentar
Rale
Neka mu onda tata vozi kamion.
Podelite komentar
Uzas
Samo neka nastave ovako pa ce nam dogadjaji iz Zemuna biti svakodnevnica.
Podelite komentar
Неца
@Uzas
Staje to bilo u zemunu?
Podelite komentar
Dzoni
@Uzas
Ne ponovilo se
Podelite komentar