Samo dajte drage kolege vozaci podrsku jos vise samostalnom sindikatu za bedne pozajmice,banje,smene i slicne mizerne stvari kojim vas kupuju a oni ce vam vratiti "dobrim"tako sto ce vam i dalje potpisivati vece radno vreme,gore uslove i naravno sto manju platu jer njima uvek hvali koji milion sto ih podmaze da bi nahranili svoje prodane prazne duse...
Tafograf niko ne spominje.u zakonu stoji da vozač sme samo 90 časova vozit u dve nedelje,gde su velike pauze,jedna nedelja 24.h sledeća nedelja 45.h.U domaćem putničkom saobračaju jače firme ne poštuju i nedozvoljavaju vozačima da voze po zakonu.
Zato sam i otisao za Nemacku da mogu normalno da radim.
U GSP-u nista nevalja od lekarskog pregleda su komplikovani pa sve redom.
Neispravni busevi.
Sverceri po autobusima.
Radi se nenormalno.
Same budale
Tacno je radi se 6 dana sa jednim danom odmora.(Suprotno Zakonu o Bezbednosti Saobracaja).U Pio Fondu smo prijavljeni na 7:12 odnosno 6:42 + 30 za pauzu.
Plata Vozaca je oko 38-39 hiljada, Primanja Vozaca su oko 65-70 hiljada( Bonusi koji nisu uvek sigurni).
Tacno je da i kad ste na odmoru zovu vas da radite, nisu retki ni pritisci cak ni pretnje.
Tacno je da vas primoravaju da se uclanite u Samostalni Sindikat (Narocito ako ste pocetnik , samo poture papir sa pogledom koji govori za tvoje dobro potpisi).Taj isti sindikat otvoreno radi protiv vozaca kao i majstora odrzavanja.
Tacno je da za tuzbe gotovo uvek prebacuju u pogon koji vam je najdalji kao primer drugima.(Tuzba za razne malverzacije, potkradanje na svemu i svacemu).
Zao mi je samo sto nismo u stanju da zajedno stanemo na put ovome.
Meni nije jasno kako i dokle se dozvoljava takav rad posebno u privatnom sektoru ako je zakon o radu bio potpuno jasan i rekao da se radi 40 sati nedeljno, ugostiteljstvo izmedju ostalog ali i vecina privatnog sektora ne postuje taj clan zakona, kod svih se radi minimum 6 dana po osam i vise sati, zasto drzava to dozvoljava ne razumem?!?
Podhitno ali podhitno povecati platu i to ozbiljna povisica za vozace u Srbiji. Njima zdravstvenim radnica i prosvetarima. Samo stari ljudi voze.koji su odavno za penziju aladi odose u nemacku i uskoro nece imati ko da vozi. Zdravstveni radnici takodje pogotovo sad koju su zrtvu dali od sebe i oni nam brinu o zdravlju a prosveta je buducnost nase dece
Sigurno vozis autobus, a zena ti je med.sestra pa da se samo vama poveca plata hahahahaha pa valjda svima treba da se poveca plata, mada i ne treba kasno je za to, mnogo ljudi je vec i napustilo ovu zemlju, a jos vise ih ima koji ce to tek da urade uskoro, a ovde ce da zive sirijci i indijci, bitno je da se nasa elita bogati, a srbe oterase iz srbije.
Ustajanje u 3.30 pa vozis prepodnevnu,naredni dan popodnevnu,pa vecernju smenu i tako turbulencija sa bioritmom tela.10-12 sati vozis dnevno sa neom pauzom bez vremena da odes do toaleta ...
Rad sa ljudimau autobusu nepreporucujem nikome
10.000 € mesecno je mala mesecna plata za taj krvnicki posao a kamoli za 600 € u Srbiji plata vozaca autobusa
Ustajanje u 3.30 pa vozis prepodnevnu,naredni dan popodnevnu,pa vecernju smenu i tako turbulencija sa bioritmom tela.10-12 sati vozis dnevno sa neom pauzom bez vremena da odes do toaleta ...
Rad sa ljudimau autobusu nepreporucujem nikome
7000 € mesecno je mala mesecna plata za taj krvnicki posao a kamoli za 600 € u Srbiji plata vozaca autobusa
Ustajanje u 3.30 pa vozis prepodnevnu,naredni dan popodnevnu,pa vecernju smenu i tako turbulencija sa bioritmom tela.10-12 sati vozis dnevno sa neom pauzom bez vremena da odes do toaleta ...
Rad sa ljudimau autobusu nepreporucujem nikome
4000 € je malo placeno za taj krvnicki posao a kamoli ova jada para u Srbiji kojom se placaju vozaci autobusa
Najpotcenjeniji posao je posao vozaca u Srbiji!To se vidi i po komentarima.Vozim kamion.Ne daj Boze nikom.A sto se tice autobusa....nema tih para za koje bi vozio te ljude!
Tacno radi se 6 dana prekovremeni sati placa se samo 20 a ostalo kao navodno slobodan dan koji se skoro nikad ne dobije plata oko 70 hiljada i nista vise.
Ti porediš svoj posao sa poslom vozača autobusa u gradskom saobraćaju? Tvoja odgovornost veoma mala čak i nikakva dok je vozač autobusa pod konstantnim stresom gde čak jedan momenat nepažnje može da ga uvede u ozbiljne životne probleme... !
Sram te bilo! Ko ima 100.000?! Plata je 65-70 hiljada i to je veoma malo, obzirom na napor, uslove rada, radnog vremena i odgovornost! Ostalo je samo privid...
E zbog tako pametnih i jeste nam ovako. Pa konkurs je otvoren, kad nehvali nista kako vas nema da se javite. I nikada nisam dobio platu 100000 hiljada.
Samo Gas ako treba vozicemo bez slobodnog dana sto se tice plate prevelika je nije fer primati toliku platu 35 hiljada puna kapa i SAMO GAS sve za nase Drage Putnike ima da im ljubimo stope.
I u Nisu vozaci gradskog saobracaja rade 6 dana pa im je sedmi dan slobodan pauze koje su im date kroz red voznje su u zakonskim okvirima tako da ja tu ne vidim nista sporno sto se tice tog slobodnog dana i sestog radnog dana naravno to sve podrazumeva smenski rad u zakonskim okvirima.
Sva sreca pa je isto voziti u Nisu koji je malo veci od jednog naselja Borce npr, a ne opstine cele kojih Beograd ima solidno...a voznja po okolnim selima gde nqidju 10 vozila na pola sata ne racunam
Odgovor Jovanu, ti nikada nisi bio u Nisu,grad u kom se doselili Srbi sa Kosova,Srbi iz Hrvatske(izbeglice) i ostalih delova Srbije,Nis sada ima 500 000 stanovnika mozda i vise. Poredis Nis sa Borcom koja ima 40-50 000 stanovnika, nije ti logika jaca strana. Odakle ti samo taj podatak da je Nis poput Borce koja se geografski i ne nalazi u Bg nego u Vojvodini, a to sto je napravljeno vestacki da Borca bude Bg opstina da bi Bg imao sto veci broj stanovnika nema veze sa zivotom geografski da je Borca deo Bg.
I radu tako kaže, radna nedelja ima 6 dana, gde ste bili gospodo kada se glasalo o novom zakonu o radu, spavali, sindikati - kao nisu znali... Civilizovan svet skraćuje radnu nedelhu na 35 sati, a mi pridužavamo na 84+ sata, nadležni ćutU....biće bolje, kada nikog dolaćeg više ne bude ovde, a dotični ne poriče da uvozi jeftiniju radnu snagu, razmislite do aprila....
Мој отац ради у ГСП,преко 15 година.Тачно је да имају 1 слободан дан у недељи.Додао бих још нешто,одмор који добија да се одмори и посвети породици,ретко су се дешавале сцене да га позову и питају га да ли може да ради или одради неку смену.Али временом се уштимате у сваки посао и нашао је цаку.Свски пут кад има одмор или слободан дан (некад и за слободан дан позову да одради) угаси фирмин телефон,пошто се другачије не може.Повећали су им возне сате то је исто истина уз бедну повишицу, и да додам да су им смањили сатницу на прековремени рад који се увек нахвата,пошто не можете увек на време да стигне него закасните мало.Све у свему дође вам на исто а раде сат времена дуже 6 дана у недељи....
Nemanja
Samo dajte drage kolege vozaci podrsku jos vise samostalnom sindikatu za bedne pozajmice,banje,smene i slicne mizerne stvari kojim vas kupuju a oni ce vam vratiti "dobrim"tako sto ce vam i dalje potpisivati vece radno vreme,gore uslove i naravno sto manju platu jer njima uvek hvali koji milion sto ih podmaze da bi nahranili svoje prodane prazne duse...
Podelite komentar
Sasa
A benificirani rad o tome vise niko ne priča nocni rad
Podelite komentar
Petar
Odgovorne sluzbe bi trebalo da se pozabave zakonom i primenom zakona u Gsp-u i da se povecaju plate!
Podelite komentar
Rade
Dal ste normalni vi iz gsp-a da vam vozaci autibusa rade 6 dana u nedelji... Pa to su ljudi najodgovorniji za mnogo zivota!
Podelite komentar
1
Šefovi i Dispičari su najveći problem za vozače.Nekada su Vozači bili cenjeni od strane Dispičara a danas Dispičari su zakon.
Podelite komentar
I
Tafograf niko ne spominje.u zakonu stoji da vozač sme samo 90 časova vozit u dve nedelje,gde su velike pauze,jedna nedelja 24.h sledeća nedelja 45.h.U domaćem putničkom saobračaju jače firme ne poštuju i nedozvoljavaju vozačima da voze po zakonu.
Podelite komentar
Nikola
Toliko su visoke cene karata, a niti šoferi imaju bolje uslove, niti je nama bolje u toku vožnje, gde idu te pare?
Podelite komentar
Zeljko
Zato sam i otisao za Nemacku da mogu normalno da radim. U GSP-u nista nevalja od lekarskog pregleda su komplikovani pa sve redom. Neispravni busevi. Sverceri po autobusima. Radi se nenormalno. Same budale
Podelite komentar
Marko
@Zeljko
Radi se i po sedam dana u nedelji,pa se trake sklanjaju
Podelite komentar
Pravda
Tacno je radi se 6 dana sa jednim danom odmora.(Suprotno Zakonu o Bezbednosti Saobracaja).U Pio Fondu smo prijavljeni na 7:12 odnosno 6:42 + 30 za pauzu. Plata Vozaca je oko 38-39 hiljada, Primanja Vozaca su oko 65-70 hiljada( Bonusi koji nisu uvek sigurni). Tacno je da i kad ste na odmoru zovu vas da radite, nisu retki ni pritisci cak ni pretnje. Tacno je da vas primoravaju da se uclanite u Samostalni Sindikat (Narocito ako ste pocetnik , samo poture papir sa pogledom koji govori za tvoje dobro potpisi).Taj isti sindikat otvoreno radi protiv vozaca kao i majstora odrzavanja. Tacno je da za tuzbe gotovo uvek prebacuju u pogon koji vam je najdalji kao primer drugima.(Tuzba za razne malverzacije, potkradanje na svemu i svacemu). Zao mi je samo sto nismo u stanju da zajedno stanemo na put ovome.
Podelite komentar
Feta
@Pravda
Baš tako samostalni sindikat je veliko zlo to treba zabraniti.....
Podelite komentar
Ivan
Meni nije jasno kako i dokle se dozvoljava takav rad posebno u privatnom sektoru ako je zakon o radu bio potpuno jasan i rekao da se radi 40 sati nedeljno, ugostiteljstvo izmedju ostalog ali i vecina privatnog sektora ne postuje taj clan zakona, kod svih se radi minimum 6 dana po osam i vise sati, zasto drzava to dozvoljava ne razumem?!?
Podelite komentar
sasa
I vozaci hitne pomoci su ugrozeni za minimalac i bez kovid dodatka
Podelite komentar
doberman
35 radnih sati i 2 000e plata i adio! budimo realni, ako već težimo ka Indiji, Kini, Džibutiju, 700e zarađuje vozač rikše.
Podelite komentar
Mare
Podhitno ali podhitno povecati platu i to ozbiljna povisica za vozace u Srbiji. Njima zdravstvenim radnica i prosvetarima. Samo stari ljudi voze.koji su odavno za penziju aladi odose u nemacku i uskoro nece imati ko da vozi. Zdravstveni radnici takodje pogotovo sad koju su zrtvu dali od sebe i oni nam brinu o zdravlju a prosveta je buducnost nase dece
Podelite komentar
Kodiaq
@Mare
Jeste. Ali ima puno kancelarijskih pacova i uravnih odbora sa enormnim platama. ko to moze da plati
Podelite komentar
1
@Mare
Sigurno vozis autobus, a zena ti je med.sestra pa da se samo vama poveca plata hahahahaha pa valjda svima treba da se poveca plata, mada i ne treba kasno je za to, mnogo ljudi je vec i napustilo ovu zemlju, a jos vise ih ima koji ce to tek da urade uskoro, a ovde ce da zive sirijci i indijci, bitno je da se nasa elita bogati, a srbe oterase iz srbije.
Podelite komentar
mihailovic
Ustajanje u 3.30 pa vozis prepodnevnu,naredni dan popodnevnu,pa vecernju smenu i tako turbulencija sa bioritmom tela.10-12 sati vozis dnevno sa neom pauzom bez vremena da odes do toaleta ... Rad sa ljudimau autobusu nepreporucujem nikome 10.000 € mesecno je mala mesecna plata za taj krvnicki posao a kamoli za 600 € u Srbiji plata vozaca autobusa
Podelite komentar
mihailovic
Ustajanje u 3.30 pa vozis prepodnevnu,naredni dan popodnevnu,pa vecernju smenu i tako turbulencija sa bioritmom tela.10-12 sati vozis dnevno sa neom pauzom bez vremena da odes do toaleta ... Rad sa ljudimau autobusu nepreporucujem nikome 7000 € mesecno je mala mesecna plata za taj krvnicki posao a kamoli za 600 € u Srbiji plata vozaca autobusa
Podelite komentar
mihailovic
Ustajanje u 3.30 pa vozis prepodnevnu,naredni dan popodnevnu,pa vecernju smenu i tako turbulencija sa bioritmom tela.10-12 sati vozis dnevno sa neom pauzom bez vremena da odes do toaleta ... Rad sa ljudimau autobusu nepreporucujem nikome 4000 € je malo placeno za taj krvnicki posao a kamoli ova jada para u Srbiji kojom se placaju vozaci autobusa
Podelite komentar
....
Prodati GSP privatniku.....
Podelite komentar
Naj
Najpotcenjeniji posao je posao vozaca u Srbiji!To se vidi i po komentarima.Vozim kamion.Ne daj Boze nikom.A sto se tice autobusa....nema tih para za koje bi vozio te ljude!
Podelite komentar
Mira
Tacno radi se 6 dana prekovremeni sati placa se samo 20 a ostalo kao navodno slobodan dan koji se skoro nikad ne dobije plata oko 70 hiljada i nista vise.
Podelite komentar
Vozac
E da samo znate koliko voze vozaci Cargo-a da bi uspeli nesto da zarade. Voze i vise od 12sati dnevno. Opasno i sramno!
Podelite komentar
Mile
@Vozac
Tako je. Varaju ljude, ne placaju a neko ih stiti nazalost
Podelite komentar
Aki
Menjaj posao...
Podelite komentar
Toske
Za 100 soma bi i ja vozio bus 7 dana u nedelji. I pevao bi.. Inače radim na gradjevini za 100.000 10 sati tezak fizicki rad..
Podelite komentar
DRagutin
@Toske
Ti porediš svoj posao sa poslom vozača autobusa u gradskom saobraćaju? Tvoja odgovornost veoma mala čak i nikakva dok je vozač autobusa pod konstantnim stresom gde čak jedan momenat nepažnje može da ga uvede u ozbiljne životne probleme... !
Podelite komentar
Sajsigaloma
@Toske
Pa dodji konkurs je otvoren samo da prodjes psiho test
Podelite komentar
Yiko
Ja radim non stop i sta ću.. Moram..
Podelite komentar
Maxa
@Yiko
Non stop znači da radiš 24 časa svaki dan bez prekida.Po tvojoj izjavi ispadaš lažov i pomalo tup.
Podelite komentar
Sale
Nek voze tranvaj...
Podelite komentar
Miki
@Sale
Prvo se ti opismeni.
Podelite komentar
Role
Za to radno vreme izadju na 100.000 din i vise.. Sta im fali..
Podelite komentar
Vozač GSP
@Role
Sram te bilo! Ko ima 100.000?! Plata je 65-70 hiljada i to je veoma malo, obzirom na napor, uslove rada, radnog vremena i odgovornost! Ostalo je samo privid...
Podelite komentar
Bojan
@Role
Pa sto nedodje i ti za 100000
Podelite komentar
Bojan
@Role
E zbog tako pametnih i jeste nam ovako. Pa konkurs je otvoren, kad nehvali nista kako vas nema da se javite. I nikada nisam dobio platu 100000 hiljada.
Podelite komentar
Filip
Što ste prihvatili ugovore?
Podelite komentar
Goran
I mi u marketima radimo non stop
Podelite komentar
Zika
@Goran
Da ali nemas stresa, dodji samo tri sata da vozis u spicu sve ce ti biti jasno, inace konkurs je uvek otvoren
Podelite komentar
MIG 29
Samo Gas ne zaboravite GAS do patosa.
Podelite komentar
Mig 29
Samo Gas ako treba vozicemo bez slobodnog dana sto se tice plate prevelika je nije fer primati toliku platu 35 hiljada puna kapa i SAMO GAS sve za nase Drage Putnike ima da im ljubimo stope.
Podelite komentar
Nenad
I u Nisu vozaci gradskog saobracaja rade 6 dana pa im je sedmi dan slobodan pauze koje su im date kroz red voznje su u zakonskim okvirima tako da ja tu ne vidim nista sporno sto se tice tog slobodnog dana i sestog radnog dana naravno to sve podrazumeva smenski rad u zakonskim okvirima.
Podelite komentar
Jovan
@Nenad
Sva sreca pa je isto voziti u Nisu koji je malo veci od jednog naselja Borce npr, a ne opstine cele kojih Beograd ima solidno...a voznja po okolnim selima gde nqidju 10 vozila na pola sata ne racunam
Podelite komentar
Lovac
@Nenad
Nista neznas o zakoni ne lupaj gluposti.
Podelite komentar
Rista
@Nenad
Odgovor Jovanu, ti nikada nisi bio u Nisu,grad u kom se doselili Srbi sa Kosova,Srbi iz Hrvatske(izbeglice) i ostalih delova Srbije,Nis sada ima 500 000 stanovnika mozda i vise. Poredis Nis sa Borcom koja ima 40-50 000 stanovnika, nije ti logika jaca strana. Odakle ti samo taj podatak da je Nis poput Borce koja se geografski i ne nalazi u Bg nego u Vojvodini, a to sto je napravljeno vestacki da Borca bude Bg opstina da bi Bg imao sto veci broj stanovnika nema veze sa zivotom geografski da je Borca deo Bg.
Podelite komentar
Zakon
I radu tako kaže, radna nedelja ima 6 dana, gde ste bili gospodo kada se glasalo o novom zakonu o radu, spavali, sindikati - kao nisu znali... Civilizovan svet skraćuje radnu nedelhu na 35 sati, a mi pridužavamo na 84+ sata, nadležni ćutU....biće bolje, kada nikog dolaćeg više ne bude ovde, a dotični ne poriče da uvozi jeftiniju radnu snagu, razmislite do aprila....
Podelite komentar
Ljubiša
@Zakon
Tačno, tad neće raditi niko, ili samo podobni, kao do 2012.
Podelite komentar
Ivan
@Zakon
Zakon o radu kaze 40 sati nedeljno tacnije a to ne znaci sest radnih dana vec pet po osam sati.
Podelite komentar
Gsp
A tek odrzavanje gde se sve krpi delova nema. Teraju se majstori da skidaju stare delove sa krseva jer novih nema.
Podelite komentar
Север
Мој отац ради у ГСП,преко 15 година.Тачно је да имају 1 слободан дан у недељи.Додао бих још нешто,одмор који добија да се одмори и посвети породици,ретко су се дешавале сцене да га позову и питају га да ли може да ради или одради неку смену.Али временом се уштимате у сваки посао и нашао је цаку.Свски пут кад има одмор или слободан дан (некад и за слободан дан позову да одради) угаси фирмин телефон,пошто се другачије не може.Повећали су им возне сате то је исто истина уз бедну повишицу, и да додам да су им смањили сатницу на прековремени рад који се увек нахвата,пошто не можете увек на време да стигне него закасните мало.Све у свему дође вам на исто а раде сат времена дуже 6 дана у недељи....
Podelite komentar