Uvek je vreme za humanost i solidarnost
9. oktobra je Nacionalni dan davanja
Da li ste znali da se u Srbiji, prema procenama, dnevno baci 2 miliona kilograma hrane, dok 7 odsto stanovništva živi u apsolutnom siromaštvu?
Kao društveno odgovorna kompanija, kompanija Bambi je podržala kampanju "Spasimo hranu, spasimo humanost" koju sprovodi Koalcija za dobročinstvo, a predovdi Fondacija Ana i Vlae Divac. Cilj je da zajedničkim zalaganjem izgradimo bolju budućnost.
Jedan od načina na koji možete i vi da doprinesete je da pošljate SMS na broj 4540*, a sva prikupljena novčana sredstva će biti preusmerena na doniranje osnovnih životnih namirnica ugroženim građanima u najnerazvijenim delovima naše zemlje.
9. oktobra je Nacionalni dan davanja, a ovo je ujedno poziv da učestvujete i da pružimo pomić onima kojima je najpotrebnija.
Bacanje hrane postao je alarmantan, gorući problem u svetu, posebno imajući u vidu koliko stanovništva gladuje, a koliko se namirnica baci u razvijenim zemljama, odnosno tamo gde su građani snabdeveni.
Nedavno smo pisali o tome da građani Srbije dnevno bace čak 2 miliona kilograma hrane, te da je u našoj zemlji 7% ljudi na ivici apsolutnog siromaštva.
Promena potrošačkih navika je još jedan faktor koji doprinosi povećanoj potražnji, a ljudi u azijskom regionu, navodi se, sve više se okreću zdravoj hrani. Takođe, više žele da kupuju hranu putem interneta.
(Telegraf Biznis)
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.