• 0

NIS dobitnik prestižnih priznanja "Oskar kvaliteta"

NIS je prva kompanija koja je u istoriji ovog takmičenja dva puta ponela titulu apsolutnog šampiona

  • 0
dobitnici nagrada „Oskar kvaliteta“, NIS

Foto: NIS

Kompanija NIS postigla je izuzetan rezultat na takmičenju za poslovnu izvrsnost "Oskar kvaliteta" za 2021. godinu i osvojila peti nivo izvrsnosti i nagradu "Šampion izvrsnosti 2021". Nagradu "Oskar kvaliteta" dodeljuje Fondacija za kulturu kvaliteta i izvrsnost, u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i pod pokroviteljstvom Ministarstva privrede Republike Srbije.

NIS je prva kompanija koja je u istoriji ovog takmičenja dva puta ponela titulu apsolutnog šampiona, a sada i titulu šampiona izvrsnosti, a priznanje je u ime kompanije primio Vadim Smirnov, zamenik generalnog direktora i direktor Funkcije za odnose sa državnim organima i korporativne komunikacije.

-Ponosan sam na svoje kolege, na menadžment kompanije, koji se godinama suočava sa rizicima i rešava probleme efikasnim pristupom. Oni su skrenuli pažnju na to da su naše najveće bogatstvo ljudi, te da moramo da nastojimo da sačuvamo svako radno mesto. Danas, mi imamo jednu od najboljih rafinerija u regionu, zapravo ne jednu od najboljih, već najbolju, koja se može meriti sa bilo kojom rafinerijom u Rusiji i na to smo izuzetno ponosni. Kompanija NIS gleda u budućnost sa optimizmom. Mi smo velika kompanija i svesni smo svoje odgovornosti. Od sledeće godine naš fokus je ekologija i zelena tranzicija, te planiramo da ostanemo lideri u tom pogledu - izjavio je Vadim Smirnov.

Uspeh kompanije NIS je utoliko veći, jer je istovremeno i Goran Stojilković, zamenik generalnog direktora NIS-a za petrohemijske poslove, poneo specijalno priznanje "Lider poslovne izvrsnosti" za 2021. godinu.

-Ovo priznanje na prvom mestu znači prepoznavanje organizacionih sposobnosti i kvaliteta korporativnih vrednosti koje imamo u kompaniji, pogotovo u ovom izazovnom periodu u kom smo se našli. Dodatno, biti lider u kompaniji veličine NIS-a znači i motivisati ljude da se, pored standardnih poslovnih zadataka, izbore i sa ličnim izazovima, da pronađete energiju u njima, kao i da postignete rezultate. Da biste ostvarili sve navedeno, morate da budete veoma jasni u postavljanju i integraciji sistema kvaliteta u svakodnevnim poslovnim aktivnostima - naveo je Goran Stojilković.

Dodatna informacija:

Nacionalna nagrada "Oskar kvaliteta" dodeljuje se profitnim i neprofitnim organizacijama, kao nezavisna nagrada za vrhunske rezultate postignute na unapređenju i razvoju organizacione i poslovne izvrsnosti. Nagrada se dodeljuje u tri kategorije: realni sektor, javni sektor i organizacije van teritorije Republike Srbije. Nagradu dodeljuje stručni žiri sastavljen od predstavnika državnih, naučnih i stručnih institucija, na osnovu ocena ocenjivačkih timova biranih sa liste registrovanih ocenjivača za poslovnu izvrsnost. Pri izboru dobitnika, stručni žiri ocenjuje rezultate organizacije u čak devet oblasti: liderstvo, strategija, ljudski resursi, partnerstvo i resursi, procesi, proizvodi i usluge, rezultati kod korisnika, rezultati kod ljudskih resursa, rezultati kod društvene zajednice i poslovni rezultati. Pre dve godine uvedene su nove kategorije nagrade: "Šampion izvrsnosti", za organizaciju koja osvoji peti nivo izvrsnosti i "Lider poslovne izvrsnosti", za prvog čoveka te organizacije, koji je na završnom ocenjivanju lično pokrivao kriterijume "Liderstvo" i "Strategiju".

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Google preporuke