I KFC uvodi alternativu piletini: Poznati lanac ide stopama drugih, nudi biljne proizvode
Sve više potrošača traži alternative mesu
KFC počeće da služe piletinu na biljnoj bazi kompanije Beyond Meat.
KFC je još jedna u nizu kompanija za brzu hranu koja testira biljne proizvode jer sve više kupaca želi da smanji potrošnju mesa.
Lansiranje dolazi nakon godinu dana testiranja a u cilju da se zameni meso, naročito pileća prsa.
Dve kompanije su prvi put testirale biljnu piletinu u restoranu u Atlanti u avgustu 2019. i rasprodale su svoju ograničenu ponudu za manje od pet sati. KFC je zatim testirao novu stavku u Nešvilu, Šarlotu, Severnoj Karolini i južnoj Kaliforniji pre dve godine.
Popularni lanac pržene piletine računa na to da kupci donose zdravije izbore kako bi ispunili tipične novogodišnje odluke.
„Ovde se zaista radi o tome gde kupac ide; žele da jedu više biljnih proteina“, rekao je Kevin Hohman, američki predsednik KFC. „Januar je, tako da je vreme novogodišnjih odluka i želja da učinite nešto drugačije u svojoj ishrani.
Sve više Amerikanaca prihvata ishranu u kojoj se smanjuje potrošnja mesa iz zdravstvenih i ekoloških razloga. To je dovelo do sve veće popularnosti zamena na biljnoj bazi.
Pre skoro godinu dana, Beiond Meat je najavio formalno partnerstvo sa i sa Pica hat, Tako bel, kao i KFC.
Međutim, partnerstvo pruža priliku za prodaju restorana „Beiond“. Kompanija se nada da će privući više kupaca za svoje prehrambene proizvode, koji su se brzo prodavali na početku pandemije, ali su potom zabeležili pad u narednim kvartalima.
Kupci mogu da kupe KFC’s Beyond Fried Chickenu od šest ili 12 komada, sa uključenim sosom. Cene počinju od 6,99 dolara.
Podsetimo, i poznati lanac restorana brze hrane Mekdonalds, najavio je da će u svoju ponudu uvesti liniju alternativa mesu baziranu na biljkama.
Nova linija proizvoda nazvana je “McPlant”.
Parče mesa koje niko ne plaća životom već je na tanjirima. Za razliku od dosadašnjih pokušaja da stvori savršen odrezak, izraelska tehnologija kao osnovu koristi obične ćelije. Zasniva se na revolucionarnom otkriću Jakova Nahmije, profesora na Hebrejskom univerzitetu. Za Telegraf Biznis otkriva o čemu se radi i kakvu ćemo hranu jesti u budućnosti
Video: Američki lanac brze hrane KFC pruža VIP ugođaj svojim obožavaocima u londonskom hotelu
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
djole
Kao alternativu svoji proizvodima, mogli bi da uvedu pravu piletinu...
Podelite komentar