Ima železnica još jedan mnogo veći i zanimljiviji rekord. U državi minimalna cena rada 201 dinar, a na železnici cena rada 77 dinara. Više od 50% radnika ima platu manju od minimalca. To je rekord, a ne 201 km/h.
Hajde malo realno razmišljaj... Železnica je u prethodnih 20 godina bila na najnižim granama u svojoj istoriji. Apsolutno ništa nije funkcionisalo, gotovo ništa nije ulagano... I o kom novcu i zaradama govoriš? Ovu vest bi trebalo sa odobravanjem prihvatiti, kao investicija za budućnost!!! Da ćete imati mnogo više posla, još ovakvih linija, popunjenost kapaciteta, mnogo prodatih karata... A onda i zarade neće izostati...
Lepo nema šta.Brzi vozovi, metro u Beogradu a u Banatu demontiraju pruge i ukidaju vozove.Šine prodaju kao staro gvožđe.A pravci ZR-.Vršac i Sečanj-Jaša Tomić izgrarađeni su pre više od 130.godina.Gde je tu Banat?Opet tamo negde na margini.Tužno....
Taj rekord se ne priznaje nigde osim u našim vestima, rekord i dalje drži pruga Novi Sad-Sombor sa maksimalnom postignutom brzinom od 34 km/h malo iza Gajdobre.
Buda
Ne brže od života.
Podelite komentar
Giga
Tu ravno da ne može biti ravnije.Kojom brzinom će ići od Čortanovaca do Novog Sada?
Podelite komentar
Mortal kombat
Vozimo se jugom ja i moj brat, brzinom drugom dvesta na sat
Podelite komentar
Systemtećnik
još se smejem...
Podelite komentar
Srbijanka
Za vreme žutaća brzina nila 20km. Kreneš na more i kad treba da se vratiš ti tek stigao.🤣
Podelite komentar
Atila
@Srbijanka
Za vreme sadašnje neokradikalsko nemam pare da kupim kartu da se vozim nesrećo.
Podelite komentar
Vu
Ima železnica još jedan mnogo veći i zanimljiviji rekord. U državi minimalna cena rada 201 dinar, a na železnici cena rada 77 dinara. Više od 50% radnika ima platu manju od minimalca. To je rekord, a ne 201 km/h.
Podelite komentar
SrbskiBek
@Vu
Tako je !!!! Ali kafa 310 dinara !??????????? Kad se nisam slogir'o !!!!!!!!
Podelite komentar
Vip
@Vu
Kad su bili žuti na vlast nismo je ni primali. Išli 20 km na sat bez plate.
Podelite komentar
Goran
@Vu
Hajde malo realno razmišljaj... Železnica je u prethodnih 20 godina bila na najnižim granama u svojoj istoriji. Apsolutno ništa nije funkcionisalo, gotovo ništa nije ulagano... I o kom novcu i zaradama govoriš? Ovu vest bi trebalo sa odobravanjem prihvatiti, kao investicija za budućnost!!! Da ćete imati mnogo više posla, još ovakvih linija, popunjenost kapaciteta, mnogo prodatih karata... A onda i zarade neće izostati...
Podelite komentar
E tako
Danas 201 km sutra vec 202 km i tako idemo
Podelite komentar
Н.М.
Ма нема проблема. Поправиће они већ те проклете кочнице…
Podelite komentar
Grga
Zaustavio se u Slovačkoj
Podelite komentar
Mirjana
Lepo nema šta.Brzi vozovi, metro u Beogradu a u Banatu demontiraju pruge i ukidaju vozove.Šine prodaju kao staro gvožđe.A pravci ZR-.Vršac i Sečanj-Jaša Tomić izgrarađeni su pre više od 130.godina.Gde je tu Banat?Opet tamo negde na margini.Tužno....
Podelite komentar
Miodrag
Jurimo trideset
Podelite komentar
ivan s
Taj rekord se ne priznaje nigde osim u našim vestima, rekord i dalje drži pruga Novi Sad-Sombor sa maksimalnom postignutom brzinom od 34 km/h malo iza Gajdobre.
Podelite komentar
Vladimir
@ivan s
Nije 34, nego 34,2km/h...
Podelite komentar
DARKO 100%
A gde zuris bato bre
Podelite komentar