• 0
 ≫ 

Da li se redovno brijete kad radite od kuće? Zvuči smešno, ali ovaj gigant se raduje povratku u kanc

 ≫ 

  • 0
Muškarac brijanje brada higijena Foto: Shutterstock

Rod Litl, izvršni direktor Edgewell Personal Care, rekao je u utorak za CNBC da očekuje kako će potražnja za njihovim proizvodima za negu porasti u narednim mesecima.

Šta je uzrok tome?

Litl rast potražnje povezuje sa intenzitetom pandemije, odnosno opadanjem virusa korona.

- Pretpostavljam da ćete do kasnog proleća, do leta, u našim kategorijama, videti više ljudi u kancelariji. To znači više brijanja, više svakodnevnih rutina nege - rekao je Litl u intervjuu za Closing Bell.

- I videćete mnogo ljudi kako izlaze, odlaze na odmor i putuju, što će dovesti do potrebe za kupovinom krema za sunčanje - dodao je Litl. "Optimisti smo u pogledu bilansa godine".

Edgewell Personal Care, inače matična kompanija Banana Boat-a, Playtex-a i Schick-a, takođe bi trebalo da lakše odgovori na tu potražnju. Krajem prošle godine, proizvodnja kompanije je bila ograničena jer su radnici u većem broju prijavljivali da su bolesni, tokom vrhunca omikrona.

Na vrhuncu tog soja u decembru, Litl je procenio da je oko 10% Edžvelove proizvodne radne snage bilo izolovano, usled korone.

- Ali, sada smo iznad toga. Dobra vest je da, dok danas gledam na to, omikron se vratio na ono što bih nazvao normalnom stopom, tako da sam prilično optimističan da će naša sposobnost da zadovoljimo potražnju ubuduće biti bolja - rekao je Litl.

Video: Daj, ti ćeš sada u doba korone da pokreneš svoj biznis?! Kako je Tamara uspela da lansira brend

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>