Fabrika u Srbiji čiji radnici su ove godine radili samo 7 dana: Kakva je budućnost?

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Kostadin
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Kostadin

    18. februar 2022 | 08:53

    Dokle će nas ovi obesni proleteri korisTITI i krasti. Zar nije dosta preko 50 godina da jedan ceo grad parazitski živi na grbači jedne siromašne zemlje? Trgnite se proleteri koji morate da hranite ove nosioce crvenog barjaka koji nas je osiromašio i zavio u crno.

  • Miki

    18. februar 2022 | 06:32

    Nije samo fijat i ostale marke stoje i sve to zbog nedostatka materijala.Inace ako fijat odlazi nacicemo drugu konpaniju,ili saradnju sa drugom konpanijom jel sama platforma od fijata ostaje jer pripada Drzavi Srbiji.

  • Zagondzija

    17. februar 2022 | 20:23

    Ko jos vozi Fiat