Dokle će nas ovi obesni proleteri korisTITI i krasti. Zar nije dosta preko 50 godina da jedan ceo grad parazitski živi na grbači jedne siromašne zemlje? Trgnite se proleteri koji morate da hranite ove nosioce crvenog barjaka koji nas je osiromašio i zavio u crno.
Nije samo fijat i ostale marke stoje i sve to zbog nedostatka materijala.Inace ako fijat odlazi nacicemo drugu konpaniju,ili saradnju sa drugom konpanijom jel sama platforma od fijata ostaje jer pripada Drzavi Srbiji.
Fijat je 2009. godine dobio formalno 10.000 evra po radniku, ali pored toga još i stotine miliona evra pomoći što u gotovini od države, što od lokalne samouprave, pa je na kraju podrška države u novcu izašla na oko 500 miliona evra što je za 3.400 radnika koliko je radilo na vrhuncu proizvodnje iznosilo oko 150.000 evra po čoveku.
Ceka se na cipove i raznih materijala koja dolaze iz Kine i ostalih zemalja van EU.Sve marke automobila kao i kamiona,aviona...pogodjeni.Moja firma godisnje kupuje oko 50 novih MAN kamiona ,medjutim ove godine smo dobili samo 15 i cekamo vec dugo i ako smo na listi prioriteta.Sto se tice poskupljenja necu ni da pominjem.
Kostadin
Dokle će nas ovi obesni proleteri korisTITI i krasti. Zar nije dosta preko 50 godina da jedan ceo grad parazitski živi na grbači jedne siromašne zemlje? Trgnite se proleteri koji morate da hranite ove nosioce crvenog barjaka koji nas je osiromašio i zavio u crno.
Podelite komentar
Miki
Nije samo fijat i ostale marke stoje i sve to zbog nedostatka materijala.Inace ako fijat odlazi nacicemo drugu konpaniju,ili saradnju sa drugom konpanijom jel sama platforma od fijata ostaje jer pripada Drzavi Srbiji.
Podelite komentar
Zagondzija
Ko jos vozi Fiat
Podelite komentar
Blok27
Prohujalo s Fijatom..
Podelite komentar
iskreno
Ta firma ne radi vec duze vreme radnici odlaze na posao zato sto moraju da se pojave. Ali bila bi bruka da se cuje da se firma zatvorila
Podelite komentar
Вук Баук
Као и свака приватизација - узми од народа и не дај му ништа!
Podelite komentar
Shkomi
Fijat je 2009. godine dobio formalno 10.000 evra po radniku, ali pored toga još i stotine miliona evra pomoći što u gotovini od države, što od lokalne samouprave, pa je na kraju podrška države u novcu izašla na oko 500 miliona evra što je za 3.400 radnika koliko je radilo na vrhuncu proizvodnje iznosilo oko 150.000 evra po čoveku.
Podelite komentar
Ivan_Cuprija
@Shkomi
Sve si ti to lepo prekopirao.
Podelite komentar
Kostadin
@Shkomi
Sramota da ih izdravaju a da ništa ne rade.
Podelite komentar
Mi
Koliko su novca primili ove godine da bi ih poredili sa radnicima u Banatu
Podelite komentar
Raspucin
@Mi
Pojasni zasto u banatu u banatu ista beda ko i kod vas nije banat el dorado
Podelite komentar
Tt
Fabrika i radnici u Kragujevcu ne rade, vidimo mesecima, a kaparisana vozila se cekaju bar pola godine!!?? U cemu je ,,kvaka"?
Podelite komentar
Miki
@Tt
Ceka se na cipove i raznih materijala koja dolaze iz Kine i ostalih zemalja van EU.Sve marke automobila kao i kamiona,aviona...pogodjeni.Moja firma godisnje kupuje oko 50 novih MAN kamiona ,medjutim ove godine smo dobili samo 15 i cekamo vec dugo i ako smo na listi prioriteta.Sto se tice poskupljenja necu ni da pominjem.
Podelite komentar
kako je
fiat postao fijat
Podelite komentar