Erbas, koji posluje i sa Srbijom, prodao 611 aviona: Prihodi uzleteli

Narudžbine i profit koje je ostvarila avio-kompanija detaljno predstavljene u tabeli

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Avijatičar

    19. februar 2022 | 08:53

    Ne znam zašto konačno ne krenu da proizvode male letelice. Sada se taj segment izuzetno razvija, dosta ljudi putuje privatnim letovima koji nisu tako skupi, avio brokeri koji organizuju te letove (kod nas njihov pandan Air Pink, Royal Charter Service) vape za manjim jeftinijim avionima. Sada kada je Embroder u problemima mogu da ga kupe i tako pokriju segment malih aviona.