![Costa coffee kafa Costa coffee kafa](https://xdn.tf.rs/2022/03/06/costa-coffee-kafa-670x447.jpg)
Šta donosi novi koncept 24/7 Akademija? "Bitno je iskustvo, ovo je više od konzumacije"
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija otvorila je 24/7 Akademiju, jedinstvenu zonu za sticanje sofisticiranih znanja i veština ljudi iz HoReCa sektora i prostor koji će poslovnim partnerima, kupcima i zaposlenima u kompaniji postati, možda, novo omiljeno mesto za razmenu, sticanje i realizaciju inovativnih ideja.
Gosti i predstavnici medija imali su priliku da uživaju u vrhunskim koktelima, kao što je koktel sa kafom, zatim u šejkovima i specijalitetima od kafe.
Zabavno osmišljen program nam je predočio snagu i inspirativnost brendova Coca-Cola HBC porodice, koji čine jedinstveni 24/7 portfolio.
24/7 Akademija je kreirana sa ciljem da se iskaže snaga i sinergija proizvodnog portfolija, ali i ambicija da jedna multinacionalna kompanija, zajedno sa svojim partnerima i kupcima, ostvari svoj glavni cilj, a to je da ponudi potrošačima nešto više od konzumacije.
Ovakav vid spajanja lepog i korisnog je dobar primer kako se mogu ojačati trend i novi koncept - bazirani na iskustvu, prilagođeni novom načinu života i usklađeni sa potrebama.
Coca-Cola HBC je kreirala ponudu za uživanje u njenim proizvodima u svakoj prilici, 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji.
![coca cola coca cola](https://xdn.tf.rs/2022/03/06/miksologija-24-7-akademija-460x0.jpg)
"Kompanija Coca-Cola HBC Srbija je mesecima predano radila na ostvarenju vizije i kreiranju ovog sofisticiranog prostora, sa ciljem da u HoReCa sektoru budemo još kompetitivniji i da svim svojim partnerima, prijateljima i poslovnim saradnicima pružimo nešto potpuno novo: mesto koje će svima nama služiti kao inspiracija za sveže ideje i obogaćivanje iskustva. Kao lider na tržištu, smatramo da je naša obaveza da kontinuirano nudimo najbolju praksu i da neprekidno unosimo inovacije u ugostiteljski sektor, a 24/7 Akademija je pravo mesto za to", rekao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija, i dodao:
"Zamišljena kao zona koja ideje pretvara u dela i koja inspiriše na kreiranje novih rešenja, verujemo da će nas učiniti još boljim partnerom HoReCa zajednici, te da ćemo zajedno iznedriti brojne, inovativne aktivacije na radost svih naših potrošača."
![coca cola coca cola](https://xdn.tf.rs/2022/03/06/svetoslav-atanasov-generalni-direktor-coca-cola-hbc-srbija-460x0.jpg)
Akvizicijom jednog od najvećih konditora, kompanije Bambi, Coca-Cola HBC Srbija dodatno je osnažila svoj portfolio, nudeći potrošačima priliku za konzumaciju 24/7 i otvarajući nove poslovne prilike. Već 2020, u godini prepunoj poslovih zaokreta i izazova, deo Coca-Cola HBC porodice postala je i svetski poznata Costa kafa, a od nedavno je u portfoliju i Cafee Vergnano, brend poznat po superiornosti kada je u pitanju espreso kafa u zrnu.
Tokom protekle dve godine sprovedeno je više od 20 inovacija: od novih ukusa, različitih rešenja za konzumaciju kod kuće, pa sve do plasiranja inovativne ambalaže, poput održive tetrapak ambalaže Next sokova koja je 82% biljnog porekla.
(Telegraf Biznis)
Video: Lučić: Telekom će imati manje troškove za sportske sadržaje,dolazak PPF važan za SRB
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.