Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Pop27
Sve što se mora nije teško. Samo treba na vreme razviti strategije poslovanja, dumati glavom i iznaći najpametnija rešenja. Za to je retko dobra stranačka ličnost, tu treba talentovani profesionalac sa iskustvom i znanjem1 Idemo dalje.
Vlada
Džabe vetroparkovi i hidroelektrane kad su nesposobnivi nestručni mozgovi zauzeli pozicije i EPS-u. Uvozimo nenormalno puno struje a nekada smo izvozili
Kolovrat
Relaciju rudnik Pljevlja -Kolovrat gde se nalazi teretna zeleznicka stanica moze se prevoziti samo kamionima. Put Kolovrat do Pljevalja nije bas u idealnom stanju a bice jos manje idealan kada krene transport uglja. I taj transport placaju potrosaci iz Srbije.