
Požurili da otkriju novo ime Mekdonaldsa u Rusiji: Dilema oko slova "m"
Korporativno ime i simbol neće se zadržati u novom brendu američkog lanca brze hrane u Rusiji. Ipak, ruski mediji su požurili da objave potencijalni novi izgled za logo.
Navodno, latinična slova „Mc“ koristiće se kao znak za lanac restorana, dok "M" može ostati brendiran. Jelovnik u restoranima se konceptualno neće menjati, rekao je izvor ruskog Izvestja i precizirao da bi nazivi jela mogli da ostanu bliži klasičnom Mekdonaldsovom meniju.
Međutim, generalni direktor Mekdonaldsa u Rusiji Oleg Parojev rekao je novinskoj agenciji TASS da će svetski logo – zlatni lukovi slova M na crvenoj pozadini – biti uklonjeni iz rebrendiranih restorana.
„Žuto M neće biti zadržano u dizajnu restorana, to je 100 posto. Ime 'Mc' se čak i ne razmatra”, rekao je on. „Zadržavanje žutog M r jasno ukazuje na povezanost sa Mekdonaldsom“, objasnio je Parojev i dodao: „novo preduzeće ne može da radi pod starim brendom“.
Prošle nedelje, američki gigant brze hrane objavio je da je pristao da proda svoje poslovanje u Rusiji postojećem vlasniku licence Aleksandru Govoru. Saopštenje je usledilo samo nekoliko dana nakon što je kompanija saopštila da napušta zemlju zbog zapadnih sankcija.
Video: Šta je nateralo kompanije da se povuku sa tržišta Rusije? Korporativna odgovornost ili nešto drugo
(Telegraf Biznis)
Video: Šarlota Samelin ambasadorka Švedske u Srbiji: "Želimo da do 2045. godine imamo nultu emisiju gasova"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Hoooo
Neka stave "Z"
Podelite komentar