Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
onda je
izgleda FIAT bezbedan
DRagutin
I hoće li se najzad objaviti taj famozni ugovor sa propalom Fiat fabrikom u Srbiji, koji se toliko dugo krio? Kakva sramota za sve nas kao ljude, kao državu da dozvolimo da nas tako ponižavaju u rodjenoj kući! Pojili smo ih i dojili kao nikoga sa debelim subvencijama i šta smo dobili na kraju??? 1550 radnika I to od najmoćnijih auto industrija sveta??? E Srbijo naša lepa šta si dočekala....
Праведник
По тим условима рада у иностранству, луд је сваки који се пријави. Биће тешко када се остане без посла, али откачите тог послодавца када је још увек на развитку робовласничког друштва. А и живо ме интересује одакле ће увозити батерије за те аутомобиле. Нешто ми се чини да Лозничани имају још две године постојања и после ћао здраво....