• 1

Momirović danas u Lionu: "Spojićemo Prokop sa metroom, to je naša čvrsta odluka"

Ministar je u centrali Ežisa razgovarao o realizaciji projekta Beogradski metro i sastao se sa čelnikom kompanije

  • 1
Stanica Prokop, novi voz

Foto: Marko Jovanović

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Tomislav Momirović, posetio je danas Lion i razgovarao sa timom francuske kompanije Ežis, koja učestvuje u izgradnji metroa u Beogradu, o mogućnostima kako da se glavna železnička stanica u Prokopu spoji sa metroom.

Momirović je u centrali Ežisa razgovarao o realizaciji projekta Beogradski metro, sastao se sa generalnim direktorom Ežisa i obišao radove na izgradnji železničke stanice u Lionu, kao i radove na izgradnji linije B metroa.

- Pokušavamo da vidimo kako su oni uspeli da spoje svoju železničku stanicu sa gradskim metroom i to je jedan od izazova koji mi moramo da rešimo na našem projektu Beogradskog metroa - rekao je Momirović i dodao:

"Drago mi je da su svi videli koliko smo čvrsto rešeni da realizujemo projekat Beogradskog metroa, koji je jedan od najvećih projekata koji Vlada Srbije realizuje u ovom trenutku. I on neće biti kompletno završen ako ne spojimo našu centralnu železničku stanicu Prokop sa metroom. Mi ćemo to uraditi, to je naša čvrsta odluka, a i nalog predsednika Republike".

Video: Ušli smo u superbrzi voz u Kini koji ide 306km na sat: Prelazi 1000km za 4 sata

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • D. Lukić, dipl. inž. saobraćaja

    Projektom koji je francuska kompanija Egis Rail uradila 2012. bilo je predviđeno, da metro ima sledeće presedačke stanice sa železnicom i BG vozom; Glavna železnička stanica Beograd Centar – Prokop, Vukov spomenik, Pančevački most i ŽS Novi Beograd, da na Novi Beograd preko reke Save pređe mostom koji bi se izgradio odmah nizvodno do Brankovog mosta i koštao 21-24 mil. evra, kao i da metro tuneli budu dvocevni; twin tubes. Projektom koji je Egis Rail uradio 2019. nisu predviđene presedačke stanice, metro na Novi Beograd prelazi tunelom ispod reke Save koji je višestruko skuplji od mosta, a pogotovo i manje bezbedan od mosta za sve učesnike u saobraćaju, dok bi tuneli bili jednocevni; single tube. Svako ko se i malo razume u saobraćaj zna, da su dvocevni; twin tubes tuneli za sve učesnike u saobraćaju mnogo bezbedniji od jednocevih; single tube tunela. Inače, dvocevne; twin tubes tunele imalu London, Paris, Njujork, Berlin, Beč, Istanbul, Delhi, Peking, Melburn, Doha, itd., a i naši tuneli »Čortanovci« su dvocevni; twin tubes. Imajući u vidu izjavu ministra Momirovića; »Spojićemo Prokop sa metroom, to je naša čvrsta odluka.«, očigledno je, da je nadležnima, kako bi se narodski reklo; »Konačno iz du..ta došlo u glavu«, da je projekat metroa iz 2012. mnogo bolji, bezbedniji i skoro dva puta jeftiniji nego projekat metroa iz 2019.

    1
    0

    Podelite komentar

Google preporuke