Momirović danas u Lionu: "Spojićemo Prokop sa metroom, to je naša čvrsta odluka"
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Tomislav Momirović, posetio je danas Lion i razgovarao sa timom francuske kompanije Ežis, koja učestvuje u izgradnji metroa u Beogradu, o mogućnostima kako da se glavna železnička stanica u Prokopu spoji sa metroom.
Momirović je u centrali Ežisa razgovarao o realizaciji projekta Beogradski metro, sastao se sa generalnim direktorom Ežisa i obišao radove na izgradnji železničke stanice u Lionu, kao i radove na izgradnji linije B metroa.
- Pokušavamo da vidimo kako su oni uspeli da spoje svoju železničku stanicu sa gradskim metroom i to je jedan od izazova koji mi moramo da rešimo na našem projektu Beogradskog metroa - rekao je Momirović i dodao:
"Drago mi je da su svi videli koliko smo čvrsto rešeni da realizujemo projekat Beogradskog metroa, koji je jedan od najvećih projekata koji Vlada Srbije realizuje u ovom trenutku. I on neće biti kompletno završen ako ne spojimo našu centralnu železničku stanicu Prokop sa metroom. Mi ćemo to uraditi, to je naša čvrsta odluka, a i nalog predsednika Republike".
Video: Ušli smo u superbrzi voz u Kini koji ide 306km na sat: Prelazi 1000km za 4 sata
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
D. Lukić, dipl. inž. saobraćaja
Projektom koji je francuska kompanija Egis Rail uradila 2012. bilo je predviđeno, da metro ima sledeće presedačke stanice sa železnicom i BG vozom; Glavna železnička stanica Beograd Centar – Prokop, Vukov spomenik, Pančevački most i ŽS Novi Beograd, da na Novi Beograd preko reke Save pređe mostom koji bi se izgradio odmah nizvodno do Brankovog mosta i koštao 21-24 mil. evra, kao i da metro tuneli budu dvocevni; twin tubes. Projektom koji je Egis Rail uradio 2019. nisu predviđene presedačke stanice, metro na Novi Beograd prelazi tunelom ispod reke Save koji je višestruko skuplji od mosta, a pogotovo i manje bezbedan od mosta za sve učesnike u saobraćaju, dok bi tuneli bili jednocevni; single tube. Svako ko se i malo razume u saobraćaj zna, da su dvocevni; twin tubes tuneli za sve učesnike u saobraćaju mnogo bezbedniji od jednocevih; single tube tunela. Inače, dvocevne; twin tubes tunele imalu London, Paris, Njujork, Berlin, Beč, Istanbul, Delhi, Peking, Melburn, Doha, itd., a i naši tuneli »Čortanovci« su dvocevni; twin tubes. Imajući u vidu izjavu ministra Momirovića; »Spojićemo Prokop sa metroom, to je naša čvrsta odluka.«, očigledno je, da je nadležnima, kako bi se narodski reklo; »Konačno iz du..ta došlo u glavu«, da je projekat metroa iz 2012. mnogo bolji, bezbedniji i skoro dva puta jeftiniji nego projekat metroa iz 2019.
Podelite komentar