Momirović danas u Lionu: "Spojićemo Prokop sa metroom, to je naša čvrsta odluka"

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • D. Lukić, dipl. inž. saobraćaja

    29. jun 2022 | 10:06

    Projektom koji je francuska kompanija Egis Rail uradila 2012. bilo je predviđeno, da metro ima sledeće presedačke stanice sa železnicom i BG vozom; Glavna železnička stanica Beograd Centar – Prokop, Vukov spomenik, Pančevački most i ŽS Novi Beograd, da na Novi Beograd preko reke Save pređe mostom koji bi se izgradio odmah nizvodno do Brankovog mosta i koštao 21-24 mil. evra, kao i da metro tuneli budu dvocevni; twin tubes. Projektom koji je Egis Rail uradio 2019. nisu predviđene presedačke stanice, metro na Novi Beograd prelazi tunelom ispod reke Save koji je višestruko skuplji od mosta, a pogotovo i manje bezbedan od mosta za sve učesnike u saobraćaju, dok bi tuneli bili jednocevni; single tube. Svako ko se i malo razume u saobraćaj zna, da su dvocevni; twin tubes tuneli za sve učesnike u saobraćaju mnogo bezbedniji od jednocevih; single tube tunela. Inače, dvocevne; twin tubes tunele imalu London, Paris, Njujork, Berlin, Beč, Istanbul, Delhi, Peking, Melburn, Doha, itd., a i naši tuneli »Čortanovci« su dvocevni; twin tubes. Imajući u vidu izjavu ministra Momirovića; »Spojićemo Prokop sa metroom, to je naša čvrsta odluka.«, očigledno je, da je nadležnima, kako bi se narodski reklo; »Konačno iz du..ta došlo u glavu«, da je projekat metroa iz 2012. mnogo bolji, bezbedniji i skoro dva puta jeftiniji nego projekat metroa iz 2019.