Projektom koji je francuska kompanija Egis Rail uradila 2012. bilo je predviđeno, da metro ima sledeće presedačke stanice sa železnicom i BG vozom; Glavna železnička stanica Beograd Centar – Prokop, Vukov spomenik, Pančevački most i ŽS Novi Beograd, da na Novi Beograd preko reke Save pređe mostom koji bi se izgradio odmah nizvodno do Brankovog mosta i koštao 21-24 mil. evra, kao i da metro tuneli budu dvocevni; twin tubes. Projektom koji je Egis Rail uradio 2019. nisu predviđene presedačke stanice, metro na Novi Beograd prelazi tunelom ispod reke Save koji je višestruko skuplji od mosta, a pogotovo i manje bezbedan od mosta za sve učesnike u saobraćaju, dok bi tuneli bili jednocevni; single tube. Svako ko se i malo razume u saobraćaj zna, da su dvocevni; twin tubes tuneli za sve učesnike u saobraćaju mnogo bezbedniji od jednocevih; single tube tunela. Inače, dvocevne; twin tubes tunele imalu London, Paris, Njujork, Berlin, Beč, Istanbul, Delhi, Peking, Melburn, Doha, itd., a i naši tuneli »Čortanovci« su dvocevni; twin tubes. Imajući u vidu izjavu ministra Momirovića; »Spojićemo Prokop sa metroom, to je naša čvrsta odluka.«, očigledno je, da je nadležnima, kako bi se narodski reklo; »Konačno iz du..ta došlo u glavu«, da je projekat metroa iz 2012. mnogo bolji, bezbedniji i skoro dva puta jeftiniji nego projekat metroa iz 2019.
D. Lukić, dipl. inž. saobraćaja
Projektom koji je francuska kompanija Egis Rail uradila 2012. bilo je predviđeno, da metro ima sledeće presedačke stanice sa železnicom i BG vozom; Glavna železnička stanica Beograd Centar – Prokop, Vukov spomenik, Pančevački most i ŽS Novi Beograd, da na Novi Beograd preko reke Save pređe mostom koji bi se izgradio odmah nizvodno do Brankovog mosta i koštao 21-24 mil. evra, kao i da metro tuneli budu dvocevni; twin tubes. Projektom koji je Egis Rail uradio 2019. nisu predviđene presedačke stanice, metro na Novi Beograd prelazi tunelom ispod reke Save koji je višestruko skuplji od mosta, a pogotovo i manje bezbedan od mosta za sve učesnike u saobraćaju, dok bi tuneli bili jednocevni; single tube. Svako ko se i malo razume u saobraćaj zna, da su dvocevni; twin tubes tuneli za sve učesnike u saobraćaju mnogo bezbedniji od jednocevih; single tube tunela. Inače, dvocevne; twin tubes tunele imalu London, Paris, Njujork, Berlin, Beč, Istanbul, Delhi, Peking, Melburn, Doha, itd., a i naši tuneli »Čortanovci« su dvocevni; twin tubes. Imajući u vidu izjavu ministra Momirovića; »Spojićemo Prokop sa metroom, to je naša čvrsta odluka.«, očigledno je, da je nadležnima, kako bi se narodski reklo; »Konačno iz du..ta došlo u glavu«, da je projekat metroa iz 2012. mnogo bolji, bezbedniji i skoro dva puta jeftiniji nego projekat metroa iz 2019.
Podelite komentar