Ne valja, braćo Rusi: Uprkos percepciji građana, istina je da nam EU i Amerika mnogo više daju nego Rusija

Percepcija građana vs. činjenice - ko su najveći donatori u Srbiji, Rusija ili pak nego drugi?

Komentari

  • J...

    31. oktobar 2022 | 15:34

    Dosta vise da nam ispirate mozak da nam pomazu!!!! Neka oni nama plate sve ratne odstete!!!!

  • F**kEu

    18. oktobar 2022 | 19:29

    Koliko su ovi civilizovani (tako sebe sami nazivaju) iz eu i ameri nam naroda poubijali i ranili 1999 i koliko su po nama pobacali kojekakvih kasetnih bombi i bombe sa osiromaesnim uranijumom mogu sada da pricaju bajke kako nas oni vole a Rusija ne. Ja sam za to da ti sto se hvale plate ratnu odstetu Srbiji a ne da pokusavaju oteti Kosovo i dan danas..... Sto se tice rusa, oni nam nisu davali pare ali oni nas nisu ni ubijali tako da volim licno njih jer su oni nasa braca i po veri i po neprijateljima koji su nam zajednicki. Ovi strani okupatori ako misle da su prvo sa bombama po nama a kasnije sa parama kupili nasu ljubav onda pokazuju po tome da im mozak bas i nije jaca strana....

  • Zoma

    18. oktobar 2022 | 16:20

    Steta koju smo mi pretrpeli od njihove agresije iznosi 700 milijardi. Ubistva ljudi, unistavanje infrastrukture, fabrika, zgrada, mostova i pretrpljeni strah itd to je vise od te cifre. Kad daju to, vrate Kosovo i Metohiju i Krajinu mozemo oprostiti, ali nikad ne zaboraviti.

  • Paja Vozdovac

    18. oktobar 2022 | 09:50

    svake godine usteda novca srpskih gradjana na jeftinom gasu je izmedju 2 i 3,5 milijarde dolara.U poslednjih nekoliko godina je i veca zbog napetosti na evropskom tlu.Sada i uzivo gledamo kako izgleda zivot bez ruskog gasa u evropi( a kako ce tek da izgleda to cemo da vidimo jos).Kosovska pozicija u UN zbog podrske Rusije je vrednije od svih 3,5 milijarde dol pa puta 100!!

  • Zoki

    18. oktobar 2022 | 09:48

    Gde su te pare!? Koji ljudi bolje zive od 2000 god. Ja ih ne poznajem.....mozda sam politicari i oko njih.....

  • Rass

    18. oktobar 2022 | 09:38

    Alo dede,kakv je ovo naslov? Pa EU i Amerika su nam toliko stete napravili da sledecih 1000godina da nas obasipaju novcem bilo.bi malo. Ovde se ne radi samo o parama nego o Obrazu,Časti i postenju.

    • 18. oktobar 2022 | 11:34

      piksi

      @Rass

      a zasto lazes, pa nije amerika ili Eu poceo Rat nego sloba milosevic jel si to zaboravio, njemu mozemo to. da se zahvalimo

    • 18. oktobar 2022 | 12:06

      Gojko

      @Rass

      A čiji je on bio "igrač"??? Cccc

    • 18. oktobar 2022 | 19:35

      @piksli..

      @Rass

      U pravu si Srbija je napala amere, eu bagru i nato i bombardovala ih avionima i ostalim bombama.........

  • Srkimaja

    18. oktobar 2022 | 08:56

    Ko ulaze a da ne ocekuje dobit, prave od nas savremene robove.....

    • 18. oktobar 2022 | 09:39

      zika

      @Srkimaja

      daj mi da zivim kao u ceskoj ili slovackoj poljskoj!ODMAH POTPISUJEM ROPSTVO!ako je to takvo ropstvo bogami..sta li je ovo sada i ono 90tih bozee dragi!

    • 18. oktobar 2022 | 09:44

      Srkimaja

      @Srkimaja

      Ti bi da radis po 10 sati ne gledas ni zenu ni decu sve ti se svede na kuca posao sto bi rekao Ekrem i to je za tebe dobro, pod kreditima si hipotekama i na kraju zivota gde si bio sta si radio, a isti ti robovlasnici zimovanja letovanja uzivaju a ti crncis za njih, nesto mi ne odgovara ovakva raspodela, a tebi su ocigledno isprali mozak .....

  • Sasa

    18. oktobar 2022 | 08:13

    Ceo zapad svojim donacijama zapravo finansira svoju buducnost jer iz njihove tacke gledista teritorija Srbije ce u buducnosti biti njihova kolonija. Rusija nema te pretenzije. Rusko delovanje u svetu je usmereno protiv hegemonije SAD i uspostavljanja multiporalnog sveta sto je po mom misljenju uslov za dugovecnu stabilnost, mir i prosperitet. Od toga bi najvise koristi imale "male" drzave poput nase. Inace brojcano, teritorijalno, ekonomski i vojno veci deo sveta je protiv unipolarnog uticaja. Tako da ne treba sve gledati kroz novac, ima tu i drugog nacina " ulaganja" a to je buducnost.

  • Vapaj

    18. oktobar 2022 | 08:10

    Nas niko ne voli jer mi sebe ne volimo!

  • Zvele

    18. oktobar 2022 | 08:03

    Ove pare što su malo ušle u državu zadnjih godina, i što se gradi po zemlji, i otvaraju nove fabrike to sigurno nije iz Rusije a vi možete da lupate minuse koliko hoćete......

    • 18. oktobar 2022 | 08:41

      Danilo

      @Zvele

      Amerika i EU ulazu u Srbiju Jos od 99 Malo si postao zaboravan

  • Neimar

    18. oktobar 2022 | 04:27

    Štatije dala amerika i EU više od rusije jesu bombe a ostalo ništa skotovi i gadovi su i oni koji lete americi i EU ja imam čiste ruke fala bogo alibi ih rado isprljo od takve gadove

  • Lakrdijaš

    18. oktobar 2022 | 03:44

    Čija je sada ovo propaganda,zapad daje rusi ne daju,opet neko gura srbe u svađu,zapadni nasilnici mogu Srbiji da daju bilo šta ali su oni ubice,ubice našeg naroda,oduvek su i bili,još od Berlinskog kongresa,oteli Srbiji teritorije,stvorili Albaniju,izmislili Makedoniju,rasturili Jugoslaviju,ubijali su nas u dva svetska rata,ubijali i o 1991god,1999 godine nam bacali otrov od kojeg će narod umirati sve više u narednih 1000 godina,oteli nam jug Srbije,uslovljavali i uslovljavaju sa naftom ,gasom i svim ostalim,gde njihova čizma stane tu sreće nema,Rusi od svega toga ništa Srbiji nisu uradili,i to narodu nije jasno

  • ...

    18. oktobar 2022 | 01:41

    Neki bi za pare i obraz prodali

  • miami

    18. oktobar 2022 | 00:37

    A niko ne kaze sta nam je ko uzeo. EU I Amerika su nam oteli teritoriju koja nema cenu, a Rusija nije.

  • Hmm

    18. oktobar 2022 | 00:28

    Samo lovu gledate,a kada treba da se ulaže veto na sramne optužbe naših neprijatelja onda majka Rusija...Braćo gubimo obraz zbog para...

  • GOX

    18. oktobar 2022 | 00:11

    TUZITI NATO NACISTE A POSEBNO FASISTICKU NEMACKU 500 MILIJARDI ODSTETE

  • Mile

    18. oktobar 2022 | 00:08

    sve je Rusija samo je KosMet SRBIJA, SMRT FASIZMU

  • arte

    17. oktobar 2022 | 23:45

    Ne daje nama niko ništa, već krade ko stigne i umije. Same interesdžije. Jadna zemljo šta dopustaš…

  • Aleksandar

    17. oktobar 2022 | 23:40

    Nema tu poređenja ko nam daje vise ili manje. Evropska unija, zapad i Amerika su nam naneli vise zla nego Hitler za vreme drugog svetskog rata. Ne zaboravite da je Hrvatska u EU i koliko su zla naneli Srbiji i Srbima tokom drugog svetskog rata i u ratovima 90.tih. Ta EU zapad i Amerika su od 90.tih proterali Srbe sa svojih ognjista kolone izbeglica i raseljenih lica iz Hrvatske, B i H, sa Kosova i Metohije pa bombardovanje 99.te pa priznanje Kosova , sve zrtve ratova, poginulih, ranjenih, invalida, psihicko obolelih nasih brace, sestara, dece, roditelja, rodjaka, kumova i prijatelja nema cenu. Nema upoređivanja ko nam daje vise novaca o ucenama i da ne pricamo, pa nametanja da je parada ponosa da su to ljudska prava a sta je sa pravima Srba. Rusi i Kinezi nisu nas bombardovali, nisu ubijali, nisu priznali Kosovo i Metohiju van Srbije. Moze ovde jos dosta toga da se kaze ali neka svako od nas pogleda sebe u oci u svoju dusu i svoju savest i neka se seti reci Kneza Lazara. Zivela Srbija 🇷🇸

  • Boris

    17. oktobar 2022 | 23:35

    Ništa nismo naučili iz 90tih i do sada, istorija nam se ponavlja a vreme prolazi a narod i mladi odlaze sve više,niko više neće da se zamajavaj 10 godina slušajući priče o Kosovu i na kraju ništa ili kako će biti bolje a nikad bolje ili kako nam je uvek neko neprijatelj ili kako nas neko ucenjuje i itd,pa ne treba da dodjemo do toga da stalno budemo zadnji u nečemu ili da nas neko ucenjuje,ovde već odavno vlada vanredna situacija preko medija i straha i takva se atmosfera non stop pravi i narod zaplasuje raznim pritiscima i itd ,ko je dobio većinu od naroda,neka odluči gde će i sa kim će ...

  • zeljko

    17. oktobar 2022 | 23:16

    SAD CITAM OVE KOMENTARE,I PROSTO NE VJERUJEM DA IMA JOS NORMALNIH LJUDI.BOG VAM ZDRAVLJE DAO.

  • Vesa

    17. oktobar 2022 | 23:15

    A koliko su nam ovi "milosrdni anđeli" dali osiromašenog uranijuma, kasetnih bombi... ubiše Milicu Rakić na noši, i još koliko Milica...otimaju nam i Sveto Kosovo, pa sve pare ovog sveta ne mogu to da plate! A sa druge strane, Rusi od toga zla nam ništa ne čine, nego čak i štite naše interese u međunarodnim institucijama!

  • 534

    17. oktobar 2022 | 23:10

    Nije sve u materjalnom. Vasa Ladački je dobio sve a ceo život bio nesrećan.

  • ZoxiNS

    17. oktobar 2022 | 23:01

    Sta bre daju??? Koliko su nam steta napravili bombardovanjem? To zaboravljate? Nije vam bitno? Steta je vise desetina milijardi evra. Nista oni nama ne poklanjaju, vec vracaju dug. Sto se tice rusa, da daju i 100e, vise je od zapada. Neko je napisao da nam rusi nisu prijatelji. Mozda nisu, ali nisu ni neprijatelji kao zapada. Osvestite se ljudi. Otvorite malo oci.

    • 17. oktobar 2022 | 23:17

      Zoran

      @ZoxiNS

      Štetu ste vi sami na referndumu izglasali a posle i napravili. Umesto da smo mi na mestu Albanaca, nas su baš zbog vas i vama sličnih bombardovali. Hteli ste sa onima sa kojima nikada niste bili pa ste doveli do bombardovanja. Onda je klan pobegao u Rusiju a nama oteli Kosovo. Samo vi zaboravaljate koga ste podržavali.

  • Sibin

    17. oktobar 2022 | 22:48

    Koliko vidim iz vecine komentara ljudi misle da su nam Rusi prijatelji ali dela govore sasvim suprotno a sto se tice investicija dovoljno je samo pogledati Nis i sve je jasno!!!!!!!

  • Super Brundo

    17. oktobar 2022 | 22:44

    Dali su i 30.000 tona bombi i projektila.

  • ....

    17. oktobar 2022 | 22:42

    Šta sad sve se vrti oko para i interesa,gde je to cojstvo,puna vam usta Kosova i Svete Srbske zemlje,a ovamo ue i sad nam daju i ne znam ti ja sta,oni su ti koji su nam oteli istu Svetu zemlju i fortaju nas oko ulaska u uniju,a Rusi su ti koji nedaja tu Svetu zemlju,i šta sad mi da radimo,da idemo u tu uniju koja će i sama da ukine sankcije ili da mi sami se slomimo sad i uvedemo iste,ja ovde neznam koje lud,mi smo trebali da se borimo i da traje ta borba i dan danas od 99 god za našu Svetu zemlju,ja lično mislim da ni mi neznamo sta hoćemo

    • 17. oktobar 2022 | 22:52

      Tako je

      @....

      Oni ustvari daju nama otetu našu lovu,tj oteli nam pare na gomili pa nam daju na kašiku

    • 17. oktobar 2022 | 22:52

      Super Brundo

      @....

      Mi znamo ali On misli drugacije, i hoce to na silu da nam nametne.To je zato sto On nije Nas vec Njihov.Da bi Srbi opstali moraju da urade samo jedno - da ostanu Srbi i da se ne prodaju.

    • 17. oktobar 2022 | 23:00

      i

      @....

      Mangup, hrabar, ponosan!! Šta si ti? Idi na Kosovo, šta ćeš ovde!! Sve mangup do mangupa, a kad dodje do frke, gleda se Zadruga!! To su Srbi!!

    • 17. oktobar 2022 | 23:07

      miki

      @....

      Kad nebudes imao sta da jedes i decu da hranis onda ces videti sta ti je prioritet, pogledajte gde je danas Rumunija a gde su bili najveci BDP na Balkanu

  • Sasa

    17. oktobar 2022 | 22:38

    Ako zarad 5 milijardi e bespovratnih para (mada moja kuca od tih silnih milijardi nevide ni euro ali necemo o tome.. ) trebamo da postanemo tzv genocidni narod ,da na otmu do kraja Kosovo i utope RS u BIH onda i ne treba da postojimo vise kao narod i drzava...

  • Mi smo na vetrometini. Bilo koga da podrzimo, skrati ce nas za glavu.

    17. oktobar 2022 | 22:24

    U tome prednjaci zapad. I uvek je bio zapad. Od 1389 do sad. Sad se zamislite nad sobom. Jel stvarno treba da idemo u njihovu sektu, ili da ostanemo gde smo. Ko hoce samo nek izvoli na zapad, a moze i na istok.

  • Mihajlo

    17. oktobar 2022 | 22:15

    Ovde će rejting najviše da odluči ...ipak 10 godina gradis kult preko Rusije i Putina i kad su god izbori i sad bi neki odjednom da promene pamet narodu i sve i da budeš Evropejac...

  • Srbin

    17. oktobar 2022 | 22:08

    Ne mogu Rusi da nam daju, kad vlast neće njih nego Zapad.

  • Markoni

    17. oktobar 2022 | 21:54

    Ne moze saka Dolara da izbrise patnju koju smo proziveli, rece vecina koja bi prodala oca i majku za 100 Evra

    • 17. oktobar 2022 | 22:36

      i

      @Markoni

      Promeni ime, i budi pravi Srbin, a ne da pametuješ!!

  • 1

    17. oktobar 2022 | 21:41

    Mnogo vise nam i uzimaju

  • teorija zavere

    17. oktobar 2022 | 21:24

    Istina je da nam braća Rusi nisu poklonili ko zna koliki novac, ali da li je neko uopšte dužan da nam poklanja? Sa druge strane Zapad bi morao da nam plati ratnu štetu zbog agresije '99. godine. Te milijarde koje se ovde pominju su smešne prema šteti koja nam je načinjena. Takođe, neka napišu kako su potrošene te milijarde koje smo "dobili". Recimo kad dobijemo neki kredit od EBRD obično strana firma dobije posao u Srbiji jer su takvi uslovi EBRD-a. U tekstu piše: "Vašington je preko USAID od 2001. do 2021. godine za projekte namenjene ekonomskom i demokratskom razvoju Beogradu obezbedio 886 miliona dolara bespovratne pomoći." Šta je to demokratski razvoj? Jesu to možda škole i obdaništa ili možda fabrike? Pre će biti novac koji je sliva u nevladine organizacije koje su zapadno orijentisane. Kad smo već kod toga, posetom na sajt Demostata se vidi da su i oni zapadno orijentisani pa je pitanje koliko su uopšte tačni podaci koji su nam servirani.

  • Перагеније

    17. oktobar 2022 | 21:21

    Нису у питању "улагања", већ куповина савести - као и за време ТитЕ, кредити који су нас увели у дужничко ропство рпема САД... Западњаци мисле да је, као код њих, све на продају.

  • Vizionar

    17. oktobar 2022 | 21:18

    Na vrhu ove liste od 2000. godine je Evropska unija, a visoko su i SAD. Oko toga se opet povela polemika. - Ulazu oni koji su u tri navrata naj vise rusili Srbiju i pobili naj vise naseg naroda. Ne ulazu oni zato sto nas vole, pa njihove fabrike dolaze kod nas zbog toga sto dzaba dobiju zemljiste, imaju subvencije a kad sve to potrose oni cesto idu dalje. Imamo jevtinu radnu snagu, surovine, jevtin gas, struju, pa oni nas iskoristavaju a ne da nesto ulazu. Budimo posteni, vecina tih ulaganja su krediti koje narod mora da vraca. Da nam plate ratnu ostetu samo za unisteno 1999, gde bi nam bio kraj. Na kraju, njihove fabrike zagadjuju nas vazduh i nasu zemlje ne njihovu. Pa red je da i plate.

    • 17. oktobar 2022 | 21:54

      i

      @Vizionar

      Ti ni ne znaš šta je bespovratni? Srbi, Srbi, u školu ponovo!!

  • Zztop

    17. oktobar 2022 | 21:08

    Meni Rus nije brat

  • J....

    17. oktobar 2022 | 21:00

    Zasto nam stalno govorite da zapad ulaze??? Kroz 2 svetska rata su nas unistili a 1999 stavili ,, slag na tortu" !!!razorili nam zemlju otrovali uranijumom i vi naslovno da oni ulazu!!!neka plate ratnu stetu i nista nam ne treba, uz ovo koriste nasu jeftinu radnu snagu....

  • Bojan

    17. oktobar 2022 | 20:57

    Ja mislim da će ovde da odluči glasačko telo jednog čoveka ili šta njemu više ide u korist,pa će tako i da odluci,ali 80% SNS glasača je rusofilsko i bice to teška odluka za glavnog čoveka ,ako se odrekne Rusije ,gubi podršku i glasača i itd a ako se odrekne Evrope,neće ni Evropa ostati nema i biće teška situacija za nas sve i da mnogo ostanu bez posla i ekonomija i itd ... najbolje da se preselimo u Australiju 😂😂

    • 17. oktobar 2022 | 21:53

      Ruzica

      @Bojan

      @ Bojan Ko stane na stranu onih koji su nas zatrovali uranijumom za hiljade godina,koji su nam pobili decu 1999., ko nam je srusio zemlju, a uvede sankcije Rusiji, taj je izdajnik Srbije.

    • 17. oktobar 2022 | 22:08

      Bojan

      @Bojan

      Ružica- Koliko znam dolazili su i Bler i Sreder ovde i bili zna se već kod koga i čiji je Bler savetnik bio...

  • Laza

    17. oktobar 2022 | 20:54

    Nama srbima to nije ni bitno!!! Srbi i Rusi braća zauvijek!!!

  • Ruzica

    17. oktobar 2022 | 20:54

    Rusija nam je obezbedila da ne budemo jedini narod na svetu prozvan genocidnim. Kolika je vrednost toga? Kazete EU i SAD su nam mnogo vise dali. Znate li visinu materijalne i nematerijalne stete koju su nam oni naneli 1999. Prave vrednosti moze proceniti samo onaj ko ima znanja, sposobnosti, postenja i pravedan pogled na stvarnost.

  • Boki

    17. oktobar 2022 | 20:51

    Što pre uvedemo sankcije,to bolje za nas ,mi zavisimo ekonomski u svakom smislu od Evrope i radna mesta i ekonomija i razna ulaganje od evropske unije,nemam ništa protiv Rusije, ali svako gleda svoj interes,ovo što Rusija sada radi,to je Amerika nama radila i drugima,ko više voli Rusiju od Srbije,neka ide onda u Moskvu i ratuje za Putina,svi mladi su nam otišli na zapad ,mnogo hrane svoje porodice sa zapada u Srbiji ,ne vidim da neko odlazi u Rusiju od mladih i da radi i živi ...

  • Zmaj Ognjenj

    17. oktobar 2022 | 20:51

    Jeste, davala je Eu i Amerika Srbiji. Osiromaseni uranijum ovde, kasetne bombe onde, siptarima zemlju i dozvolu da nam pale crkve i manastire. Svasta su oni nama davali kroz istoriju. Vise nam je zla nanela ta Evropa i Amerika nego Turci za 500 godina. A i malo se raspitajte po internetu, Rusi su nama jos za vreme zutih nudili da otkupe sve sto mi proizvedemo. Od igle do lokomotive, samo da je nas proizvod a ne kao oni slepci sa jabukama. Ta ponuda nikada nije odbijena ali nije ni prihvacena. Ni od bivsih a ni od sadasnjih.

    • 17. oktobar 2022 | 22:00

      i

      @Zmaj Ognjenj

      Zmaju, odleti pod hitno za Rusiju!! Ne trebaš nam ovde!!

  • dago 1

    17. oktobar 2022 | 20:46

    Kakve donacije, nema dzaba nista. Debelo se to vrati. A robne razmjene, e tu lezi zec. Oni ti odrede sta mozes izvesti a sta moras uzeti iako ti ne treba.

  • Salex

    17. oktobar 2022 | 20:44

    Da su nas primili u EU pre 5 godina pa da i razmislimo o sankcijama Rusiji...

  • Maja

    17. oktobar 2022 | 20:43

    Da je zivot u Srbiji kao na zapadu, da imamo velike plate i novca za letovanja zimovanja, lagodan zivot... Prodali bi mi Ruse ovako nam traze sankcije i priznanje Kosova... A za uzvrat sta? Da mogu mladi da odu i budu njihova radna snaga?

    • 17. oktobar 2022 | 21:57

      Bobi

      @Maja

      Maja - Pa mladi već odlaze i otišli su i odlaze svaki dan i nije nam krivsa Evropa što nam mladi odlaze,to pitaj one za koje glasas ili koji ne vode računa uopšte , normalno da će mladi da idu za bolji život i budućnost i bolje plete i uređen sistem a niko neće da radi za 300 ili 400 evra ili neko ko je školovan ,da mu bude neko glavni ko je kupio diplomu ili došao preko veze i članska karte...sami smo krivi što nam je tako ...

    • 17. oktobar 2022 | 22:08

      Maja

      @Maja

      Ne glasam, svi su isti i ne zasluzuju moj glas...

  • Lopw

    17. oktobar 2022 | 20:42

    Mika mi je od zapada...

  • Laki

    17. oktobar 2022 | 20:42

    Prvo su nam uveli zakone EU a standard i ulazak tek za 30 godina... Bas lepo..

  • Kakvi Rusi

    17. oktobar 2022 | 20:41

    Kog Rus Brani i Kinez hrani taj...Ickov mir 1813 ,izdali Karadjordja,posle ga vratili da buni protiv Milosa, da se jos malo izgine, napravili Veliku Bugarsku, organizovali Majski prevrat jer Karadjordjevic Aleksandru kum Nikolaj i Englezi da se otrgnemo od Austrougraske koja tad bila ko sad Amerika, Julski ultimatum 1914 nakon ubistva Ferdinanda, kad smo ih molili da se produzi rok za odgovor koji je bio 48h, ministar inostranih poslova Sezonov dao moralnu podrsku a Nikolaj rekao pa zasto jednostavno ne prihvate ultimatum,Kraljevina SHS nije nikad priznala SSSR, tek Tito 1945 te, 1945 ko god bio uz Ruse znamo kako je prosao, Bugari,Rumuni i dr, Tito rekao NE,i da ne bude SFRJ kad 1945 prosla Crvena armija, ratni plen SSSR, 1992 glasali za sankcije, 1999 Cernomirdina nam uvalili, koji nas izdao, 2003 napustili KiM i aerodrom Slatina i sve ostalo KFORU,tj NATO, aRusi trebali da garantuju da je UN garant, 1999 kad poceo rat Putin bio glavni za RSB, nekadasnji KGB ima na netu, tako da uvedite sankcije jer koriste KiM kao izgovor za referendum i otimanje tudjih teritorija uz izmisljene naciste

    • 17. oktobar 2022 | 22:02

      i

      @Kakvi Rusi

      Bravo!!

    • 17. oktobar 2022 | 22:54

      Jocka

      @Kakvi Rusi

      Putin je putin! Nije pijandura jelcin.ne mesaj babe i zabe

    • 17. oktobar 2022 | 23:40

      Mladen

      @Kakvi Rusi

      Ičkov mir između srpskih ustanika i Porte je načelnk dogovoren 1806 (ne 1813). Mir su odbacile ustaničke vođe jer su već zauzeli Beograd, pa im je ono što je Ičko dogovorio sad izgledalo nedovoljno.Da li su Rusi vratili Karađorđa 1817? Za to nema ni jednog dokaza. Da li su Rusi pokušali napraviti veliku Bugarsku? Naravno. Jer je knez Milan Obrenović vodio politiku "malo s Rusima, malo s Austrijancima". Ko je ubio Aleksandra Obrenovića? Rusi su imali razloga, ali isto tako i Francuzi i Britanci, jer nikome od njih nije odgovaralo približavanje Srbije centralnim silama (i Austrija sigurno nije bila kao Amerika, bile su dovoljne 4 godine rata da je rasture). Austrijski ultimatum iz 1914. Ruska reakcija je bila da će podržati Srbiju šta god da uradi. I kad je Austro-Ugarska objavila rat Srbiji, Rusija je odmah objavila rat Austro-Ugarskoj. Titovo NE Staljinu je u suštini bio okršaj dva diktatora. A uvođenje sankcija Srbiji 1992, to je bila Jeljcinova Rusija, marionetska država zapada.

    • 18. oktobar 2022 | 00:29

      Go go

      @Kakvi Rusi

      Razmišljanje malog Perice.

    • 18. oktobar 2022 | 10:02

      Vitez Koja

      @Kakvi Rusi

      Ako je poenta da nam Rusi baš i nisu bili baš neki prijatelji, to je možda i tačno.Isto tako 60-tih godina su nam Amerikanci bili "prijatelji"Francuzi za vreme prvog svetskog rata...Poenta je da je politika stvar trenutnih interesa.Poenta je da nam ti Ameri od 90. godine nisu prijatelji, već neprijatelji, kao i Francuzi, a Švabe nam nikada nisu ni bile prijatelji.Rusi su od 90-ih godina zbog svojih interesa, počeli da nas kao nešto brane, a i mi smo njih prihvatili kao naše zaštitnike jer su nas ovi sa zapada uništavali.Kako smo uništavani sa zapada, kako bi oni ostvarili svoje interese, od raspada Jugoslavije, preko bombardovanja Srbije,otimanja teritorije i gde su nam zbog tog njihovog interesa naneli nenadoknadivu štetu, mi ne smatramo da ono što nam sada daju ili investiraju da je dovoljno za sve što su učinili.Čak se jasno i vidi da je jedan od ciljeva svega što su nam radili i bio da mi ovde prepustimo njima naša tržišta, kao i tržišta koja smo držali, a da mi budemo ovde i tamo samo jeftina radna snaga, čak im i vraćamo te pare koje su dali kroz subvencije koje im dajemo.Zbog te podmuklosti i načina delovanja, prirodno je da navijamo i da naginjemo njihovim neprijateljima, u nadi da bi i mi tako došli do prilike da se oslobodimo ropstva u koje smo upali, ako ne upadnemo u neko novo.

  • Bole

    17. oktobar 2022 | 20:41

    Koliko su nam jada zadali nikakvim parama nemogu da nam nadoknade koliko god da postoje. Jasno za vek vekova.

  • Cule

    17. oktobar 2022 | 20:33

    Rusi nas nikada nisu tukli ni bombardovali nemojte da mesate babe i zabe.

  • Super Brundo

    17. oktobar 2022 | 20:33

    Ne moze saka dolara da izbrise zadnjih 30 godina.Ko se njima proda onda mora nesto da im da.Za svaki dolar ide malo po malo suvereniteta.Pa tako dodjete da strani ambasador odlucuje hoce li da bude Parade ili ne.O Srbiji se u stranim medjima sve vise pise kao o klijent-drzavi SAD.Znate li sta znaci pojam klijent-drzava?Vazal.Obican podanik kakvih je prepuna EU.

    • 17. oktobar 2022 | 22:05

      i

      @Super Brundo

      Brzo na avion i za Rusiju!! Sa tvojim glupim komentarima, ne trebaš nam!!

  • Nikola

    17. oktobar 2022 | 20:29

    Tužiti zapad za ratnu odštetu! Rusija nam je omogućila skolovanje za našu decu,najveće hidro i termoenergetske objekte su nam Rusi projektovali i gradili.1918.godine Srbija je za deo ratne odštete od Austrije dobila 100 godina besplatnog školovanja za našu decu. To pravo su masovno koristili Slovenci,Hrvati i deca "elite" iz Srbije. Sami sebi smo najveći neprijatelji!

    • 17. oktobar 2022 | 22:07

      i

      @Nikola

      Ja nijedno dete ne znam, da je otišao u Rusiju na školovanje! Čini mi se da je 90% dece otišlo za Ameriku! Zašto? Pitam se?

  • Mare

    17. oktobar 2022 | 20:22

    A koliko su uništili i pobili u bombardovanju? Jel to može da se plati 4,31 milijardom. A Kosovo jel ono toliko vredi. A pritisci i ucene da izdamo braću na kosovu jel toliko vredi. Napišite prvo koliko su zla naneli Srbiji, Evropa i Amerika pa kako nas ucenjuju. Jel to ta demokratija i pravo svakoga da se izjasni. Daleko im lepa kuća. Da se razumemo nepodržavam ni rat ali od njih mi dodje i rat lakše.

    • 17. oktobar 2022 | 22:08

      i

      @Mare

      Mangupe, veliki Srbin!! Sto se ne preselis na Kosovo, brani Srbe!! Lakše je da pišeš gluposti!!

  • ffm

    17. oktobar 2022 | 20:22

    Evropa i amerika su nam Kosovo ne uzeli nego oteli !!!!

  • Mik

    17. oktobar 2022 | 20:22

    Oni nama duguju preko 100 milijardi za bombardovanje. Tako da je sve ovo kikiriki

  • Nato gamad

    17. oktobar 2022 | 20:19

    Bombardovali nas 78 dana, ubili hiljade civila među njima i decu, ubijali kasetnim bombama, želeli da nas potpuno unište i satru, gađali osiromašenim uranijumom posle koga imamo desetine hiljada obolelih i umrlih, pravu epidemiju kancerogenih bolesti i za sva vremena zagađenu i otrovanu zemlju i vazduh... materijalna šteta veća od 100 milijardi dolara pre 23 godine. Gamad koja i dalje ucenjuje, preti, kritikuje i uslovljava... oteli silom Kosovo i dali ga teroristima i još traže da mi to rado prihvatimo i složimo se. Posle svega se hvale kako su nam dali donacije i pomoć a to nije ni 1% onoga što su uništili i onesposobili. Mrš bre...

    • 17. oktobar 2022 | 22:02

      Jovan Ktć

      @Nato gamad

      Najbolji i najistinitiji komentar, koji bih potpisao od reči do reči.

  • Tx

    17. oktobar 2022 | 20:19

    Jel nas to pripremate da uvedete sankcije našoj braci, e pe nece moci

  • XXXL

    17. oktobar 2022 | 20:07

    Ne zaboravite,, Nema džabe ni kod stare babe".

  • Lala

    17. oktobar 2022 | 20:06

    Ako ce Rusija biti izolovana od Evrope narednih 30-40 godina onda bi podrska Rusiji bilo nase ekonomsko i politicko samoubistvo. Saradnja sa administracijom iz Brisela je takodje katastrofa. Najbolje da se preselimo u Australiju ili barem u Bosnu.

  • Opa

    17. oktobar 2022 | 20:01

    Ko još danas kome poklanja?

  • Crni

    17. oktobar 2022 | 19:56

    Kada vec svi ili vecina volite brojke i gledate kroz novac da grubo saberemo a i neki kazu da su nam Rusi uveli sankcije pa d akrenem. Da Rusi su uveli sankcije 90ih ali smo imali i gas i naftu doletelo sa marsa izgleda po nekima ili se nije desilo npr, u to vreme bas nesto i nismo placali a imali sankcije UN koje su nekako obavezujuce. Onda nato napravi stetu oko 100 milijardi i puj pike ne vazi kao da nisu ali su ulozili npr 30 mil ali nisu ratnu stetu platili a sve vreme dobijas na pocek ili kako god gas i naftu ne prisiljavajuci previse da platis. Usput i pored toga cena nam je vrlo korektna i konkurentna bez uslova za razliku od zapada. Onda usput udju zapadne banke i sve sto udje od zapadnog novca u Drzavu banke iznesu. Grubo bar 50mil prema nula za Rusiju. Samo grubo sabrano cifra je nebitna vec da se razmoslja malo drugacije u najmanju ruku Rusi nisu pravili stetu. I sada ce dusebriznici da pomenu Nis koji je bio sa istom cenom i slicnim uslovima pripremljen za OMV i usput onako reda radi sve remontovali i napravili sve i svasta ulozili ko zna koliko itd. Samo se malo potrudite da sagledate SVE podatle a ne parcijalno.

  • Ali

    17. oktobar 2022 | 19:55

    Koliko uzimaju,koliko naplacuju,koja je cena toga sto nam daju....

  • Patriota

    17. oktobar 2022 | 19:53

    Ako ce mo samo da gledamo iz finansijskog ugla evo jednog gledista : Zapad nas je bombardovao i nacinio stetu procenjenu na 150 MILIJARDI dolara, okupirao nam deo teritorije koji ima ruda nema procene koliko milijardi, i donirao kako vi rekoste sve zajedno oko 6-7 milijardi, eto jos nekih podataka pa neka svako napravi neku matematiku tu.

  • Ja

    17. oktobar 2022 | 19:51

    A jeste racunali koliko je EU izvukla iz Srbije? Koliko subvencija su dobile firme iz EU i koliko poreza su platile te iste firme iz EU, po mojim procenama na svaku milijardu koju su ulozili u Srbiju izvukli su 5 milijardi...

  • Hogar

    17. oktobar 2022 | 19:47

    EU I NATO NAS BOMBARDOVALI I UVELI SANKCIJE ...STETA KOJU SU NAM NANELI IZNOSI PREKO 15O MILIJARDI DOLARA . KOLIKO SU NAM DALI BEZPOVRATNE POMOCI... DA LI TO.PRELAZI 150 MILIJARDI DOLARA TREBALI JOS NEKI PODATAK

  • Doksy

    17. oktobar 2022 | 19:46

    Donirali 6 milijardi a napravili nam štetu 100 milijardi... Toliko.

  • A. P

    17. oktobar 2022 | 19:44

    Ameri i zapad hteli su danas uniste, kao nacija da nepostoimo.

  • Zoki

    17. oktobar 2022 | 19:44

    1999 ne mogu da zaboravim... Obrukali su se pošteno...

  • Nax

    17. oktobar 2022 | 19:43

    Ulažu oni za sebe da bi zaradili.. I komandovali našom drzavom... Zato ulazu..

  • Kass

    17. oktobar 2022 | 19:42

    Ja bih najvise voleo da smo samostalni i nezavisni...i da nam nista ne daju nego od svojih finansija i znanja. Rusija je bolja i ne treba da nam da nista.. Samo da nam ne odmaže...

  • Јован

    17. oktobar 2022 | 19:41

    За 50 година неће нам вратити оно што су порушили. Сетимо се свих убијених 1999. године. Колико дечијих живота су уништили. Боље се дистанцирати од њих, јер све више и више нас малтретирају.

  • Mare

    17. oktobar 2022 | 19:41

    Razruse ti drzavu, naprave roba od tebe, bombarduju te uranijumom, oduzimanju teritoriju, ucenjuju te, namecu neka lgbt prava i opet ispadose dobri. Rusija nam mozda ne pomaze toliko finansijski, ali nam sigurno ne rade stvari kao gore navedeni.

    • 17. oktobar 2022 | 23:17

      Crni

      @Mare

      Slazem se sa gotovo svime sem sa delom za pomaganje zasto bi nam neko nesto poklonio sem ukoliko ima dobre namere i volju?

  • A. P

    17. oktobar 2022 | 19:40

    Koliko god dasu dali donacija, ratnu stetu nisu platili.

  • Milan

    17. oktobar 2022 | 19:40

    Kako ne...zasigurno nam daju vise...evo recimo bombi po glavi stanovnika...ja mislim da su dali 100 % vise nego sto nam Rusi dadose.

  • Koki

    17. oktobar 2022 | 19:40

    Znaci mi smo na ko nam daje vise To ono kao na ulici prosjak...

  • Map

    17. oktobar 2022 | 19:39

    A da postavimo ovako pitanje, ko najvise iznosi iz Srbije, EU Amerika ili Rusija

  • Vitez Koja

    17. oktobar 2022 | 19:37

    Što se tiče donacija, malo su dali koliko nam duguju za uništenu zemlju, uništenu infrastrukturu, uništenu privredu, pobijene ljude, za sejanje osiromašenog uranijuma, otete od nas tržišta nesvrstanih.Takođe te donacije smo im vratili u vidu subvencija koje dajemo njihovim kompanijama koje otvaraju kod nas, jer njima treba jeftina radna snaga a mi smo sebe doveli dotle da se još šutiramo u d.pe zbog toga.Nikada Švaba ili Amer nije dao ništa za džabe, a da mu se to nije višestruko isplatilo.Što se tiče Rusa ne pratim puno, ali znam za velike projekte uglavnom u energetici, a njima ne treba jeftina radna snaga jer to već imaju u Rusiji i susednim zemljama.Ovde kada bi bilo prvo želje, pa onda i volje i znanja da se strateški podiže opština po opština, ne bi nam trebao niko.Ali korupcija, javašluk koji gajimo decenijama i samu pomisao na to naprave utopijom.

  • Negotinac

    17. oktobar 2022 | 19:36

    Jeste, zapad nam daje puno više bombi i uranijuma. Jeste da nam neki put oduzmu 15% teritorije. Ali nije strašno. U stvari jeste strašno. Zapad hoče da nam "pokloni" epitet genocidnog naroda. Isti ti koji su pobili 100000 Iračana. Sve to od Rusa nemam. U stvari, Rusi nisu nikada jednu bombu bacili na Srbiju. Samim tim, neka zapad slobodno ulaže. Neka nas prave i dalje jeftinom radnom snagom. A milijarde odštete od bombardovanja niko ne spominje

  • Lazko

    17. oktobar 2022 | 19:35

    Ljibav je bezkompromisna.. Kada nekog volis a nije ti nista dao ili učinio... Vose volim Ruse nego Amere i Nemce.. Vise su nam zla naneli zapadnjaci kroz istoruju.. A od 2000 god su nas i opljackali..

  • Ds

    17. oktobar 2022 | 19:32

    Nije bitno sta daju nego sta traze.

  • ...

    17. oktobar 2022 | 19:30

    Ko nas je bombardovao uranijom, Rusija ili neko drugi???

    • 17. oktobar 2022 | 19:56

      Duka Srbin Tenja

      @...

      To oni i računaju kao veliku donaciju...

    • 17. oktobar 2022 | 23:01

      Go go

      @...

      I to su nam uračunali kao donaciju .Kancere su poklonili.

    • 17. oktobar 2022 | 23:20

      Ja

      @...

      Ko je na referndumu izazvao Nato? Ko je glasao za Miloševića pa posle oni pobegli za Rusiju. Da smo bili sa njima sada bi imali Kosovo ali ste vi izabrali stranu! I uporno se držite istih i pravite od nas gubitnike.

  • Гаргамел

    17. oktobar 2022 | 19:27

    Ја знам да су нам ЕУ и САД окупирали део територије и да нису заштитили Србе иако су они писали правила ...

  • Ana

    17. oktobar 2022 | 19:26

    Moguce ali opet vise volimo Rusiju jer nam na neki nacin cuvaju Kosovo,jbg...

  • mare

    17. oktobar 2022 | 19:24

    Uranijum,osiromaseni…

  • Beogradjanka

    17. oktobar 2022 | 19:23

    Amerika i EU treba da plate ratnu odstetu koja je daleko veca od donacija.Rusija nam ne duguje nista.

  • mare

    17. oktobar 2022 | 19:22

    Uranijum,osiromaseni…

  • Fis

    17. oktobar 2022 | 19:20

    Pa naravno, tako te navucu da sutra zavisis od njih (ekonomija, izvoz, radna, snaga itd itd...) i sutra kad dodje stani pani oni mahnu prsticem i kazi no no, ako uradis nesto protiv nas osta bez svega ovogaaa... E to tako funkcionise a mi sami tesko da mozemo i nema nam drugeee...

  • sax

    17. oktobar 2022 | 19:18

    Istina je da nam je Amerika najviše dala i pokušala da satre srpski rod .U tom davanju bila je dobra i Evropa …. Hiljade tona uranijuma osiromašenog i hiljade tona drugih teških metala su nam donirali sa ciljem da nestanemo sa lica zemlje . TO SRBIJA NE SME DA ZABORAVI

  • Realista

    17. oktobar 2022 | 19:17

    Oteli dio teritorije, zatrovali osiromašenim uranijumom i uništili infrastrukturu bombama, premalo su oni donirali šta su napravili.

  • A

    17. oktobar 2022 | 19:16

    Gde ne stadoše tolike pare?Koliko su nas izdonirali, trebalo bi da smo druga Švajcarska!

  • Srbin

    17. oktobar 2022 | 19:15

    Jos su nam duzni oko 90 milijardi plus steta naneta R.Srpskoj za bombardovanje 1995.g.

  • KKK

    17. oktobar 2022 | 19:13

    Neki novi Zapadni vetrovi pocinju da duvaju zemljom Srbijom.Jako tendenciozan tekst, sta ce vam to?Nas narod bi rekao : " znamo odakle vetar duva".!

  • Zoki

    17. oktobar 2022 | 19:13

    Pa zapad i usa treba da doniraju.koliko su štete napravili kad su nas bombardovali to je i malo

  • Boske100

    17. oktobar 2022 | 19:12

    Zato što nas navlače, a kad vas navuku nek nam je bog u pomoći! A zašto neko vazda nama treba nešto da daje?!

  • Neb

    17. oktobar 2022 | 19:09

    E falim t boze, konacno izmisljena topla voda, sad se mogu okupati ko covek