Balensijaga traži 25 miliona dolara odštete zbog sporne reklame: Ostaje li Kardašijanka verna brendu?
Francuska modna kuća Balensijaga, čija je roditeljska kompanija Kering, traži najmanje 25 miliona dolara odštete od produkcijske kuće koja stoji iza reklamne kampanje zbog koje je Balensijaga "na meti" kritičara.
Da stvar bude gora po samu kompaniju, sve se dešava na početku praznične šoping sezone.
Kako smo pisali protekle nedelje, Balensijaga se našla "na udaru" zbog svoje nove kampanje koja prikazuje dve devojčice kako poziraju sa tašnicama u obliku plišanih meda, za koje se čini da nose kaiševe u stilu BDSM (bondage, discipline, sadism and masochism ili ropstvo, disciplina, sadizam i mazohizam).
"Iskreno se izvinjavamo za bilo kakvu uvredu koju je naša praznična kampanja možda izazvala. Naše plišane torbice u obliku medveda ne bi trebalo da budu predstavljene sa decom u ovoj kampanji. Odmah smo uklonili kampanju sa svih platformi", napisala je tada kompanija u saopštenju, objavljenom na Instagram storiju.
Međutim, prašina se izgleda još nije slegla.
Modna kuća je, naime, u petak podnela tužbu Vrhovnom sudu države Njujork, na Menhetnu, tvrdeći da su producentska kuća "North Six Inc." i scenograf Nikolas Des Žardins koristili dokumente u vezi sa slučajem dečje pornografije na fotografijama u reklamnoj kampanji bez dozvole.
Kao rezultat toga, dodaje Balensijaga, "javnost, a i mediji, lažno i užasno su povezivali Balensijagu sa odbojnom i duboko uznemirujućom temom".
Francuska kompanije je povukla fotografije nakon negodovanja na društvenim mrežama, izveštava Blumberg, a predstavnik "North Six Inc." je odbio da komentariše datu situaciju. Nije se oglašavao ni Des Žardins.
Inače, Balensijaga je u ponedeljak ponovila svoje izvinjenje i rekla u saopštenju da preuzima "potpunu odgovornost za svoj propust, tj. nedostatak nadzora i kontrole dokumenata.
"Mogli smo da uradimo stvari drugačije", naveo je dalje modni brend, koji je blisko sarađivao sa Kim Kardašijan. Ipak, ova rijaliti zvezda, posle svega, izgleda da preispituje svoj odnos sa Balensijagom.
Kim je, naime, bila predstavljena u brojnim reklamnim kampanjama ovog brenda, a lani se pojavila na Met gala potpuno obučena u Balensijagu - "od glave do pete".
Ipak, ona je u nedelju rekla svojim 334 miliona pratilaca na Instagramu da će "njena buduća veza sa brendom biti zasnovana na njegovoj spremnosti da prihvati odgovornost za nešto što se nikada nije trebalo dogoditi".
"Bezbednost dece se mora poštovati na najvišem nivou i bilo kakvi pokušaji da se normalizuje zlostavljanje dece - bilo koje vrste - ne bi trebalo da nađe mesto u našem društvu", rekla je Kim Kardašijan.
HSBC je u aprilskom izveštaju procenio da je Balensijaga ostvarila oko 1,76 milijardi evra od prodaje u 2021, piše dalje Blumberg.
Video: Zoran je poslednji obućar u Bogatiću: Za mlade je ovo prljav posao, a pare su male
(Telegraf Biznis)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.