Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika DRagutin
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • DRagutin

    13. decembar 2022 | 17:34

    Meni je realnija slika auto industrije nego slučaj bakra , jer je ona ta koja hrani ogroman deo čovečanstva i ako kažu da je prodaja automobila pala za 20% kako onda može da se očekuje bolje sutra???

  • Niko kao mi

    13. decembar 2022 | 11:32

    Naš bakar smo dali Kinezima, naftnu industriju se Rusima, sela opustela, uvozimo povrće iz Albanije i pasulj iz Kazahstana, stranci nam uvaljuju samo prljavu industriju, uvozimo meso kome je u drugim zemljama istekao rok ili MOM koji služi za pseću hranu, a kod nas je osnovni sastojak suhomesnatih proizvoda... Dugačak je spisak našeg bogatstva.