Influenserka vređala klijentkinju, Jafa joj dala otkaz, šta da očekuje konobarica koja pljuje u plazma šejk?
Ovakvi primeri su nam važna pouka da ubuduće budemo oprezniji pri izboru saradnika, kako se ovakve situacije ne bi ponavljale
Kažu da danas ukoliko nisi na društvenim mrežama i ne postojiš. To važi i za radnike i za poslodavce.
Zbog toga je nastao čitav spektar novih zanimanja, a brendovi danas i nemaju novu kampanju bez influensera.
To kako se predstave na društvenim mrežama, nekada je presudno za proizvod i kompaniju.
Isto tako, od radnika se očekuje da pazi šta i kako piše na svojim profilima, a pojedine kompanije imaju o tome stroga pravila.
Osim Linkdina, neretko poslodavci "kopaju" i druge društvene mreže svojih radnika.
Pitanje je danas zato i da li je "pametno" imati danas kolege i nadređene među prijateljima i pratiocima na društvenim mrežama.
Naročito, ukoliko na naš posao utiču naši lični stavovi na privatnim nalozima. Zbog toga možete da dobijete i otkaz.
Ali je ovde potez kompanije pozdravljen, jer su svi osudili radnicu koja je priznala kako obavlja svoj radni zadatak.
Naime, društvenim mrežama kruže poruke jedne konobarice koja je napisala da svakome ko naruči plazma šejk ili toplu čooladu pljune u piće.
Mreže je uzdrmala i objava poznate infulenserke Nataše, koja je uputila uvredljive komentare jednoj od potencijalnih klijentikinja. Međutim, kompanija Jafa je odlučila da prekine saradnju sa njom.
"Novi mediji i načini komuniciranja su sa sobom doneli izazov u vidu kontrole sadržaja, poruka i stavova koje kreatori sa kojima sarađujete objavljuju...Ovakvi primeri su nam važna pouka da ubuduće budemo oprezniji pri izboru saradnika, kako se ovakve situacije ne bi ponavljale", saopšteno je iz Jafe.
Pogledajte i nekoliko saveta kako najbolje da se predstavite na poslovnim mrežama, a da zbog toga ne stvorite sebi neprijatnost.
Podsetimo, društvene mreže ranije prodrmala je i situacija koja se desila u poznatem domaćem brendu. Radnica je optužila firmu u kojoj je zaposlena za mobing. S druge strane, iz kompanije negiraju sve optužbe na njihov račun, a vlasnik i generalni menadžer kompanije u razgovoru za Telegraf Biznis, naveo je da su zatečeni, zbunjeni i da priča nije onakva kakvu je vidi javnost. Opširnije u našem posebnom tekstu.
Video: Da li se preko LinkedIn-a zaista nalazi posao u Srbiji i koliko lažno sebe predstavljamo poslodavcu
(Telegraf Biznis)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.