Vreme čitanja: oko 1 min.
Da li bismo mogli bolje da koristimo Solunsku luku za srpsku privredu?
Vreme čitanja: oko 1 min.
Korišćenjem Solunske luke, koja je od Beograda udaljena 630 km, koliko i luka Kopar, ali sa transportom dužim od pet do sedam dana, smanjili bi se troškovi i vreme isporuke robe
Uprava Solunske luke će se, na predlog Privredne komore Srbije (PKS) i Generalnog konzulata u Solunu, založiti da privrednici Srbije dobiju veće pogodnosti u korišćenju ove velike luke, rečeno je na sastanku predstavnika PKS sa Upravom luke i njenim predsednikom Tanosom Liagkosom i konzulom Srbije u Solunu Jasminom Milačić, saopštila je PKS.
Na sastanku u Solunu se razgovaralo o pogodnostima korišćenja Solunske luke od strane privrednika iz Srbije, kao i o redovnom kontejnerskom železničkom saobraćaju od Soluna do Niša.
Iz PKS navode da je sa srpske strane predloženo i otvaranje predstavništva koje bi omogućilo našim privrednicima bolju koordinaciju u radu sa lukom, a predsednik Solunske luke Tanos Liagkos je obećao da će se kod grčkog Ministarstva saobraćaja založiti za ukidanja ili bar povećanje transportnih dozvola našim špediterima i prevoznicima.
Direktor Regionalne privredne komore u Leskovcu Goran Jović, pozvao je predstavnike Solunske luke da u PKS prezentuju koje bi pogodnosti imali srpski privrednici u korišćenje luke u Solunu.
Ovu luku je, ističu iz Privredne komore, bivša Jugoslavija mnogo više koristila i imala svoj zakupljeni prostor u njoj.
Za razliku od Pirejske luke u Atini, iz koje prema Srbiji godišnje dođe između 1.300 i 1.400 kompozicija sa kontejnerima, taj broj iz Solunske luke je mnogo manji.
Korišćenjem Solunske luke, koja je od Beograda udaljena 630 km, koliko i luka Kopar, ali sa transportom dužim od pet do sedam dana, smanjili bi se troškovi i vreme isporuke robe, navode iz PKS i dodaju da bi uz sporazum između Severne Makedonije i Srbije kroz Otvoreni Balkan, transport kontejnerske i druge robe bio mnogo povoljniji i brži.
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
djole
Da bi se ovo izvelo što bezbolnije pod hitno ugasiti železnički saobraćaj sa Crnom Gorom i sva sredstva te namene prebaciti na rehabilitaciju pruge Skoplje-Niš-Beograd, i ostale pruge u Srbiji. Ako Srbija ima udela u luci Bar, to prodati zainteresovanim. Obustaviti do daljeg izgradnju autoputa ka Crnoj Gori iz istog razloga. Izgraditi samo do Zlatibora. Grci su oduvek naša braća, za razliku od crnogoraca i mi to moramo da poštujemo zauvek.
Podelite komentar
DDF
Velika vecina robe koja dolazi za Srbiju ima zadnje pristaniste Pirej,zbog troskova retkost je da neka kompanija pristaje u Solun
Podelite komentar