Da li bismo mogli bolje da koristimo Solunsku luku za srpsku privredu?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika djole
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • DDF

    07. februar 2023 | 16:31

    Velika vecina robe koja dolazi za Srbiju ima zadnje pristaniste Pirej,zbog troskova retkost je da neka kompanija pristaje u Solun

  • djole

    07. februar 2023 | 16:01

    Da bi se ovo izvelo što bezbolnije pod hitno ugasiti železnički saobraćaj sa Crnom Gorom i sva sredstva te namene prebaciti na rehabilitaciju pruge Skoplje-Niš-Beograd, i ostale pruge u Srbiji. Ako Srbija ima udela u luci Bar, to prodati zainteresovanim. Obustaviti do daljeg izgradnju autoputa ka Crnoj Gori iz istog razloga. Izgraditi samo do Zlatibora. Grci su oduvek naša braća, za razliku od crnogoraca i mi to moramo da poštujemo zauvek.