Nova poslovna zgrada i zelena oaza u centru grada: BRANKOV Business Center
BRANKOV Business Center prostire se na ukupnoj površini od 10.500 kvadratnih metara, od kojih će oko 8.000 biti namenjeno izdavanju. Zgrada ima 15 etaža, moderno opremljen ulazni hol koji karakteriše primena prirodnih, održivih materijala u skladu sa globalnim trendovima, kao i zelenu terasu za zakupce na šestom spratu sa pogledom na prestonicu. Vrednost ove investicije procenjuje se na oko 20 miliona evra.
Poštujući koncept održivog razvoja, nova moderna poslovna zgrada u centru grada biće u skladu sa principima zelene gradnje, po kriterijumima EDGE (Excellence in Design for Greater Efficiencies) globalnih standarda, sa fokusom na zdravom okruženju za rad, kao i na optimizaciji potrošnje energije, što troškove zakupaca svodi na minimum. U projektantskom rešenju akcenat se daje na prirodnom svetlu, a posebno na zelenoj krovnoj bašti sa prelepim panoramskim pogledom, što će korisnicima objekta pružiti uslove da uživaju u relaksaciji koja im je u sklopu radnog prostora.
Zakupci mogu da izaberu kancelarijski prostor od 250 do 650 kvadratnih metara (NLA) površine po spratu, a prednost zgrade je i njena fleksibilnost i tailor-made pristup, što korisnicima iste omogućava da svoj deo prostora urede u skladu sa sopstvenim potrebama i zahtevima. Novi poslovni centar obuhvatiće sve ono što je neodvojiv deo modernog poslovanja, te će u sklopu svog kompleksa zakupcima omogućiti i sadržajnu i kvalitetnu retail ponudu.
BRANKOV Business Center predstavlja važnu investiciju u porfoliju - SF1 group, koja je ekskluzivni distributer za brendove PANDORA i Nespresso, dok je upravljanje projektom povereno kompaniji MPC Properties, koja je regionalni lider u razvoju i upravljanju modernim šoping destinacijama i poslovnim centrima.
-Naša poslovna filozofija je da biramo da zastupamo premijum brendove, tražimo najbolje lokacije za njihov plasman i pravimo pametne poslovne saradnje. Želimo da BRANKOV Business Center svojim korisnicima pruži upravo taj kvalitet i da ga isti prepoznaju kao mesto na kome žele da ispisuju svoju poslovnu priču. Odluku o strateškom partnerstvu sa kompanijom MPC Properties smo doneli, jer je MPC Properties lider na domaćem real estate tržištu i znamo da će doprineti da naša investicija bude održiva na duge staze - izjavila je Dušica Pajić, direktorka BRANKOV Business Centera.
-BRANKOV Business center predstavlja odgovor na zahteve tržišta i zakupaca za objektom koji može da odgovori na sve izazove i potrebe savremenog poslovanja. Radovi se izvode po najvišim ekološkim, tehničkim i građevinskim standardima, kako bi zakupcima bio ponuđen moderan poslovni prostor i sigurna podrška njihovom biznisu. Ovaj projekat predstavlja samo još jednu potvrdu da Beograd postaje sve atraktivnija poslovna destinacija, a mi smo sigurni da će se BRANKOV Business Center svojom lokacijom posebno istaći u njoj - izjavila je Nataša Bugarinović, rukovodilac održivog razvoja u MPC Properties.
MPC Properties u svom portfoliju poseduje UŠĆE Shopping Center, UŠĆE Tower One i Two poslovne centre, Navigator Business Complex, BEO Shopping Center, Delta City. Mercator Centar Beograd, TLD Belgrade, kao i mnoge druge retail i office destinacije.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mrki
Sve lepo spomenuste, samo o parkiranju i parking mestima ništa. Ma to i nije neki problem, u ovom gradu, zar ne!
Podelite komentar