Ulaganjem u znanje do podizanja standarda u ugostiteljstvu
Druga po redu akademija MixoLogic, namenjena zaposlenima u ugostiteljskom sektoru koji žele da usavrše svoje veštine i steknu sofisticirana znanja učeći od najboljih u ovoj oblasti, okupila je 50 polaznika.
Tokom šestodnevne edukacije, koju je organizovala kompanija Coca-Cola HBC Srbija, polaznici su imali priliku da uče kako obogatiti ukus koktela sa tonikom, u čemu je tajna upotrebe prirodnih sastojaka, na koji način se pravi craft tonik sirup, da se upoznaju sa konceptom nultih gubitaka u baru, ali i sa osnovama kafe kulture i brojnim drugim temama od značaja za profesionalne barmene i bariste. Po završetku MixoLogic Akademije, svi polaznici dobili su sertifikat.
Organizacijom posebne akademije za ugostiteljski sektor, Coca-Cola HBC Srbija još jednom potvrđuje ne samo da je HoReCa partner od poverenja, već i da je posvećena podizanju standarda u ugostiteljstvu.
-Ulaganje u znanje uvek je najbolja investicija, ali i podrška. Kroz MixoLogic akademiju pružamo podršku upravo budućim majstorima miksologije, da uče od respektabilnih stranih, ali i domaćih predavača i budu u toku sa svetskim trendovima u svojoj oblasti. Uz najprepoznatljiviji portfolio na tržištu, kao i jedinstveni prostor za edukaciju, koji zovemo 24/7 Akademija, imamo veliku snagu i odgovornost da donesemo najnovije trendove i podelimo iskustva, gradeći tako nove generacije uspešnih majstora - rekao je Radosav Vujadinović, brend ambasador u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.
Nakon dve uspešne realizacije progama MixoLogic akademije, naredni ciklus obuke planiran je u prvoj polovini ove godine.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.