≫
Vesić: Od juna idemo obilaznicom do Bubanj potoka, imaćemo bitnu promenu i na Gazeli
≫
Projekat petlje Avala uradio je Institut za puteve
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Boban
Verivatno će biti žuta traka gde je sad zaustavna a na Gazeli će ostati isprekidana ....logično
Nemanja
Kako može žuta traka da se uvodi na autoputu??! Gazela nije gradska saobraćajnica. To pomenuti izdaje naloge da se krši zakon?
Nena
Razmišlja li neko uopšte da su tamo potrebne nove linije bar da se poveže sa Leštanima i Belim potokom.Ovako,kome oni to grade?