
Samo u jednoj kategoriji imamo pad cena: Međugodišnja inflacija 16,1 odsto
Cene proizvoda i usluga lične potrošnje su u februaru povećane, u proseku, za 1,4 odsto u odnosu na prethodni mesec.
U poređenju sa februarom 2022. godine, cene su otišle nagore za 16,1 odsto, objavio je Republički zavod za statistiku.
Takođe se navodi da su potrošačke cene, u poređenju sa decembrom 2022, prosečno povećane za 2,8 odsto. Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga, klasifikovanih prema nameni potrošnje, u februaru u odnosu na januar, rast cena je zabeležen u sledećim grupama:
- hrana i bezalkoholna pića 2,7 odsto
- rekreacija i kultura 1,5 odsto
- zdravlje 1,2 odsto
- stanovanje, voda, električna energija, gas i ostala goriva 1 odsto
- oprema za stan i tekuće održavanje 0,9 odsto
- transport, restorani i hoteli za po 0,8 odsto
- alkoholna pića i duvan 0,3 odsto
- obrazovanje 0,2 odsto
- komunikacije 0,1 odsto
Pad cena je u februaru zabeležen u grupi odeća i obuća za 0,6 odsto, u odnosu na prethodni mesec. Cene ostalih proizvoda i usluga nisu se bitnije menjale.
Video: Rat u Ukrajini uticao na inflaciju
(Telegraf Biznis)
Video: Veliko interesovanje građana za turističke vaučere koje daje Pošta Srbije
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Зоран ловћенац
Ви што овде лупетате нисте ни ушли у продавницу....
Podelite komentar