Samo u jednoj kategoriji imamo pad cena: Međugodišnja inflacija 16,1 odsto

 
Čitanje: oko 1 min.
  • 1

Cene proizvoda i usluga lične potrošnje su u februaru povećane, u proseku, za 1,4 odsto u odnosu na prethodni mesec.

U poređenju sa februarom 2022. godine, cene su otišle nagore za 16,1 odsto, objavio je Republički zavod za statistiku.

Takođe se navodi da su potrošačke cene, u poređenju sa decembrom 2022, prosečno povećane za 2,8 odsto. Posmatrano po glavnim grupama proizvoda i usluga, klasifikovanih prema nameni potrošnje, u februaru u odnosu na januar, rast cena je zabeležen u sledećim grupama:

  • hrana i bezalkoholna pića 2,7 odsto
  • rekreacija i kultura 1,5 odsto
  • zdravlje 1,2 odsto
  • stanovanje, voda, električna energija, gas i ostala goriva 1 odsto
  • oprema za stan i tekuće održavanje 0,9 odsto
  • transport, restorani i hoteli za po 0,8 odsto
  • alkoholna pića i duvan 0,3 odsto
  • obrazovanje 0,2 odsto
  • komunikacije 0,1 odsto

Pad cena je u februaru zabeležen u grupi odeća i obuća za 0,6 odsto, u odnosu na prethodni mesec. Cene ostalih proizvoda i usluga nisu se bitnije menjale.

Video: Rat u Ukrajini uticao na inflaciju

(Telegraf Biznis)

Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Зоран ловћенац

    13. mart 2023 | 16:16

    Ви што овде лупетате нисте ни ушли у продавницу....

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>