• 3

Vreme čitanja: oko 1 min.

Taperver gubi bitku sa konkurencijom: Mlađe generacije ne vole njihove čuvene kutije

Vreme čitanja: oko 1 min.

Jedan od pokušaja da približe svoje proizvode mlađima je i dogovor koji su sklopili sa Targetom za prodaju popularnih kutija u njihovim lancima

  • 3
tupperware

Tupperware Microwave Rice Maker / Foto: Printskrin/YouTube/TupperwareBrands

Akcije kompanije Taperver (Tupperware) pale su za 50 procenata nakon upozorenja da budućnost ove kompanije i nije najsjajnija.

Čelni ljudi ovog poznatog proizvođača posuđa kažu da postoje opravdane sumnje da kompanija nastavi da raste i da zato sarađuje sa finansijskim avetnicima kako bi pronašli način da isplivaju iz krize.

Iz komanije kažu da neće imati dovoljno novca da finansiraju sve što je potrebno, ako ne obezbede dodatne finansije. Takođe, u ovoj poznatoj firmi kažu i da razmatraju potencijalna otpuštanja kako bi uštedeli novac. 

Tu nije krj njihovih problema, zbog nepopunjavanja godišnjeg izveštaja kompaniji peti i skidanje sa Njujorške berze.

Tupperware posluje već 77 godina, a poslednjih godina bori se da opstane pod velikim udarom konkurencije. Iako pokušavaju da promene imidž i da postanu primamljivi mlađima sa novim, zanimljivim proizvodima, to im ne ide od ruke.

Jedan od pokušaja da približe svoje proizvode mlađima je i dogovor koji su sklopili sa Targetom za prodaju popularnih kutija u njihovim lancima, kao ni širenje maloprodajne mreže tako da budu dostupni mladima koji nikada pre nisu čuli za čuvene "Tupperware žurke" na kojima su se domaćicama prodavali ovi, tada revolucionarni, proizvodi.

Nekoliko stvari dovelo je Tuuperware u ovakvu situaciju. Prvo, drastičam pad prodavaca njihovog poduđa, činjenica da potrošači smanjuju količinu novca koju daju na ovu vrstu proizvoda, kao i nemogućnost brenda da se poveže sa mlađim kupcima. 

Zanimljivo je da je ova kompanija nekada bila pravi hit sa kuhinjskim pomagalima koja rešavaju svaki problem, ali je, smatraju stručnjaci, izgubila na inovativnosti.

Tupperware (TUP) said the entry into Target is part of the brand’s reinvention, which includes plans to grow the business through multiple retail channels and get its products in front of younger consumers who’ve never even heard of Tupperware (TUP) parties.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Didi

    11. april 2023 | 16:08

    Imam skoro sve u svojoj kuhinji i takoder sve kutije za zamrzivac jako dobro i kvalitetno jedini je problem sto vec godinama gledam u jedno te isto pa pozelim da promenim sad je trend staklene kutije od Loken lok jako prakticno .Tapa je jako dobar ali i previse i skup pa se mladima neisplati kupovat ako misle da za godinu dve promenu u nesto drugo znam iziskustvajer sam i ja previse novca ulozila i sad mi smeta u podrumu.

  • Domacica

    11. april 2023 | 11:00

    Imali su sjajne kutije za hleb koje staju u one velike sa kliznim vratima da hleb se ne suši ali su prestali da ih prave greska.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>