≫ 

Mali kružni tok koji postaje najopterećeniji u Srbiji: Kuda će vozači posle dr Ivana Ribara na Novom Beogradu?

 ≫ 

Kružni tok je mali, a odjednom će tu da se slije ogroman saobraćaj iz nekoliko opština, a sada i sa Miloša Velikog

Komentari

  • Momo

    16. april 2023 | 13:06

    Ova deonica do Miloša Velikog je super samo me zanima kada će početi proširenje Surcinskog puta jer je tu uvek nenormalna gužva jer postoji samo jedna traka u smeru a naselje Ledine je postalo grad. Nadam se da će ubrzo doći red i na ovu ulicu jer bi to olakšalo život ljudima

  • Pop

    16. april 2023 | 11:07

    Sve dosad što je urađeno nije dobro kao da nema niko stručan u ovoj zemlji da im kaže to mora tako i tako da bi bilo funkcionslno i brzbedno. Vidim sad i na Bubanj potoku neke kerefleke izvode da ne pričam o petlji Petlovo brdo onda nema petlja kod Resnika ja stvarno ne znam šta ti projektanti rade i saobraćajni inženjeri pa uzmite jednog profesionalnog vozača i on će vam objasniti šta treba da radite. Doduše ne plaćaju svojim parama.

  • Bane

    15. april 2023 | 10:57

    Од кружног тока тј. Новог Београда до Сурчина за 6 мин. се стиже. Додуше, брзина је била мало већа од тих 80 км/ч. :) Само да се отворе приступи за Ледине, да се смањи гужва на Сурчинском путу. И да се изгради петља у Јакову, на коју ће улаз бити за око 30-ак хиљада становника Доњег Срема. И биће супер. И да гориво не поскупи.......

  • Loncar Slobodanka

    15. april 2023 | 10:35

    Prelep put,vrlo uredan,moderan ali na starom putu prema Surcinu i dalje velike guzve. Pitam; ima li nekog izlaska pre Surcina, da bi se rasteretila ova saobracajnica...ili ce se i ona renovirati ??

  • milan popovic

    13. april 2023 | 23:33

    Auto put je dobar ali nije jos sto posto funkcionalan. Osim izlaza za centar Surcina nema jos drugih izlaza na Ledine i Vinogradsku ulicu. Ako ste nesto zaboravili i morate da se vratite u Beograd poslednja mogucnost je izlaz za Surcin, jer na petlji je to nemoguce. Nadam se da ce se ovi nedostaci brzo resiti. pozdrav

  • Miroslav

    13. april 2023 | 19:59

    Isključenje sa Miloša velikog, na Malog Radojicu

  • NPC

    13. april 2023 | 17:42

    А шта значи кад све то прошире кад Сурчинска улица има само једну траку по смеру, мора и она да се прошири и пре кружног тока.

  • bgd

    13. april 2023 | 16:25

    Kriv je onaj koji dao projektni zadatak CIPu, kao i Putevi Srbije koji finansiraju!!! O-Neko je ocigledno vrlo nestrucan i izgleda nikad nije bio u inostranstvu da vidi kako je to reseno u razvijeni zemljama. Jos mu je palo na pamet da postavlja tri semafora na magistralu. Takodje siroko razdelno ostrvo je potpuno nepotrebno. Bolje da su trake prosirene za vece brzine i da je dodata zaustavvna traka. Ovako, brojacemo poginulw svake godine.

  • Mr. Goldony

    13. april 2023 | 14:31

    Vratio sam se prije nedelju dana iz Herceg Novog i išao za Zemun preko tek otvorene dionice. Nije bilo gužve ali silni semafori imaju potencijal da naprave haos, plus ove gore navedene stvari u Vašem članku. Očigledno je da je sve ad hok u našim NESTRUĆNIM saobraćajno sliepim “STRUĆNJACIMA” da ne spominjem Obilaznicu oko Beograda koja se gradi kao Skadar na Bojani.. Obilaznica je trebala imati prioritet ispred Miloša Velikog.