Ova deonica do Miloša Velikog je super samo me zanima kada će početi proširenje Surcinskog puta jer je tu uvek nenormalna gužva jer postoji samo jedna traka u smeru a naselje Ledine je postalo grad. Nadam se da će ubrzo doći red i na ovu ulicu jer bi to olakšalo život ljudima
Sve dosad što je urađeno nije dobro kao da nema niko stručan u ovoj zemlji da im kaže to mora tako i tako da bi bilo funkcionslno i brzbedno. Vidim sad i na Bubanj potoku neke kerefleke izvode da ne pričam o petlji Petlovo brdo onda nema petlja kod Resnika ja stvarno ne znam šta ti projektanti rade i saobraćajni inženjeri pa uzmite jednog profesionalnog vozača i on će vam objasniti šta treba da radite. Doduše ne plaćaju svojim parama.
Од кружног тока тј. Новог Београда до Сурчина за 6 мин. се стиже. Додуше, брзина је била мало већа од тих 80 км/ч. :)
Само да се отворе приступи за Ледине, да се смањи гужва на Сурчинском путу. И да се изгради петља у Јакову, на коју ће улаз бити за око 30-ак хиљада становника Доњег Срема. И биће супер. И да гориво не поскупи.......
Prelep put,vrlo uredan,moderan ali na starom putu prema Surcinu i dalje velike guzve. Pitam; ima li nekog izlaska pre Surcina, da bi se rasteretila ova saobracajnica...ili ce se i ona renovirati ??
Auto put je dobar ali nije jos sto posto funkcionalan. Osim izlaza za centar Surcina nema jos drugih izlaza na Ledine i Vinogradsku ulicu. Ako ste nesto zaboravili i morate da se vratite u Beograd poslednja mogucnost je izlaz za Surcin, jer na petlji je to nemoguce. Nadam se da ce se ovi nedostaci brzo resiti. pozdrav
Kriv je onaj koji dao projektni zadatak CIPu, kao i Putevi Srbije koji finansiraju!!! O-Neko je ocigledno vrlo nestrucan i izgleda nikad nije bio u inostranstvu da vidi kako je to reseno u razvijeni zemljama. Jos mu je palo na pamet da postavlja tri semafora na magistralu. Takodje siroko razdelno ostrvo je potpuno nepotrebno. Bolje da su trake prosirene za vece brzine i da je dodata zaustavvna traka. Ovako, brojacemo poginulw svake godine.
Vratio sam se prije nedelju dana iz Herceg Novog i išao za Zemun preko tek otvorene dionice. Nije bilo gužve ali silni semafori imaju potencijal da naprave haos, plus ove gore navedene stvari u Vašem članku. Očigledno je da je sve ad hok u našim NESTRUĆNIM saobraćajno sliepim “STRUĆNJACIMA” da ne spominjem Obilaznicu oko Beograda koja se gradi kao Skadar na Bojani.. Obilaznica je trebala imati prioritet ispred Miloša Velikog.
Momo
Ova deonica do Miloša Velikog je super samo me zanima kada će početi proširenje Surcinskog puta jer je tu uvek nenormalna gužva jer postoji samo jedna traka u smeru a naselje Ledine je postalo grad. Nadam se da će ubrzo doći red i na ovu ulicu jer bi to olakšalo život ljudima
Podelite komentar
Pop
Sve dosad što je urađeno nije dobro kao da nema niko stručan u ovoj zemlji da im kaže to mora tako i tako da bi bilo funkcionslno i brzbedno. Vidim sad i na Bubanj potoku neke kerefleke izvode da ne pričam o petlji Petlovo brdo onda nema petlja kod Resnika ja stvarno ne znam šta ti projektanti rade i saobraćajni inženjeri pa uzmite jednog profesionalnog vozača i on će vam objasniti šta treba da radite. Doduše ne plaćaju svojim parama.
Podelite komentar
Bane
Од кружног тока тј. Новог Београда до Сурчина за 6 мин. се стиже. Додуше, брзина је била мало већа од тих 80 км/ч. :) Само да се отворе приступи за Ледине, да се смањи гужва на Сурчинском путу. И да се изгради петља у Јакову, на коју ће улаз бити за око 30-ак хиљада становника Доњег Срема. И биће супер. И да гориво не поскупи.......
Podelite komentar
Loncar Slobodanka
Prelep put,vrlo uredan,moderan ali na starom putu prema Surcinu i dalje velike guzve. Pitam; ima li nekog izlaska pre Surcina, da bi se rasteretila ova saobracajnica...ili ce se i ona renovirati ??
Podelite komentar
milan popovic
Auto put je dobar ali nije jos sto posto funkcionalan. Osim izlaza za centar Surcina nema jos drugih izlaza na Ledine i Vinogradsku ulicu. Ako ste nesto zaboravili i morate da se vratite u Beograd poslednja mogucnost je izlaz za Surcin, jer na petlji je to nemoguce. Nadam se da ce se ovi nedostaci brzo resiti. pozdrav
Podelite komentar
Milan
@milan popovic
Auto-put nije Auto-put
Podelite komentar
Miroslav
Isključenje sa Miloša velikog, na Malog Radojicu
Podelite komentar
NPC
А шта значи кад све то прошире кад Сурчинска улица има само једну траку по смеру, мора и она да се прошири и пре кружног тока.
Podelite komentar
bgd
Kriv je onaj koji dao projektni zadatak CIPu, kao i Putevi Srbije koji finansiraju!!! O-Neko je ocigledno vrlo nestrucan i izgleda nikad nije bio u inostranstvu da vidi kako je to reseno u razvijeni zemljama. Jos mu je palo na pamet da postavlja tri semafora na magistralu. Takodje siroko razdelno ostrvo je potpuno nepotrebno. Bolje da su trake prosirene za vece brzine i da je dodata zaustavvna traka. Ovako, brojacemo poginulw svake godine.
Podelite komentar
Mr. Goldony
Vratio sam se prije nedelju dana iz Herceg Novog i išao za Zemun preko tek otvorene dionice. Nije bilo gužve ali silni semafori imaju potencijal da naprave haos, plus ove gore navedene stvari u Vašem članku. Očigledno je da je sve ad hok u našim NESTRUĆNIM saobraćajno sliepim “STRUĆNJACIMA” da ne spominjem Obilaznicu oko Beograda koja se gradi kao Skadar na Bojani.. Obilaznica je trebala imati prioritet ispred Miloša Velikog.
Podelite komentar