Kakve gluposti !? Neispravan daljinsku ću ja poslati na reciklaźu, jer neću da ih čuvam da mi prave lom. Najbitnije je to da se kroz održavanje uveća račun ako se dobije nov daljinski. Ja sam u SBB-u već godinama i sa njima sam zadovoljna. Inače najgori je Telekom jer izmišlja razne gluposti da bi primorao ljude da koriste njihive usluge, ili da im uzme novac. Bezobrazluk. Daljinski je potrošnji materijal, to nije uredjaj.
To im je fora da pokusaju da zadrze pretplatnika kod sebe, jer ima ljudi koji se uplase kada nemaju da vrate komplet ispravnu opremu. Ako uspe kod jednog od sto - njima dobro, jer staru opremu prodaju kao elektronski otpad, pa i tu nesto zarade. Pilicari!
Znači oni reparirane daljince opet nekome uvale kao nove. I posle se prave ludi očekujući da daljinac posle više godina upotrebe bude kao nov iako su uvalili reparirani.
Meni je ugovor kod jednog kablovskog operatera bio istekao više od pet godina, oni su nastavili da šalju račune, a ja sam nastavio da plaćam. Telefon, risiver, daljinski, kartica i ruter, sve je to bilo staro preko dvanaest godina. Onda su imali nekakvu akciju da se prilikom sklapanja ugovora na tri godine prve godine plaća pola cene i ja sam rešio da potpišem nov ugovor. Naravno da sam tražio i novu opremu, sve je staro i izanđalo, a ja sam praktično nov korisnik. Nisu hteli da čuju i prešao sam kod jednog mobilnog operatera i mirna Bačka. Niti mi treba fiksni telefon, na televizor se paučina uhvatila koliko često se gleda, a kod kablovske televizije čije usluge sam koristio je sve to uslov da bi dobio internet koji mi zapravo jedino od svega i treba.
Blago tebi 4 godine pa ispravan; moj daljinski posle mesec dana ne prebacuje kanale unazad, tastasura kuca šta joj se ćefne, ili primi svaki treći broj. Verovatno neki od tih kontrolisanih a zamena je 12 e.
Kako mozete polovan daljinski da vratite ponovo u upotrebu.Samo ciscenje istog i reparacija je skuplja on novog,a valjda novim korisnicima ne dajete stare risivere kojima odgovaraju ti daljinci.
Živim na zapadu. Najmanje 15 godina ne vraćam ni modem, ni daljinski, ni tv box. Kada istekne ugovor, em je ta tehnologija već zastarila, em im je veći trošak da ga vraćaju nego da ga ostave. To je sve postalo potrošna roba
Neznam na kom "zapadu" zivite ali je u Holandiji obavezno da vratite sve i to u originalnoj kutiji . Inace placate 50 do 60 eura. Zavisi od kompanije. Sve se dobija postom a mozete posebno da narucite montazu. U principu montaza nije potrebna. Tamo svaka kuca ima prikljucak. Ne razvlace se kablovi sa bandera. Pozdrav.
Miodrag
Ugovor se obično potpisuje na dve godine.Pri svakom potpisivanju ugovora možete tražiti sve uređaje nove.
Podelite komentar
Кастор
Ја сам уредно вратио све. Савестан сам грађанин.
Podelite komentar
Срб ин
Свакако Мтс има најнеквалитетнију опрему а даљинци су ужас!
Podelite komentar
zoran
@Срб ин
A što? Na osnovu čega to tvrdite?
Podelite komentar
A. P
Tose zove revers zaduženje.
Podelite komentar
Bob
Nije istina. Ja razduzio kod SBB i trazili samo resivere da vratim. Daljince mi nisu ni spomenuli.. Pancevo.
Podelite komentar
Bhm
E jaka muda....
Podelite komentar
Beki
@Bhm
Vala baš.
Podelite komentar
Mama predskolca
A inace su daljinski toliko kvalitetni da sam od 9.2022 zamenila vec dva puta,konkretno kod ovog troslovnog kablovskog operatera...bez naknade.
Podelite komentar
Miki
Dakle, kod raskida ugovora i daljinski se vraća da bi išao na reciklažu. Nebitno je li ispravan ili ne.
Podelite komentar
Zvezdana
@Miki
Kakve gluposti !? Neispravan daljinsku ću ja poslati na reciklaźu, jer neću da ih čuvam da mi prave lom. Najbitnije je to da se kroz održavanje uveća račun ako se dobije nov daljinski. Ja sam u SBB-u već godinama i sa njima sam zadovoljna. Inače najgori je Telekom jer izmišlja razne gluposti da bi primorao ljude da koriste njihive usluge, ili da im uzme novac. Bezobrazluk. Daljinski je potrošnji materijal, to nije uredjaj.
Podelite komentar
Citalac
To im je fora da pokusaju da zadrze pretplatnika kod sebe, jer ima ljudi koji se uplase kada nemaju da vrate komplet ispravnu opremu. Ako uspe kod jednog od sto - njima dobro, jer staru opremu prodaju kao elektronski otpad, pa i tu nesto zarade. Pilicari!
Podelite komentar
Cile Mile
Znači oni reparirane daljince opet nekome uvale kao nove. I posle se prave ludi očekujući da daljinac posle više godina upotrebe bude kao nov iako su uvalili reparirani.
Podelite komentar
Veteran
Slatko sam raskinuo sa SBB..
Podelite komentar
Maksa
@Veteran
Bravo! Sad uživaj u 108 kanala Pinka!
Podelite komentar
Mile
@Veteran
i ja sa mts
Podelite komentar
I
@Veteran
ja... A Pink imaš i na SBB-u.
Podelite komentar
Dane
Meni je ugovor kod jednog kablovskog operatera bio istekao više od pet godina, oni su nastavili da šalju račune, a ja sam nastavio da plaćam. Telefon, risiver, daljinski, kartica i ruter, sve je to bilo staro preko dvanaest godina. Onda su imali nekakvu akciju da se prilikom sklapanja ugovora na tri godine prve godine plaća pola cene i ja sam rešio da potpišem nov ugovor. Naravno da sam tražio i novu opremu, sve je staro i izanđalo, a ja sam praktično nov korisnik. Nisu hteli da čuju i prešao sam kod jednog mobilnog operatera i mirna Bačka. Niti mi treba fiksni telefon, na televizor se paučina uhvatila koliko često se gleda, a kod kablovske televizije čije usluge sam koristio je sve to uslov da bi dobio internet koji mi zapravo jedino od svega i treba.
Podelite komentar
Nena
@Dane
Internet možete da imate i bez kablovske televizije. Ako kablovsku ne gledate, onda ne treba ni da je plaćate.
Podelite komentar
Doktor
Povratiću !
Podelite komentar
Vlajko
Kad nam podaju maglu.
Podelite komentar
Aha
Blago tebi 4 godine pa ispravan; moj daljinski posle mesec dana ne prebacuje kanale unazad, tastasura kuca šta joj se ćefne, ili primi svaki treći broj. Verovatno neki od tih kontrolisanih a zamena je 12 e.
Podelite komentar
Dragoje
Lopovi....
Podelite komentar
Sasa
Kako mozete polovan daljinski da vratite ponovo u upotrebu.Samo ciscenje istog i reparacija je skuplja on novog,a valjda novim korisnicima ne dajete stare risivere kojima odgovaraju ti daljinci.
Podelite komentar
dg
Živim na zapadu. Najmanje 15 godina ne vraćam ni modem, ni daljinski, ni tv box. Kada istekne ugovor, em je ta tehnologija već zastarila, em im je veći trošak da ga vraćaju nego da ga ostave. To je sve postalo potrošna roba
Podelite komentar
Aca
@dg
Hahhahahahah...voleo bi da zivis na zapadu??? Haahhahhhahaha
Podelite komentar
Ljiljana Milosavljevic
@dg
Neznam na kom "zapadu" zivite ali je u Holandiji obavezno da vratite sve i to u originalnoj kutiji . Inace placate 50 do 60 eura. Zavisi od kompanije. Sve se dobija postom a mozete posebno da narucite montazu. U principu montaza nije potrebna. Tamo svaka kuca ima prikljucak. Ne razvlace se kablovi sa bandera. Pozdrav.
Podelite komentar