Vreme čitanja: oko 2 min.
"Jedan Moment menja te – Rtanj te zove"
Vreme čitanja: oko 2 min.
Zaposleni u kompaniji Strauss Adriatic u društvu ljubitelja kafe osvojili Šiljak
Poslednja nedelja aprila je za kompaniju Strauss Adriatic imala poseban značaj – zaposleni su, u društvu ljubitelja kafe okupljenih u istoimenoj Facebook grupi, krenuli na pravu hajking avanturu! Strauss Adriatic je pokrenuo aktivaciju pod nazivom „Jedan Moment menja te – Rtanj te zove“, koja je za cilj imala da podstakne iskorak ka dobrim promenama i da pokaže kako samo jedan moment može da nas izvede iz rutine i usmeri ka savladavanju ličnih izazova.
Predvođeni Sašom i Ana Marijom, autorima bloga Štiklakafakravata, ekipe podeljene u dva tima imale su isti cilj, a to je osvajanje Rtnja. Ova zabavna i aktivna avantura započela je konkursom na digitalnim kanalima na kojima su se Ljubitelji kafe identifikovali kao članovi jednog ili drugog tima, te napisali šta ih to pokreće da savladavaju izazove i osvajaju vrhove.
Prvi tim su činili svi oni koji su sigurnim, ali laganim koracima stremili ka ovom osvajačkom podvigu. Uživajući u prirodi i svežem vazduhu, na putu ka cilju, svoj fokus usmerili su ka uživanju u svemu što se nalazilo oko njih.
Na drugoj strani, nalazio se tim čiji je put ka cilju bio nešto drugačiji. Kao i u životu, tako i u okviru ove aktivacije, ekipa je takmičarskim duhom grabila ka vrhu Šiljak.
Ujedinjeni na vrhu, učesnici su pokazali da zapravo u životu nije važno kom timu pripadate ako vam je cilj isti. Važno je da stremite ka prevazilaženju sopstvenih limita i okvira, jer je jedan moment dovoljan da se promena dogodi. Ono što je važno jeste da ostanemo otvorenog uma ka novim mogućnostima i izazovima, jer je to prilika da stanemo rame uz rame sa svojim snovima i cijevima, i da postavimo nove, još veće. A mi vas ohrabrujemo da to učinite baš u onom momentu kada sledeći put u crvenu šoljicu sipate omiljenu Doncafé Moment kafu.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.