Vesić najavio rasterećenje Gazele u junu: Otkriva i dva ključna problema u građevini u Srbiji
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vladimir
Nema šanse da se smanje gužve posle Juna. Ta gužva su Beogradjani koji idu na posao i s posla. Stranci kolima svrate u centar na noć ,dve , voze se od terazija do Ikee
Neša
Pad u gradjevinarstvu je posledica ucena kojim su izloženi investitori u pogledu izdavanja gradjevinskih dozvola i to svako u gradjevinarstvu zna. Na žalost obilazinca neće smanjiti gužve na gazeli jer većinu saobraćaja čini unutrašnji saobraćaj. A što se tiče obilaznice svaka čast!
Huan
Nije nedostatak radne snage nego nedostatak jeftine radne snage. Nekad je bilo "što da platim više kada će da radi za minimalac". E pa gospodo poslodavci,izvolite