Izvukli mu žicu umesto da zamene instalaciju na motoru: U Poršeovom servisu posluju bez licenciranih majstora?

 
Čitanje: oko 1 min.
  • 16

Nakon što je Telegraf Biznis preneo da je Poršeov servis jednom klijentu naplatio 160.000 dinara za ispravljanje felne, redakciji se javilo još nekoliko klijenata nezadovoljnih uslugom u zvaničnom servisu na Adi Ciganliji.

"Samo ove godine povećali su cene toliko da ni brend ni kvalitet njihovog rada to ne da ne može da opravda, već sam mišljenja da za isti ili lošiji rad naplaćuju višestruko više nego bilo koji ozbiljan servis", stoji u jednom od komentara i dodaje se:

- Pre samo godinu dana bila su po četiri službenika koji su dočekivali klijente za servis ili promenu guma dok sada imaju samo jednog službenika kojeg nažalost čeka mnogo klijenata.

Izvor Telegrafa koji je upoznat u situaciju, potvrdio je da zvanični servis skoro godinu dana ne ispunjava uslove za delatnost, odnosno da nema zlatnog sertifikovanog tehničara kao i da su majstori prešli da rade u drugi beogradski servis.

- Otvorili smo servis 2019. godine, prešli smo iz Poršea i jedan od kolega ima najviši zlatni sertifikat. Dosta klijenta je prešlo kod nas - rekli su.

Telegraf Biznis kontaktirao je i zvanični Poršeov servis u vezi sa brojem licenciranih majstora.

- Ne mogu da komentarišem - rekao je šef servisa na Adi.

Takođe, prema papirima u koje je Telegraf imao uvid, jedan od klijenata se žalio da mu je umesto nove instalacije za broj obrtaja motora izvučena paralelna instalacija kao privremeno rešenje, što nije prema pravilima proizvođača.

(Telegraf Biznis)

Video: Naličje operacije "Bugatti-Rimac": Nemci kontrolišu većinski paket hrvatske kompanije

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Milutin

    10. maj 2023 | 08:45

    Osnovni razlog je što ne žele da plate kvalitetnu radnu snagu, tako da samim tim imaju posla sa poluobučenim kadrom. Sa druge strane, imao sam situaciju u tom istom servisu, gde sam došao i tražio neke delove da poručim za stariji model Porsche-a... određena ženska prikaza naduvenih usta je prišla i rekla, "mi to nemamo, mi prodajemo samo najnovija kola, idite u Audi možda oni imaju stare delove". Zanemeo sam na momenat, kao i njene prisutne kolege nakon njenog "otupog" odgovora... Naravno, njene kolege su odmah reagovale i sve je rešeno, ali čisto da imate uvid u to ko sve dole radi i na koji način pojedine prikaze tretiraju klijente.

  • Bgd

    9. maj 2023 | 14:11

    A tek autolakireri u toj istoj "Adi" što promašuju boje.

  • Marija

    9. maj 2023 | 19:19

    Neverovatno mi je da oni i dalje imaju licencu za rad, pa ovo sve treba poslati porsche fabrici, bogate se stranci na nama, a nasi majstori rade za crkavicu. Trebalo bi dati licencu domacoj firmi.

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>