• 73

Vreme čitanja: oko 1 min.

Poršeov servis u Beogradu naplatio ispravljanje felne 1.500 evra: Samo za demontažu gume traže 11.000 dinara

Vreme čitanja: oko 1 min.

Proverili smo koliko bi isto ispravljanje koštalo u "nezvaničnom" servisu

  • 73
Porsche 911 Carrera cabriolet Foto-kolaž: Shutterstock, Privatna arhiva

Posedovati sportski automobil predstavlja novčani izdatak sam po sebi, a ako znate da postoji samo jedan zvanični servis u Srbiji za popravku vašeg četvorotočkaša, svaka vas može koštati papreno.

Prema saznanjima do kojih je došao Telegraf Biznis, tako je jednog klijenta "obično" ispravljanje felne na Poršeu, u zvaničnom salonu na Adi Ciganliji, koštalo 140.000 dinara plus porez.

Pojedinačno, demontaža i ugradnja gume košta 11.250 dinara, popravka prednje i zadnje aluminijumske felne 141.833 dinara, reglaža trapa 7.500 dinara, a sitan i pomoćni materijal staje 686,48 dinara.

Odnosno, ukupna računica iznosi 161.461 dinar.

Porsche alu felna Foto: Privatna arhiva

Proverili smo koliko bi isto ispravljanje koštalo u "nezvaničnom" servisu, i evo šta nam je majstor rekao.

- Najskuplja opcija za ispravljanje ovih felni košta oko 10 do 15.000 dinara. Ako je bilo još nekih radova na felnama koji se ne vide na slici, onda je to skuplja operacija ali svakako ni blizu navedene cene - rekao nam je majstor koji je želeo da ostane anoniman.

Inače, zvanični Poršeov servis ne priznaje popravku felni, pa se samim tim postavlja pitanje - zašto je onda naplaćuju?  Da budemo jasniji, po pravilu, Porše radi samo zamenu felni.

Porsche alu felna Foto: Privatna arhiva
 

Tim povodom kontaktirali smo zvanični servis:

- Ja nisam upućen u to, nemam komentar - rekao je za Telegraf Biznis regionalni menadžer za razvoj mreže Dušan Tadić.

Takođe, od izvora upoznatog u slučaj, saznajemo i da se klijenti žale i na čekanje za zakazivanje servisa, kao i za zamenu guma, koja košta čak i do 23.000 dinara.

(Telegraf Biznis)

Video: Naličje operacije "Bugatti-Rimac": Nemci kontrolišu većinski paket hrvatske kompanije

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Vitez Koja

    29. april 2023 | 14:07

    Inače svi ti zvanični servisi su teški derači.Generalno serviseri su im krš živi, uglavnom prevaranti, delovi za šta god da ti treba se čekaju po mesec dana da stigne ko zna odakle.Ako ti se odlemila žica neka, neće je zalemiti, već će očitati na dijagnostici šta je prijavilo i zameniti ti sa originalnim delom.Kada je redovni servis u pitanju, onda kucaju lažne sate,gde sat košta i do 6000 dinara.Skoro sam ih uhvatio da su mi rekli da im treba 3 sata za redovni servis, ja sam posle dva sata došao i video da mi auto nije pomeren, kako im je radno vreme isticalo, servis su uradili za 45 minuta, ali su hteli da mi naplate 3 sata, što im naravno nisam dozvolio.

  • Vlasnik Porschea

    29. april 2023 | 15:36

    Zamisli raspadne ti se tocak kojeg ne bi smeli da ispravljaju ili repariraju pri brzini od 230kmh, a pri tome ti to uradi ovlasceni servis koji ima licencu da ti samo demontira staru i montira novu felnu. Kompanija Porsche bi trebalo da dobro razmisli da li da i dalje posluje u Srbiji jer je ocigledno da lica iz Porscheovog servisa nesto jako opasno muljaju i dovode u opasnost zivote vlasnika i kupaca Porsche vozila u Srbiji.

  • nibrS

    29. april 2023 | 14:07

    I u čemu je problem ? Treba da žalim ove što voze Poršea... Valjda su znali šta kupuju... Ako im je skupo neka vozile Fiata ili Zastavu... Al' hoće Srbin da se pravi važan sa Poršeom i da ga popravlja u nekoj garaži... Ne biva...

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>