Vreme čitanja: oko 2 min.
Bili su simbol jedne generacije, a sada im je došao kraj: Nova otpuštanja u svetskim medijima
Vreme čitanja: oko 2 min.
MTV vesti su takođe predstavljale alternativu tradicionalnim kablovskim vestima koje su se dopadale mladim Amerikancima
Kompanija Paramount zatvara odeljenje MTV vesti i smanjuje svoju radnu snagu u SAD za 25 odsto, čime se završava era informativnog odseka kultne muzičke video mreže, koji je nekada pokrivao niz tema, od pop kulture do politike i postao simbol jedne generacije.
Kris Makarti, koji je na čelu kompanije Paramount Media Networks, rekao je u dopisu osoblju da uprkos "uspehu" medijskog giganta u strimingu, kompanija i dalje "oseća pritisak širih ekonomskih problema, poput mnogih drugih naših kolega".
- Kao rezultat toga, doneli smo veoma tešku, ali neophodnu odluku da smanjimo naš domaći tim za otprilike 25 odsto. Uklanjanjem nekih jedinica i racionalizacijom drugih, moći ćemo da smanjimo troškove i stvorimo efikasniji pristup našem poslovanju - objasnio je on.
Zaposleni pogođeni otpuštanjima biće lično obavešteni o ovoj odluci, piše CNN.
Odluka da se ugasi odsek MTV vesti, koji je već bio značajno smanjen poslednjih godina, dolazi manje od mesec dana nakon što je BuzzFeed najavio da će eliminisati svoj nagrađivani odsek za vesti, a Vice Media je otkazao svoj hvaljeni "Vice News Tonight" kao deo šireg restrukturiranja.
Meteorski uspon MTV vesti počeo je 1980, kada je urednik časopisa Rolling Stone, Kurt Loder, postao TV voditelj, pridružio se mreži i pokrenuo program "Nedelja u roku", kao i druge specijalne programe. Tokom 90-ih, MTV vesti su takođe predstavljale alternativu tradicionalnim kablovskim vestima koje su se dopadale mladim Amerikancima.
Smanjenje radne snage, koje je McCarthi opisao kao "strateško prestrojavanje", ima za cilj da pojednostavi organizaciju i smanji ukupne troškove, omogućavajući kompaniji da bude efikasnija.
Pored MTV vesti, neke jedinice u kompaniji se potpuno eliminišu. Skoro svaka velika novinska, zabavna i tehnološka kompanija bila je primorana da smanji svoju radnu snagu poslednjih meseci jer se suočava sa opadajućim tržištem oglašavanja i drugim izazovima u industriji.
CNN, The Washington Post, NPR, Gannett, Vok Media, NBC News i drugi takođe su smanjili svoju radnu snagu poslednjih meseci.
(Telegraf Biznis)
Video: Dijana Kocić je dala otkaz u uspešnoj firmi i našla posao duše: Koje su zablude o influenserima?
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.