Više od 1.000 kilometara pruga staro više od pola veka: Ovaj deo se sada rekonstruiše
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ogi
Pa valjda je zbog tih loših pruga kroz Srbiju i srušena Glavna železnička stanica u Beogradu. Stvarno ne vidim drugi razlog.
Mrki
"Rekonstruisali" su prugu Beograd-Mala Krsna, ali nikada nije puštena ,ima tome dve-tri godine,o čemu pričamo više ...
неко тамо
зато се иде до Бара и преко 12 сати још увек, брже се стизало деведесетих