≫ 

Vesić: Izmene železničkih zakona važne su zbog usklađivanja sa direktivama EU

 ≫ 

Srbija sa ova dva akta postaje deo Evropske transportne mreže

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Sasa
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Sasa

    27. jul 2023 | 14:08

    Kako oni uskladjuju zakon sa vrednostima evropske unije kad im odgovara . A kad ce da usklade da se tehnicki pregled radi na dve godine, da se neceka godinu dana na pregled kod doktora, da putevi budu ravni i za ostecenje automobila neko odgovara, plate cene goriva i ostalo, pravo na dostojanstven zivot, pravo na svoje misljenje, radno vreme kao u evropskoj uniji itd. Kad ce to da usklade.