• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Šta građani najčešće pitaju? Kancelarija za brze odgovore imala 1.107 predmeta

Vreme čitanja: oko 1 min.

U Kancelariji za brze odgovore kažu da je za rešavanje zahteva ili problema potrebno od nekoliko sati do nekoliko dana

  • 0
Kol centar, operateri, telefonistkinja, telefoniranje, call centar, Foto: Shutterstock

Za prvih pet meseci rada, Kancelarija za brze odgovore u Nišu, imala je 1.107 predmeta. Najčešća pitanja sugrađana odnose se na komunalne probleme i nerešene pravno-imovinske odnose, navodi se u zvaničnom saopštenju.

"Veliki broj građana interesuje se ovih dana kako i gde mogu da podnesu zahtev za priključak nelegalno izgrađenih objekata u kojima žive na komunalnu infrastrukturu.

Povećan je i broj poziva ljudi iz inostranstva koji se interesuju kako da dođu do odgovarajuće dokumentacije koja im je potrebna", dodaje se.

U Kancelariji za brze odgovore kažu da je za rešavanje zahteva ili problema, koje upućuju građani, potrebno od nekoliko sati do nekoliko dana jer to zavisi od složenosti slučaja.

"Građani lično, telefonom ili mejlom prijavljuju probleme za čije rešavanje smatraju da je nadležna gradska uprava, javno komunalna preduzeća ili ustanove i u najkraćem mogućem roku dobijaju kompetentne odgovore nadležnih službi", piše u saopštenju.

Sugrađani informacije mogu da dobiju na brojeve telefona 018/4555 000, 018/4555 001, 018/4555 002 i na broj 018/ 505 505, ali i na mejl brzi.odgovori@gu.ni.rs. Kancelarija za brze odgovore nalazi se u centru grada na Trgu kralja Milana broj 8.

(Telegraf Biznis)

Video: Srpski IT sektor zablistao u Frankfurtu: Nemci "bacili oko" na Novi Sad

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>