• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Kompanija NIS podržala DIGIHACK 2023

Vreme čitanja: oko 2 min.

Kao kompanija koja se u svim segmentima poslovanja oslanja na primenu savremenih tehnoloških rešenja, a mlade talente vidi kao novu energiju za dalji razvoj kompanije, NIS je ove godine podržao konferenciju DIGIHACK koja objedinjuje tehnološke stručnjake, kompanije u samom vrhu IT industrije, kao i kreativce koji su budući nosioci promena

  • 0
Nis Foto: Promo/ NIS

Konferencija se održava u MTS dvorani u Beogradu, 22. septembra, u organizaciji FD Organization čiji je cilj upoznavanje mladih ljudi sa svim mogućnostima koje pruža digitalna industrija. DIGIHACK ove godine okuplja više od 250 delegata i više od 10 kompanija. U okviru same manifestacije biće održan i Sajam kompanija, a među izlagačima je i kompanija NIS. Prisutne su pozdravili i predstavnici Vlade Republike Srbije.

U uvodnom delu prisutnima se obratio Dušan Ašanin, rukovodilac Sektora za razvoj i implementaciju IT poslovnih aplikacija u kompaniji NIS:

-U kompaniji NIS mnogo radimo na saradnji sa mladima i imamo puno programa koji su posvećeni studentima i mladima. Jedan od tih programa je, na primer, "NIS Calling" koji je posvećen mladima koji žele da obave praksu u NIS-u. Imamo i program "NIS Energy" koji je posvećen diplomcima, a tu je i program "Energija znanja" koji stipendira studente i na kraju omogućava da oni budu zaposleni u NIS-u. Jedan od programa na koji sam lično izuzetno ponosan je i "NIS Calling Robotization" kroz koji angažujemo mlade studente na robotizaciji poslovnih procesa. Iako vam deluje da je NIS jedna od tradicionalnih kompanija, u NIS-u se jako mnogo radi na novim tehnologijama. Samo ću reći da preko 600 aplikacija trenutno radi u NIS-u kako bi vi došli na pumpu i sipali gorivo, dok više od 100 ljudi u NIS-u, u Sektoru IT, radi na održavanju tih aplikacija na svakodnevnom nivou - istakao je Ašanin.

Nis Foto: Promo/ NIS

U okviru konferencije ove godine biće organizovan i hakaton u reševanju softverskih problema kroz interaktivne radionice i saradnju sa mentorima, a timovi će imati zadatak da za 24 časa realizuju softversko rešenje za unapređenje jedne mobilne aplikacije NIS-a. Svoja rešenja članovi tima prezentovaće stručnom žiriju, dok pobednike očekuju vredne nagrade.

Nis Foto: Promo/ NIS

Poseban fokus NIS stavlja na unapređenje komunikacije sa potrošačima i poboljšanje korisničkog iskustva. Između ostalog, NIS je u poslednjih nekoliko godina intenzivno radio na uvođenju digitalnih alata u sektoru maloprodaje. Neki od projekata koji su uspešno realizovani u potrošačkom segmentu su Drive.Go mobilna aplikacija koja omogućava plaćanje goriva na samom točionom mestu, bez odlaska na kasu. Istovremeno, vodeći se inovativnim pristupom u poslovanju, NIS je tokom prethodnih godina uveo i dodatne digitalne funkcionalnosti u okviru svog programa lojalnosti "Sa nama na putu".

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>