• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Poverenje i dostignuća - Dve reči koje su obeležile period poslovanja i 5 godina lidla u srbiji

Vreme čitanja: oko 2 min.

Kompanija Lidl Srbija ovog oktobra proslavlja prvih pet godina poslovanja u našoj zemlji

  • 0
Lidl Foto: Promo/ Lidl Srbija

Za to vreme, otvoreno je čak 67 prodavnica u 38 gradova, uloženo je 550 miliona evra i zaposleno više od 3.300 ljudi, ali iz Lidla kažu da uspeh ipak mere brojem zadovoljnih potrošača, domaćih dobavljača, saradnika i zaposlenih.

Od dolaska na srpsko tržište, kompanija Lidl napravila je investiciju od više od 550 miliona evra, a za tržište Srbije dala je doprinos i u razvoju i podršci domaćim dobavljačima. Trenutno, Lidl koristeći snagu svoje velike maloprodajne mreže izvozi više desetina proizvoda domaćih dobavljača iz svog portfolija u zemlje u regionu i širom Evrope. Tako je Lidl Srbija do sada izvezla domaćih proizvoda u vrednosti većoj od 30 miliona evra. U pitanju su različite kategorije proizvoda, među kojima su na primer dezertne knedle, pekarski proizvodi poput somuna, sir, supe, pasirani paradajz i smrznuto povrće. Trenutno je veći deo izvoza usmeren ka zemljama u regionu, ali drago nam je što primećujemo rastuću zainteresovanost za proizvode iz Srbije od strane zemalja kao što su Nemačka, Poljska i Italija.

Dodatno, Lidl je nakon ulaska na tržište Srbije u svoj stalni asortiman uvrstio i liniju proizvoda "S ljubavlju, domaće", koji se sastoji isključivo od proizvoda domaćih dobavljača, a koje pored srpskog porekla, odlikuju i visok nivo kvaliteta i specifična svojstva. Oko 100 različitih proizvoda trenutno su deo asortimana ove posebnog brenda.

Lidl Srbija Foto: Promo/ Lidl Srbija

Ipak, bilo da su u pitanju domaći dobavljači, razvoj asortimana, usavršavanje poslovnih procesa i praksi, ili generalno praćenje potreba i navika potrošača, kompanija Lidl Srbija se trudi da sve svoje poslovne odluke i prakse sprovodi društveno odgovorno i na taj način da doprinos ne samo za zajednicu već i za planetu.

Lidl od početka svog poslovanja u Srbiji vodi računa o očuvanju životne sredine, što postiže, između ostalog, kroz različite mere štednje resursa čiju efikasnost potvrđuju svetski priznati sertifikati EDGE i LEED. Tako je recimo Logistički centar u Lapovu, otvoren 2022. godine odlikovan LEED platinum sertifikatom koji pokazuje da se kompanija prilikom gradnje vodila principima održivosti i uštede energije, dok čak 80% Lidlovih prodavnica nose EDGE sertifikati.

Društveno odgovorno poslovanje i saradnja sa domaćim dobavljačima i ulaganje u lokalnu privredu, samo su neki od načina na koji je kompanija Lidl Srbija ostavila svoj pečat u dosadašnjem poslovanju na tržištu Srbije, ali je svakako, čini se, put poverenja i dostignuća dobro utaban i za naredne godine.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>