Rekonstrukcija 400 kilometara pruga u Vojvodini: Nove investicije u železničku infrastrukturu
Nakon osam godina ponovo je uspostavljena železnička linija na relaciji Subotica – Segedin
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Objektivan
Nama i nisu potrebne u pruge od 200 km,ili 500 km/h mi smo geografski mala zemlja a brzina voza od 120 je jednaka maksimalnoj brzini auta na autoputu.Ako sa krajnjeg severa ili juga mogu biti npr u Beogradu za 2 sata ne pada mi na pamet da koristim auto.
Nikola
Mozete li odgovoriti koliko km pruga je skinuto po Vojvodini i prodato u staro gvozdje?
Слађана Точиловац Шаљић
Браво!