Vučić na obilasku radova na najdužem tunelu u Srbiji: "1. decembar 2026. godine je za nas Dan D"
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
SeHemimi 1
Sve sto se gradi radi se temeljito, po pravilima i propisima. Gradi se da narodu Srbije bude bolje ali i da turisti koji prolaze budu zadovoljni. Svi stari i zapusteni objekti na autoputevima koji se nalaze sa strane, kao sto su urušene pumpe, nezavršene izgradnje, sve ce se srušiti ili urediti da to izgleda veoma pristojno.
Najbolji predsednik posle kneza milosa.
Sa vuckom cemo opet biti jaka srbija a ne jugoslovenska tamnica. Ziveo vucic, napred ka 2035, i platama od 5000 evra.
Boban
Završetkom fruškogorskog koridora Srbija dobija još jednu saobraćajnicu koja će biti od vitalnog značaja.