Nemačka na ivici haosa, počeo šestodnevni štrajk železničara
Prema nekim procenama koje su objavljivali zapadni mediji, štrajk bi mogao da košta nemačku privredu čak i milijardu evra, ali svakako povređuje već narušenu reputaciju Nemačke kao poslovne lokacije
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
M.K
Na kraju, auto ostaje jedina atraktivna alternativa. Toliko o zelenoj agendi.Pregovaranje podrazumeva pronalaženje kompromisa i ne nametanje svoje volje., cela zemlja znog toga u kolapsu , ulazete što više u infrastrukturu . Do tada Deutsche Bahn (železnica )ostaje ono što jeste: gomila ljudi koji su odlično plaćeni za hronicno otkazivanje vozova, i notorna kašnjenja .
Ljatif Zakodji
Americka industrija posrce, japanska ekonomija se ljulja kao barka na uzburkano more, nemacka privreda propada, samo u srpsko preduzece cveta cveca. Zivela srbija, do Tokija i Milvokija.
MILOSCIMESA
Zamislite tu svest i nasu nesvest.