• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Bečki metro je nezaustavljiv! Za novu trasu dobija specijalnu bušilicu, pravili je Nemci

B. L.

Vreme čitanja: oko 1 min.

Bušilica je dugačka 120 metara i teška 1.200 tona, a upravo je sastavljena u Nemačkoj

  • 0
beč, metro Foto: Herrenknecht AG

Za izgradnju nove trase bečke metro-linije U2 uskoro će se koristiti specijalno konstruisana mašina za bušenje tunela. Mašina je trenutno potpuno sastavljena i spremna za transport u Beč, gde će od jeseni kopati u podzemlju. Među mašinama koje se koriste za izgradnju nove trase U2-linije, ona definitivno predstavlja „teškaša“.

Bušilica je dugačka 120 metara i teška 1.200 tona, a upravo je sastavljena u Nemačkoj. Od jeseni je planirano iskopavanje U2-tunela, između stanica Matzleinsdorfer Platz i Augustinerplatz, nakon što se izgrade stanični objekti i izlazi za hitne slučajeve na pojedinačnim metro-stanicama.

Mašina je posebno dizajnirana za projekat metroa, a proizvela je firma Herrenknecht. Demontirana na delove, u narednim mesecima će biti transportovana iz južne Nemačke u Beč, i probijaće se kroz bečko podzemlje na trasi dužine četiri kilometra.

beč, metro Foto: Herrenknecht AG

Sav zemljani materijal koji mašina izbaci biće transportovan kroz centralni otvor na stanici Matzleinsdorfer Platz. To bi trebalo da uštedi 20.000 vožnji kamiona kroz grad i smanji emisiju ugljen-dioksida za 75 tona.

Specijalna mašina probijaće se kroz Beč snagom od 1,92 megavata, a nakon završenog posla, ostaviće iza sebe dva tunela za liniju U2 prečnika 6,84 metara.

(Telegraf Biznis)

Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>