• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Dženana i Emir u Priboju započeli jedinstven biznis: Nakon završenog fakulteta vratili su se u rodni grad

Vreme čitanja: oko 2 min.

"Takva ideja u ovom delu Srbije nije postojala. Okrenuli smo se tome, kupili prvu mašinu i krenuli u proizvodnju turističkih motiva naših lokaliteta"

  • 0
Emir i Dženana Foto: Rina

U vremenu sveopštih migracija i depopulacije većine srpskih sela, priča Emira Vražalice i Dženane Hasanagić koji su se nakon studija i prvih poslovnih iskustava vratili u rodni grad i započeli svoj biznis, jedan je od najpozitivnijih primera koji vraća nadu.

Dženana i Emir, dvoje mladih Pribojaca diplomiranih turizmologa, nedavno su odlučili da se vrate u svoj rodni grad i samostalno započnu inovativnu izradu suvenira i reklamnog materijala laserskim graviranjem na kreativnim instalacijama kombinacije drveta i drugih materijala, što je već u prvih par meseci rada izazvalo veliku pažnju i pohvale turističkih radnika i drugih potencijalnih konzumenata na celoj tromeđi Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine.

- Kada smo se vratili odlučili smo se na ideju laserskog graviranja i sečenja i nakon nekoliko naših zajedničkih putovanja po regiji uvideli smo mogućnosti zarade kroz izradu suvernira. Takva ideja u ovom delu Srbije nije postojala, okrenuli smo se tome i kupili prvu mašinu i krenuli smo u proizvodnju turističkih motiva naših lokaliteta, kako bi ta mesta predstavili u što boljem svetlu, a ujedno da povežemo sa onim što smo nas dvoje studirali - kazao je Emir za agenciju RINA.

Ovo je posebno interesantan primer za druge mlade ljude jer su Emir i Dženana svoje formalno obrazovanje permanentno nadograđivali, razvijajući svoju multitalentovanost i svestranost kroz sticanje novih znanja i veština širom sveta, kreirajući tako svoj razvojni put koji sada može da rezultira novim idejama i poslovima i to sve iz rodnog Priboja.

Uz inovacije i kreativnost kojima su osvojili simpatije svih već na startu razvoja svog biznisa, Emir i Dženana planiraju umrežavanje svih turističkih, promotivnih i preduzetničkih činilaca na lokalu, kako bi se na što bolji način valorizovali potencijali zajednice i ovaj kraj bio na adekvatan i kreativan način predstavljen na globalnom nivou.

- Što se tiče tehnološke strane, za sada koristimo laser od 80 vati, koji služi za sečenje i graviranje svih motiva i detalja. A što se tiče umne snage, korisitmo svo ono naše predznanje iz ostalih poslova kojima smo se bavili, fotografijom, dizajnom i vodjenja firmi. U planu nam je da proširimo proizvidnju i dokupićemo UV štampač koji će nam koristiti da unapredimo sve ovo čime se bavimo - dodao je Vražalica.

Dodaje da što se tiče reakcije ljudi na sve to što rade, izrazito je pozitivna, ponajviše pogotovu što toga nije bilo na našoj teritoriji i pogotovu sve ono što se pojavi u Americi, oni mogu da rade u njihovom Priboju.

- Zbog toga pokušavamo da pratimo trendove, kako bi prošili i napravili saradnju sa ostalim akterima na lokalu, ponajviše domaćim proizvodjačima, gde ćemo mi njima praviti kutije, što za med, narodne rukotvorine, što za mnoge druge proizvode - zaključio je Emir.

Ovaj pozitvni primer putokaz je za sve one mlade koji bi da se osnaže i odvaže u započinjanju sopstvenih poslova, i koji zaslužuju veću pažnju zajednice a naročito sistemsku podršku za vraćanje ili ostanak na ovim prostorima tromeđe koja se ubrzano prazni.

(Telegraf Biznis/Rina)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>