Dani komunikacija: Uspeh, neuspeh, kreativnost i uspešni kreativni procesi

A. V.
A. V.    
Čitanje: oko 4 min.
  • 0

Da su kreativnost, sunce i more nenadmašna kombinacija, dobro znaju Dani komunikacija, koji će svoja festivalska vrata kreativcima, digitalcima, komunikatorima, dizajnerima i svim zaljubljenicima u kreativnost i tržišne komunikacije otvoriti od 11. do 14. aprila u rovinjskom hotelu Lone. Objavljen je službeni raspored festivala, iz kojeg saznajemo kako će se učesnici moći uključiti u celi niz zanimljivih razgovora o temama od značaja za kreativnu industriju, što festival čini posebnom prilikom za razvoj kreativnih potencijala – ali i razgovor o njima na nizu programskih sadržaja tokom tri dana i u čak četiri dvorane, koji će kreativnost staviti u fokus od jutra do mraka. U nastavku izdvajamo samo neke od njih.

THE FOLDER OF SHAME: CELEBRATING OUR REGRETTABLE CAMPAIGNS!

Ponekada kampanje ostvare željene tržišne rezultate, ali njihovi kreatori u konačnici ipak nemaju osećaj potpunog zadovoljstva. Dani komunikacija nakratko će preći na tamnu stranu i s ciljem deljenja dragocenih iskustava uz pomoć Hrvatskog društva nezavisnih profesionalaca istaknuti aspekte kreativnoga procesa koji se često gura pod tepih. The Folder of Shame: Celebrating Our Regrettable Campaigns! moderiraće Karla Andrić (Integrated Strategist, HDNP & HAIKU communications), a Jelena Babić (kreativna strateginja, Jelen&Jelen), Domagoj Davidović (kreativni strateg, Minus Minus Agency; član IAB-a Croatia) i Krešimir Končić (vlasnik Neuralaba; član IAB-a Croatia) prisetiće se svojih ne sasvim uspešnih kampanja i podeliti zanimljive lekcije koje su naučili iz njih.

WORKING WITH AN AGENCY 101

Postoje li pravila kreativnosti u komunikacijskoj industriji? Uprkos tome što se često smatra beskonačnom i subjektivnom, kreativnost u oglašavanju ipak ima načela i smernice koje mogu pomoći učinkovito je usmeravati prema ciljanoj publici. U razgovoru Working With an Agency 101 Luka Duboković (CEO, BBDO Zagreb; član HURA-e i IAB-a Croatia) sa učesnicima će podeliti ultimativnih 20 saveta za kreiranje uspešnih marketinških kampanja – a teoriju će potvrditi praksom potkrepivši je nizom najboljih i najgorih kreativnih primera.

PACKAGING 360°

Trend okrenut oblikovanju sve kvalitetnijem i domišljatijem dizajnu ambalaže, posebno u sektoru hrane i pića u poslednjih se nekoliko godina pretvorio u pravi dizajnerski pokret. Može li se matematički dokazati da vrhunski dizajn ili redizajn utiče na povećanu potražnju i na koji način dizajnersko razmišljanje pomaže klijentu u širem kontekstu? Kako takav pristup dizajnu može pomoći drugim vrstama proizvoda da se pozicioniraju na tržištu i policama? Upravo su oko ove teme HDD i HURA okupili izvanrednu grupu dizajnera i kreativaca – Svena Sorića (predsednika Hrvatskog dizajnerskog društva), Izvorku Jurić (kreativna i art direktorka, DIG Studio), Seana Poropata (suosnivač i kreativni direktor, Studio Sonda; član HURA-e i IAB Hrvatske) i Anselma Tumpića (kreativni direktor i suosnivač, Studio Tumpić/Prenc, član HURA-e i IAB-a Croatia) – da nam ispričaju predivnu priču o evoluciji pakovanja proizvoda na panelu Packaging 360°.

Podsetimo, uz sjajan domaći program, najavljen je niz vodećih svetskih lidera iz područja kreativnosti, dizajna, neuronauke u ekonomiji, bihevioralne psihologije, komunikacija i futurista koji će stati na glavnu dvoranu tipično-netipičnih Dana komunikacija – učesnicima će se u Rovinju pridružiti i svetski poznati bihevioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od hiljadu priznanja za svoj rad Eugene Cheong powered by ENNA; futuristica i stručnjakinja svetskoga glasa koja naukom dekonstruiše stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke powered by Google; prva advokatica specijalizovana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna; neuronaučnik svetskog glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski uticajne Alex Partridge powered by Konzum; najveći prankster današnjice u još jednoj proslavljenoj ulozi Oobah Butler; brend-strateg svetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins; proslavljeni umetnik, dizajner, ilustrator, muralista i autor koji je dizajnirao i naslovnice Timea Timothy Goodman; globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji kompanije, menadžere i lidere pretvara u majstore komunikacije Marnick Vandebroek; marketinška stručnjakinja specijalizovana za rast brendova te autorka bestsellera The Laws of Brand Storytelling Jessica Gioglio – te niz drugih velikih svetskih imena industrije koja će ponuditi neprocenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera informacije o učestvovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>