"Zajedno možemo uvek više": Ko su partneri koji su omogućili da Beograd bude domaćin 13.000 ljudi?
Poseban panel na Sportskom forumu, koji se drugu godinu zaredom održava uoči 37. Comtrade Beogradskog maratona, bio je namenjen za sponzore trke koji zajedno čine jednu ,,veliku porodicu". Od ove godine, ta porodica je veća za dva važna člana: Comtrade, kao petogodišnjeg generalnog sponzora maratona i Expo 2027.
Direktor EXPO 2027. Dušan Borovčanin u svojoj uvodnoj reči pojasnio je kako se rodilo partnerstvo, za koje smatra da je tu da traje. Jednostavno je, kako kaže, to bilo prirodno.
- Postoji više razloga za to. Istorija koju ova organizacija i svetske izložbe imaju, vrednosti koje delimo i zato što moramo da verujemo u ono ispred čega stojimo - poručio je Borovčanin.
Comtrade i Beogradski maraton potpisali su petogodišnji ugovor o naslovnom sponzorstvu još u novembru prošle godine, a ispred IT kompanije danas se obratio potpredsednik Branislav Đurić. On je poručio da ,,nijednog trenutka nije postojala dilema" za saradnju sa Beogradskim maratonom.
- Osnivač i predsednik kompanije, gospodin Jevrosimović bio je atletičar i reprezentativac stare Jugoslavije u skoku sa motkom. Taj duh u našoj kompaniji smo svuda pokušavali da promovišemo. U našem kampusu u Beogradu imamo sportsku halu koja je najveća u Beogradu. Mi smo prosto vođeni takvom istorijom i istorijom našeg osnivača, samo čekali priliku da dođemo do jednog ovakvog sponzorstva. U pitanju je petogodišnji ugovor sa nadom da ćemo ga produžiti.
Dobili smo više velikih sportskih manifestacija na svetskom i evropskom nivou, nadamo se Evropskom šampionatu u trčanju 2027. Tako da to nije bila ni u jednom trenutku dilema - poručio je Đurić na panelu i dodao da će oko 70 zaposlenih iz te kompanije trčati sutra.
- Mi smo firma koja je prosto sport uvek jako promovisala i nadamo se da će tako i ostati - dodao je potpredsednik Comtrade-a.
Medi Group i Sava osiguranje od ove godine su takođe partneri 37. Comtrade Beogradskog maratona. Iz Medi Group-a poručuju da je ta odluka bila prirodna, a Bojan Mijailović ispred grupe Sava osiguranja naglašava da je njihov slogan ,,u društvu dobrih ljudi".
- Potpuno prirodna veza jer delimo iste vrednosti. Mi se bavimo zdravljem i nama je najbitnije i u centru zdravlje naših klijenata i takođe želimo da podstaknemo zdrave navike. To jeste realno čemu nas uči maraton i generalno sport - poručuje izvršna direktorka Medi Group-a Marijana Vasilesku.
Onaj ko je barem jednom trčao Beogradski maraton, zna da je jedna od najtežih tačaka na ruti uspon uz Ulicu Kneza Miloša, a nekako, uvek ih na samom vrhu dočeka dobru atmosfera, za koju je zadužena kompanija Idea, inače koja već 11 godina ima saradnju sa simbolom glavnog grada.
- Mi kao trgovina, okupljamo ogroman broj ljudi i to je prilika da pošaljemo pravu poruku, prave vrednosti i našim zaposlenima pokažemo da negujemo te vrednosti - naglašava direktorka marketinga IDEA Nataša Pavlović.
Beogradski maraton ima čast da bude među retkima
Iako deluje najjednostavnije i najprirodnije, Beogradski maraton je jedan od vrlo eksluzivnih maratona koji imaju saradnju sa Najkijem.
- Najki kao brend je nastao od trkača za trkače. Osnivač je bio atletski trener, napravio je patike sa studentom i njegova želja je bila da trkači imaju bolje uslove i opremu za trčanje. Nama je kao brendu najveći fokus rekreativno trčanje i to je razlog zašto imamo jako malo maratona koje podržavamo kao brend u svetu jer želimo da negujemo zajednicu trkača nevezano od profesionalnog sporta - priča direktorka marketinga kompanije Jelena Dubovac.
- Kad nas je Darko Habuš pozvao, za nas je to bilo bez dileme, znali smo da je Najku mesto uz Beogradski maraton koji okuplja najveću trkačku zajednicu i za sada se to pokazuje da je za nas najbolji potez - dodala je Dubovac.
Jedan od najjačih brendova Beograda
Ove godine Beogradski maraton broji 13.000 učesnika, a prisutni su se složili da bi taj broj bio daleko veći da je bila moguća naknadna prijava.
- Podržavati jedan sport kao što je maraton, u osnovi trčanje, je podržavanje jednog najbazičnijeg sporta pristupačnog svima. Kada kao biznisi podržavamo trčanje, podržavamo zdravlje i velnes ljudi - naglasio je Đurić ispred Comtrade-a.
Smatra da je Beogradski maraton jedan od najjačih brendova u Beogradu, ali i prepoznatljiv u svetu. Što je ujedno i sjajna prilika za finansijski aspekt naše zemlje.
- Smatram da treba da shvatimo koja je prednost ovoga, ne samo da ostavimo dobar imidž i da budemo dobri domaćini već i finansijski efekat može da bude značajan. Od velikih šest maratona, gradovi kasiraju između 100 i 400 miliona dolara. Njujork prednjači sa 400 i nešto miliona, ne može Beograd da se poredi sa Njujorkom, ali da dobijemo i delić toga, to je za ovaj grad ogroman novac i za sve naše sugrađane i treba toga da budemo svesni. Da gradimo nešto zajedno što može imati samo lepu budućnost - zaključio je Đurić i pozvao građane da sutra izađu na ulice i bodre trkače, jer to je odlika svih velikih maratona.
Darko Habuš, direktor Beogradskog maratona, iskoristio je zatvaranje Sportskog foruma da se zahvali svim partnerima i sponzorima.
- Zajedno možemo uvek više, zaista, kako kaže sam slogan maratona. Koliko je značajna podrška institucija, ja bih rekao da mi ne možemo da radimo bez podrške grada i države, ali isto tako ne bismo mogli da živimo bez vas, bitnih partnera, sponzora Beogradskog maratona, i zapravo rekao bih prijatelja koji punim srcem podržavaju svu ovu energiju.
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.