• 0
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

Žena se dve godine nakon smrti muža bori sa birokratijom, čak ni kuća nije njena: "Zarobljena sam i očajna"

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

Žena je najpre istakla da je problem nastao zato što su oni ceo život živeli u Velikoj Britaniji, ali je muž nekoliko meseci proveo u Švajcarskoj gde je i preminuo

  • 0
Žena plače, suze, tužna žena depresija Foto: Ilustracija/Shutterstock

Žena koja živi u Velikoj Britaniji našla se u veoma nezgodnoj situaciji. Naima kako je istakla, njen muž je preminuo pre dve godine, i od tada njihova imovina nije prenešena na nju.

Kako je žena navela za poznati list, njen muž je preminio 2022. godine, i za sobom je ostavio nju i troje dece. Ona je podnela zahtev, kako bi se imovina prenela na nju, ali ni nakon dve godine, odgovor nije dobila.

- Osećam se potpuno očajno zbog  situacije u kojoj se nalazim. Na sreću, imamo kapital od kojeg možemo da živimo (naša banka je prenela naše zajedničke račune na moje ime), nisam u mogućnosti da pristupim i organizujem drugu štednju, niti da prodam našu kuću, što želim da uradim pre naše hipoteke sa fiksnom kamatnom stopom - rekla je ona.

Žena je najpre istakla da je problem nastao zato što su oni ceo život živeli u Velikoj Britaniji, ali je muž nekoliko meseci proveo u Švajcarskoj gde je i preminuo.

- Mi smo Britanci, njegov testament je napisan u Velikoj Britaniji, i meni je jednostavno prepustio sve. Ali umro je u Švajcarskoj, gde je radio kao diplomata u misiji Ujedinjenog Kraljevstva kada mu je dijagnostikovan rak. Nakon njegove smrti, morala sam da provedem nekoliko meseci baveći se švajcarskim vlastima, uključujući obezbeđivanje oslobađanja njegovog testamenta koji je morao da bude predat. U martu 2023. podnela sam poštom zahtev za ostavinu (u UK) koristeći overenu kopiju testamenta, a zatim sam poslala original u avgustu kada su ga objavili Švajcarci - istakla je ona, prenosi Theguardian.

Odgovor još uvek nije dobila...

- U oktobru sam razgovarala sa nekim u ostavinskoj službi koji je rekao da je testament poslat u pogrešnu kancelariju, ali da će ga poslati u pravu i označiti ga kao prioritet, s obzirom na dužinu vremena koje je već prošlo. Trebalo je do decembra da razgovaram sa drugom osobom tamo, koja je rekla istu stvar - dodala je ona.

Kako je istakla, pokušala je da dobije bar neki odgovor i pomoću tužbe, ali ipak, ni to nije uspelo:

- Tražila sam da uložim žalbu i u februaru sam dobila e-poštu u kojoj je rečeno da će to razmotriti. Ponovo sam poslala e-poštu u martu, ali još uvek nisam čula ništa. Ove godine je bilo nemoguće doći do telefona. Danas sam ponovo poslala e-poštu jer je prošlo više od godinu dana otkako sam se prijavila i dve otkako je moj muž umro. Osećam se zarobljenom bezlične birokratije koja me čini sve anksioznijim i depresivnijim.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>