• 1

Vreme čitanja: oko 1 min.

"Ne volim kad me prave budalom": Turista zapenio zbog situacije u prodavnici na Mljetu, radnice sležu ramenima

V. K.

Vreme čitanja: oko 1 min.

Oštećeni turista obratio se medijima ali i državnoj inspekciji

  • 1
Krompir, prodavnica Foto: Shutterstock

U naselu Saplunara na ostrvu Mljet jedan turista je bio neprijatno iznenađen posle odlaska u lokalnu prodavnicu. Naime u prodavnici koja je deo trgovinskog lanca izvestan deo proizvoda ima jednu cenu koja je istaknuta na rafu, dok je na kasi znatno veća.

Turista koji po ko zna koji put boravi na Mljetu kaže da je ovo prvi put da se susreo sa ovakvom situacijom.

- Radnici na ukazanu razliku sležu ramenima i govore da sve znaju, ali da oni tu ništa ne mogu - naveo je.

Čovek je fotografisao cenu proizvoda kako stoji na rafu kao i konačni račun koji je dobio na kasi te je ceo slučaj prijavio državnoj inspekciji, od koje očekuje odgovor.

- Žao mi je, sve razumem, ostrvo je to i cene su veće, ali baš ne volim kad me neko pravi budalom. U toj prodavnici, mogu slobodno reći, po mojoj slobodnoj proceni, 80 odsto cena iskazano je niže na policama nego što su na kasi. Jutros novi primer, boca vode i cena na polici 1.09 evra,  dok je na kasi 1.25 evra. Ne volim kad me prave budalom... - istakao je turista.

- Žena mi je juče kupila kremu za sunčanje, 18.29 evra na kasi a na polici 17.49 evra, dok je cena sladoleda iskazana na polici bila 3.52 evra, a na kasi 4.09 evra! Ne krivim devojke koje rade, ali kad sam ih pitao jesu li svesne da je to varanje, rekle su da jesu. Rekao sam im i da mi po zakonu moraju naplatiti cenu sa police, a one su rekle da to ne mogu, nego moraju da naplate cenu u kompjuteru - priča turista za Dubrovački vjesnik.

- Pisao sam i upravi trgovinskog lanca, ali mi još ništa nisu odgovorili - napomenuo je na kraju.

Da li se vama ikada desilo nešto slično?

(Telegraf Biznis)

Video: Putnici sa decom čekaju na aerodromu Tivat, ne mogu da uđu u avion

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Hmmm...

    19. avgust 2024 | 11:58

    Uobičajena praksa, čak i ovde u Nemačkoj gde živim... Već poodavno sam imao isti takav slučaj u trgovačkom lancu "Rewe"... Poslovođa marketa se čak počeo ljutiti što sam slikao cenu proizvoda na polici i to im pokazao na kasi, naravno, onda sam ja njih upozorio da ću ih prijaviti nadležnoj službi i promenili su stav i naplatili su proizvod po ceni sa rafe, ali naravno cena na rafi je ostala ista,odnosno, ta niža cena, a na kasi i dalje druga veća cena... Kad god kupujem taj proizvod, napravim im scenu na kasi, ali i oni ne menjaju ništa, jednostavno to im je razrađen sistem prevara...

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>